Jag träffade några gamla bekanta igår,roligt var det förstås,men....Nåja,vi hade inte riktigt några gemensamma samtalsämnen (jag har varken högt blodtryck,hjärtfel,diabetes eller andra sjukdomar att komma med )och inte ens några barnbarn att tala om.
Inga sjukdomar och inga barnbarn.
litet besviken
2
160
Vastaukset
- käringen
Riktigt rumsren är man inte som pensionär om man inte äter minst tio olika mediciner.Om man inte ens har barn eller barnbarn då är man helt misslyckad.
- pelle svanslös
Jag brukar tala om min katt och min hund,det är nästan lika bra.Ibland måste man föra dem till veterinären också,det är dyrt.Mycket spännande att diskutera hur man skall få de arma kräken att snällt ta sina mediciner.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776