Kaamea krapula.Kuulen uhkaaavia ääniä ja näen siis----tonttuja seinillä
ivaamassa ja kurkkimassa sängyn alta.
Tanssivat lattialla piirileikkiä kun yritän nukkua...niitä on paljon.
Tajuan että oltava harhaa mutta näen ne silti ja kuulen.
Oli pakko tulla koneelle. Onko tämä delirium ????
Lopetin sunnuntaina ja pari viikkoa meni.
En ole saanut unta vaan häpsähdän kun meinaan nukahtaa????
oletteko nähneet tonttuja?
9
503
Vastaukset 9
- Not to worry
liskojen yöt ne siellä on, jos alkaa tuntuu et alkaa seota niin soita 112 niin tulevat katsastamaan tilanteen että onko kuinka paha ja että onko delirium. Kyllä se siitä! :)
- hemputinhemppa
Se kuuluu asiaan, susta on kehittymässä mies kun jatkat treenaamista, itte olen naulannut yläkaappien ovet kiinni kun niitten tukikoha oli siellä, nyt enää pikkupirut käy kylässä mutta niistä ei kannata välittää, niitä voi harventaa kärpäslätkällä tai piekkarilla
- Anonyymi
tonttutorvinen kejeklj
- jajshhhhhhhhh
Demonit tulee tekeen tuttavuutta ja odottavat että kuolet viinaan, niin siitä ovat tyytyväisiä ja varsinkin jos joutuu helvettin.
- AP tonttufarmari
Sellaisia ne puhelivat että siellä minua odotetaan .
Oli siellä muitakin vanhoja juoppoja tipattomalla.
Itku ja kärsimys tuntui olevan .eilen lasaretista kotiin.
Tasoittavia tässä otan.
- tonttula...
Tonttuongelma ratkesi meillä, kun ukko asensi vaatekomeroon led-valon. Nyt ivaavat tontut viihtyy siellä mukavasti ja ovat jättäneet pois piirileikit ja v*ttuilun lattialla. Alan kyllä epäillä, että jonkinlainen tonttujen tukikohta on huoltoyhtiön taukotilassa. On mietitty, että haetaan kilo ruuveja ja isäntä antaa akkukoneen laulaa. Mutta milloin ne olis kaikki siellä sisällä, kun ovat niin vikkeliä? Yksikin irtotonttu voi viedä järjen ja uurastus olisi ollut turhaa...
- TontunTeurastaja
Suosittelen, että hankit rynnäkkökiväärin, jolla voit näyttää vittuileville tontunperkeleille taivaan merkit!
- Anonyymi
Kiitä onnea että sänkysi vieressä ei seissyt Paavo Väyrynen.
Näin oli käynyt eräälle. - Anonyymi
Oon ei se mitään jos ei joka päivä joku huutelis hattuhyllyltä koita selvitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43945
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132470- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437