Nyt tarvis päteviä neuvoja lagunan kenkkuiluun

Lagunago

No, Vikalista on sekava ja kattava.

aluksi 2kk sitten, vaihteisto (Aut) pamahti vikatilaan ja vaihde jäi päälle, sammutin moottorin ja vika poistui. Tätä tapahtui n.6 kertaa 5kk aikana, vein vika seulontaan, löytyi vain vasen etu abs-anturi vika ja huono akku. Vaihdoi uuteen akun ja anturin, myös laatikon öljyt. nyt Abs vika kun käynnistää ja sitten häviää, 200 metrin jälkeen laatikko rupeaa nostamaan isompaa vaihdetta aina 4:asti vain 30km nopeudessa, kone värisee liian pienistä kierroksista, vaihdan käsivaihteella 2:lle. Ajan n.500m autom laatikon vika valo syttyy ja vaihteet toimivat normaalisti. N.2km syttyy abs/serv/stop/käsijarruvalot ?? nopeusmittari näyttää 80km/h nopeudessa vauhtia n.220km/h ? ja varoitusvalot palaa, mutta kaikki toimii. Kun pysähdyn laatikko lyö 2:sen tai 3:sen päälle n.200m matkalle ja taas toimii? Mikä tätä rellua vaivaa. ?? ( kävin nollaamassa tänään viat, ja ilmoittaa, paineensäätöventtiili autom laatikossa. 1.8 bensa vm 2003 tässä yksi mahd vika, mutta tämä kaikki? )

1

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ojjjAol

Hmm. Olisiko seisontajarru? Itsellä oli tasan sama ongelma. Ja vikaa ei lopulta muussa ollutkaan. Erikoista mulla oli sekin, et automaatti tosiaan pamahti vikatilaan sen johdosta. Ei tietenkään aina estänyt ajamista. Harmitti tietysti aikansa, mut ei enää sen jälkeen kun halpa pikkuvika saatiin kuntoon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe