autossa neliportainen puhallin ja yhtäkkiä lakkasi toimimasta kolmella ekalla portaalla eli pitää olla nelosasennossa jotta puhaltaa, mikähän avuksi?
Fiat Stilo puhallin
9
4768
Vastaukset
- kllkddk
- stilomies-2
Etuvastus on mennyt rikki. Vastus sijaitsee kartanlukijan jalkatilan yläosassa ja se parilla ruuvilla kiinni konehuoneen puolelta tulevassa ilmakanavassa. Vähän akrobatiaa se vaatii kun sen vaihtaa ehjään.
- stilo2
Kiitos vihjeestä. Minulla on Fiat Stilo 2003 Multiwagon 1,6 koneella. Hankin uuden vastuksen Ricambi Heikalta ja menin sitä vaihtamaan. Ei vain millään löytynyt sitä vastusta, taskulampun kanssa sitä vänkärin puolen jalkatilan yläosasta etsin. Puhaltimen moottori yms kyllä näkyi mutta ei vastusta.
- SASfffkko
stilo2 kirjoitti:
Kiitos vihjeestä. Minulla on Fiat Stilo 2003 Multiwagon 1,6 koneella. Hankin uuden vastuksen Ricambi Heikalta ja menin sitä vaihtamaan. Ei vain millään löytynyt sitä vastusta, taskulampun kanssa sitä vänkärin puolen jalkatilan yläosasta etsin. Puhaltimen moottori yms kyllä näkyi mutta ei vastusta.
No siellä se ilmakanavassa puhaltimen jälkeen kuitenkin on, itse vastus on tosiaan siellä ilmakavassa jäähdytyksen takia. Silmä käteen!
- Wikke
Stilon lämppärin puhallin on vänkärin jalkatilassa kesikonsolissa.Laippa oikealle päin
Saa näkymään ,kun ottaa hansalokeron pohjan suojana olevan pahvin pois ,ja sen jäkeen keskikonsolin
vänkärin puolen sivusuojan irti.Moottori näkyy keskikonsolissa vänkärin jalkatissa.Moottori kiinni kolmella penellä peltiruuvin tyylisellä ruuvilla.Ruuvien kanta 8mm..
Puhaltimen Etuvastuson puhaltimen etupuolella puhallin kanavassa. Vastuskiinnin yhdellä samanlaisella ruuvilla kuin puhallinkin.Vastuksen toisessapäässä vain muovitappi alunperin.
Lattiamatot pitää poistaa/kääntää sivuun ja jalkatilan etupuolen mattoa kääntää taaksepäin ,niin puhallin mahtuu tulemaan/ja menemään takaisinkin.Jos vaihtaa vain vastuksen,niin puhallinta ei tarvitse irroittaa .Samoin jos vaihtaa vain puhaltimen vastustaei tarvitse iroittaa.
Vaihto tila on ahdas ,niinkuin tuossa aikaismminkin on jo tullut ilmi.Pienikokoiselta onnistuu paremmmin ja vaatii siltikin Akrobatiaa .- Anonyymi
Kiitos loistavasta ohjeesta! Sain vaihdettua etuvastuksen.
Pienen pieni kauneusvirhe: ruuvin kantaan menee 5,5mm hylsy, ei 8 mm.
- Anonyymi
Tervehdys,nyt pitäisi lähteä katsomaan Fiat stilon puhallinta...kun ei puhalla kylmää eikä lämmintä !! Näin syksyn tullen tulee kylmä. Mietin vikaa..onkohan kyseessä tuo etuvastus , vai onkjo katkaisija...vai koko moottorin ongelma ?? Menee varmaan koko vkl.tuossa projektissa.... Ihmettelenkin että akun päällä on tuo sulakekotelo ja siinä on todella isot MAX sulakkeet ja koko on 30 !! Vai onko sisätilassa toisia sulakkeita??
- Anonyymi
sama vika täälläkin,EIIIIII TOIMIIIII,tiä mistä hakis vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama vika täälläkin,EIIIIII TOIMIIIII,tiä mistä hakis vikaa
termostaatin vaihto auttoi minun stilossa, löytyi aiankin Fixus liikkeestä tilaamalla.
nyt toimi 4 puhallin nopeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892