Timna?

Timna

Hei!

Olemme mieheni kanssa miettineet nimeä lokakuussa syntyvälle tyttärellemme. Emme haluaisi mitään liian yleistä nimeä, vaan jonkun vähän erikoisemman. Sukunimeemme ei sovi mikään kovin vierasperäinen, sillä se on niin suomalainen kuin olla ja voi, siispä olemme yrittäneet keksiä jotain omaperäistä vaikka muuttamalla yhden kirjaimen jostain tavallisemmasta nimestä. Olemme miettineet esim. nimiä Tinja, Sinja, Siina ja Telma. Mitä mieltä?

Lisäksi törmäsin nimeen TIMNA. Onko se teistä liian outo? Itse tykkään kovasti, se sopisi sukunimeenkin ja olisi persoonallinen muttei kuitenkaan erityisen vaikea nimi... Kertokaas, ja ehdotelkaa lisää tämän tyylisiä! :)

9

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus1.

Ajattelemistanne kivoin on Sinja. Timna ei mielestäni oikein hyvin istu kieleen mutta käy kohtuullisesti entäs Innu tai Ina.

• Voi taivas

Eikä !!!!!!!!!!!!!!

• -Muumimamma-

Mikä teitä nykyvanhempia vaivaa, kun haluatte kiusata lapsianne mitä hirveimmillä nimiväännöksillä!!??

• YlpeäTimna

Minun nimeni on Timna. Olen siihen tyytyväinen, että erotun joukosta ja en ole kateellinen muiden nimistä eikä minun siten tarvitse haukkua muiden vanhempia.

• Pyhäisäsentään

KLASSINEN KATEUSKORTTI :D :D:D

• taittaralla

Mieleen tulee:

Sirje
      Sirja
      Emilja

Helje
      Nelma
      Tinja
      Tuija
      Tiana
      Tiara
      Tamika
      Taira
      Selja
      Sinna
      Silva
      Solja
      Aija

Timna kuulostaa "lempinimeltä", ei ole persoonallinen eikä jää mieleen.

• SeijaHilkkaSirkka

Entäpä harvinaisemmat "vanhat nimet":

Seija
      Sirkka
      Hilkka

?

• KIRSIKKA000

Ihan oikeasti??? :D

• pitkätukka-68

Näistä ois kiva tietää mihin on lopulta päädytty. Harmi ettei aloittajat yleensä myöhemmin palaa aloittamaansa keskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3525
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      106
      2311
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      73
      1610
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1491
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1391
    Aihe