Ärsyttävät metsästäjät

vastuullineMettämies

Joitakii metästäjii ei vissiin mitkään lait koske,
äijät ampuvat välillä hirviemän vaikka on vasa vielä mukana, tien yli tielle tieltä.

Inhottaa muutekii metsästäjät ketkä eivät voi sääntöjen mukaan mennä, jotkut kun ajelevat aamulla metsäteitä kun metot ovat tiellä niin siinä kun se tieltä puun latvaan nousee nii autosta ammutaa sitte pois, oon pari kertaa nähny ite ja kuullu monta kertaa että tätä tehdään. Se v*tuttaa kun itte koirien kanssa käyn nii aamulla teillä olisi hyvin lintuja mut nää vanhat laiskat paskat ku käy autolla vetämässä ne linnut pois, eikä mitään kiintiöitä kunnioiteta.

Se vaa on ku ei poliisit maalla käy, ja jos ilmottasit poliisille ni tulis vaikee loppu elämä kylällä missä kaikki metästää ja liian moni tekee tätä.

näitten takia meitä vastuullisia sit rangastaan

10

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeriijametsoiii

      Eikö aloitus onnistunut ja nyt kaikki jotka saavat lintuja ampuvat ne laittomasti?
      Älä huoli kyllä se sinullakin joskus tuuri käy kun vaan jaksat keskittyä.

      • vastuullineMettämies

        ei kyllä aloitus onnistunut. Mutta niinku tossa sanoin ni oon pari kertaaa ite nähny, ja se ei oo laillista


    • soita poliisille

      Ilmoita nyt hyvä mies poliisille nuo rikkomukset, kerta noin ahistaa. Ei kuule mitään auta täällä kitinä.

      • vastuullineMettämies

        kyllä kai ilmottaisin mutta koko kylä tietää sitte että minä olin, ja sit jossain vaiheessa jollekkin sattuu joku vahinkolaukas ja minun koira onkin luodin tiellä. tietysti ei se valitus täälläkään auta, piti purkaa hermoja vaa.


      • Surusilmä
        vastuullineMettämies kirjoitti:

        kyllä kai ilmottaisin mutta koko kylä tietää sitte että minä olin, ja sit jossain vaiheessa jollekkin sattuu joku vahinkolaukas ja minun koira onkin luodin tiellä. tietysti ei se valitus täälläkään auta, piti purkaa hermoja vaa.

        Ihan varmasti auttaa julkituominen, eihän nämä vastaanvänkääjät muuten täällä päätään aukoisi. Hyvä, kun nostit asian esille, koska ihan yleistä vaikuttaa olevan. Täällä meilläpäin on myös eräs pulska metsämies, joka ei ilmeisesti jaksa metsästää muutoin, kuin autosta ampumalla, vaan jospa vielä vähän lisää lihoisi ja luonto korjaisi pois omansa. Juuri tämän sortin metsästäjät ovat niitä, jotka ampuvat vaikka sen vihonviimeisen elossaolevan yksilön, jos vain kohdalle osuu, vailla mitään vastuuntuntoa! Eivätkä olisi nälkään kuolleet, vaikka mitään eivät olisi ampuneetkaan.


    • Jotain kunnioitusta

      "Se v*tuttaa kun itte koirien kanssa käyn nii aamulla teillä olisi hyvin lintuja mut nää vanhat laiskat paskat ku käy autolla vetämässä ne linnut pois, eikä mitään kiintiöitä kunnioiteta"

      Elikkäs siis vanhat paskat vetää tieltä pois, enneku sinä koirinesi ne kerkeet ampua.

      No harmittaahan tuollainen. Itseäkin moinen harmittaisi.

      • vastuullineMettämies

        en itte ammu tielle tieltä tai tien yli, mutta kyllä ois nuoria koiria kiva siin kouluttaa, ku tieltä niitä tuppaa löytyy, tietty koiralle aika helppoo mut tajuupahan mitä siellö ollaan tekemässä.


    • Wareksenpelätti

      Ottaa kyllä kans aivoon nämä jotka kehtaa ampua metot ja koppelot vaikka on alueella rauhoitettu. Onko semmoista numeroa johon voi ilmiantaa nimettömänä nämä nykyajan reppanat.

      • liian helppo

        Itseä hieman korpeaa tuo lämmitetyssä kopissa kyttääminen. Toki se on laillista mutta ei oikein ole mielestäni metsästystä. Itse voisin ampua mökkini ikkunasta kauriita ja peuroja omalle riistapellolleni mutta mieluummin lähden koiran kanssa metsälle. Välillä tuntuu jopa liian helpolta kun tietää mistä jäljet todennäköisesti löytyy vaikkei se todellakaan ole tae saaliista.


    • jb3ee

      No ampuu sen vasankin niin ei jää orvoksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe