Pesukoneen mukana tullut vesiletku oli aivan liian lyhyt. Kävin ostamassa pidemmän (myyjä antoi aluksi käteen 2m pitkän letkun, mutta sen jälkeen hihkaisi perään ja suositteli kuitenkin ottamaan pidemmän - 2,5m!). Nyt kun koneen laittaa päälle, niin hassusti letku "sätkähtää", se on siis tosi pitkä, eikä kulje suoraan, vaan kiemurtelee "matkalla". Onko tää huonoa - pitäisikö ostaa lyhyempi? Vai onko näin, ettei sillä ole merkitystä...
Pesukoneen vesiletku liian pitkä?
voiko olla
3
5192
Vastaukset
- Näin se on
Ei ole merkitystä. Kyllä lyhytkin "sätkähtää", kun sinne paine tulee.
- Voi juku
Tämä kyllä täytyy pistää aloitusten Top 10 listan kärkeen. Kysymys on ihan asiallinen eikä siinä ole mitään hölmöä. Se on vaan esitetty niin hauskasti. "Nyt kun koneen laittaa päälle, niin hassusti letku "sätkähtää" " Kaikki pisteet tälle.
Ei sillä pituudella ole väliä kunhan on riittävän pitkä. Muuten voi tulla ongelmia. - ehkä ei...
Liian pitkän tulovesiletkun kanssa tuskin tulee ongelmaa. Liian pitkän ja monella mutkalla olevan poistoletkun kanssa voi tullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865