Taas kutsunnat edessä...

liimanen

Olin vuosi sitten kutsunnoissa. Olin juonut viinaa ja hieronut vaatteisiin bensiiniä. Käskettiin tulla vuoden kuluttua uudelleen. Nyt aion mennä kutsuntoihin imppauspurkki kädessä. Haisen tottakai bensalle, kerron sen hajun suojelevan pahoiltahengilta. Olen kerännyt kaupungilta narkkarien käyttämiä piikkejä. Ne aion lyödä vielä kutsunta raadin eteen.

Eiköhän se vapautus tule.

ps. velvollisuudet eivät kiinnosta.

17

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikeistä jää

      arpi.Pistele piikillä käsivarsi arpia täys

    • kers antti

      Enää 60 % ikäluokasta käy intin. Jos ei kiinnosta niin oikea linja. Ei inttiin jos ei motivaatiota.

      Kts. ohion.fi ja kannata... ääniä tarvitaan.

    • Osaatko aloittaja

      Hävetä, että oot valinnu kelvottomuuden, ja valehtelun ? Jos oot masentunu, niin sitten ymmärrän, mutta tiedätkö että masennuskin häviää, KUN SANOT SILLE MIEHEN SANAN, ETTÄ SINÄ VOITAT SEN !!!

      OTA KERTAKAIKKIAAN SIITÄ NISKALENKKI, ja NÄYTÄ SILLE NÄRHEN MUNAT, ja SE MASENNUS HÄIPYY KUIN PIERU SAHARAAN !!!

      SE VELVOLLISUUKSIEN VÄISTÄMINEN ON SINUN ITSESI PAHIN MAHDOLLINEN VIHOLLINEN , eikä ARMEIJAN KÄYMINEN !!! -EI MUUTAKUN TÄYSILLÄ ELÄMÄÄN MUKAAN, ja SE ON HAUSKAA, ÄÄRIMMÄISEN TERVEELLISTÄ TOIMINTAA, KOSKA SITTEN VOIT OLLA ITSESTÄSI YLPEÄ , ja TEE KAIKKI TÄYSILLÄ HYVIEN KAVEREIDEN PUOLESTA !!!

      • KOMPPAAN TÄYSILLÄ

        Täsmälleen näin. Selkärangattomat paskiaiset koettaa luistella peukaloa imien armeijasta. Siellä on nuoren VIIMEINEN tilaisuus oppia joukkohenkeä jota tarvitaan ihan jokapäivän elämässä myöhemmin. Armeija pitää määrätä pakolliseksi nuorille,


      • 1+7

        Mikä kotilääkäri täällä taas kirjoittaa? Masennukselle ei voi sanoa, että mene pois ja päättää, että nyt parannun. Toimii ehkä lievissä ahdistuneisuustapauksissa, mutta ei masennuksessa. Ei kukaan halua tahallaan olla masentunut, jos voisi vain lähettää masennuksen pois. Masennukseen liittyy lamaantuneisuus, joka estää elämän hallinnan.

        "-EI MUUTAKUN TÄYSILLÄ ELÄMÄÄN MUKAAN, ja SE ON HAUSKAA, ÄÄRIMMÄISEN TERVEELLISTÄ TOIMINTAA, KOSKA SITTEN VOIT OLLA ITSESTÄSI YLPEÄ"

        Omasta mielestäni täysillä eläminen on sitä, että saa olla itse itsensä herra ja päättää, mitä itse haluaa tehdä. Vapaus on täysillä elämistä. Mutta eihän se minulta ole pois, jos jonkun mielestä täysillä eläminen on elämistä vankina narsistien johtamassa massassa.
        Hauskaa se ei ainakaan minun kohdallani ollut, joitakin hauskoja hetkiä toki oli, mutta enimmäkseen perseestä.
        Terveellisyydestäkin voi olla montaa mieltä. Onko tervettä olla aivopestävänä tiettyyn totuuteen, jota ei saa arvostella? Ja palvelus tuo monelle esimerkiksi hengitystieongelmia homeongelmien takia tai liikuntaelinongelmia.
        En ole ylpeä siitä, että olen kouluttautunut tappamaan ihmisiä kyseisessä avovankilassa. Korkeintaan tyytyväinen, että se on ohi.

        Armeija on vanhanaikainen systeemi ja nykynuoriso liian fiksua aivopestäväksi valtion yhteen totuuteen ja sen propagandaan. Toki näitä poikkeuksiakin vielä 2010-luvulla näyttää löytyvän.


    • kohta loppuu

      ohionhtm.fi/index.

    • urpot2

      Olette te yksinkertaisia.... Ei kutsunnoissa esittämällä mihinkään vapautukseen pääse.. täällä kerrotut jutut ovat puhdasta mielikuvitusta...

      Jos haluaa vapautua sairauden tai vaivan takia, helpompi tapa on kävellä lääkäriin ja lääkärin kanssa keskustella asiasta. Kyllä lääkäri sitten kirjoittaa lääkärintodistuksen.

      Ei tarvitse valella bensaa itseensä...tai keräillä piikkejä (niitä saa muuten myös apteekista) jumalauta te ootte dorkia!

      • Idsa

        K'ytetyt riskijätteeksi luokiteltavat piikit on parempi esittää raadille. Niissähän voi pesiä vaikkapa AIDS.


    • vaco

      Kaikki lääkärit eivät ole kovin myötämielisiä niitä kohtaan, jotka hakevat armeijasta vapautusta.

      Se ei välttämättä onnistu muuta kuin hulluilemalla...

    • Korvokurvo

      Kyllä on hurjia tapoja teillä koittaa saada vapautus, tietääkseni ihan perus "paska selkä" kelpaa ihan hyvin.

    • Jiäkäri

      "Eiköhän se vapautus tule."

      Kerropa tuloksista, kuinka kävi. Eikös ne kutsunnat ala näihin aikoihin olla ohi.

      Henkilökohtaisesti en suuremmin kannata mistään kansalaisvelvollisuudesta laistamisia. Olen itse käynyt armeijan. Mutta tässä asiayhteydessä poikkean periaatteistani.

      Huomasin asevelvollisuusaikanani, että armeijassa menestyvät parhaiten nämä härskit, lajitoveriaan hyväksi käyttävät ihmistyypit. En siksi pane pahakseni, jos joku osoittaa härskiyttä myös tässä vastakkaisessa kontekstissa eli onnistuu härskiydellään välttelemään armeijaan joutumisen.

    • kaasujalkapyoöep

      No vapautus tulit. Minut pysäytettiin jo kutsuntatilaisuuden ovella kun kannoin bensakanisteria ja minulla oli sukellus lasit päässäni. Kaasin 2-tahti bensapäälleni. Kaivoin taskustani tupakan suuhuni ja kyselin olisiko kellään tulta.


      Paikalla oli poliisi se sai minusta kovan otteen laittoi käsirautoihin. Hetkenkuluttua tuli ambulanssi ja vei minut mielisairalaan suljetulle osastolle.


      Sain vapautuksen. Ei enää ikinä intiin.

      • Jiäkäri

        "Paikalla oli poliisi se sai minusta kovan otteen laittoi käsirautoihin. Hetkenkuluttua tuli ambulanssi ja vei minut mielisairalaan suljetulle osastolle."

        No, ei kai tässä voi kun onnitella. Minä en onnistunut saamaan armeijassa edes yhtä päivää vapautusta palvelusta, yrityksistäni huolimatta.

        Mutta älkää muut alkako tämän bensiinin kanssa leikkimään. Kaatakaa mieluummin vaikka sytysspriitä päällenne,se ei ole niin tulenarkaa ja haisee jo tarpeeksi voimakkaalle.


    • opieernj

      OLet loistava

    • HOHHOIJAAAAA

      Voi vitun säälittävät pellet.. tommoset pitäis viedä ladon taakse...
      Jos ei oikeasti ole munaa mennä inttiin, mikä on lyhimmillään VAIN 165 pv..
      hakeutukaa oikeasti vaikka sivariin tai menkää vankilaan pariksikuukaudeksi....

      Ei herranjumala oikeasti mihin tää maailma on menossa.....

    • just saying

      No eikö tuo ole nyt päivänselvää, että kyseessä on sairas yksilö. Ihan oikea päätöshän tuo vapautus.

      Ei se ole terveen ihmisen merkki, että turvautuu tuollaiseen sekoiluun. :)

      Ihan oikea päätös vapauttaa tuollainen kaveri palveluksesta. Jos ei pää kestä rauhan aikana palvelusta, niin miten kävisi tiukassa paikassa?

    • 2-tahti mies

      Nyt käyn töissä ja elämä hymyilee. Ei enään tule velvollisuuksia porvari valtiota kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe