Jag träffade några gamla bekanta igår,roligt var det förstås,men....Nåja,vi hade inte riktigt några gemensamma samtalsämnen (jag har varken högt blodtryck,hjärtfel,diabetes eller andra sjukdomar att komma med )och inte ens några barnbarn att tala om.
Inga sjukdomar och inga barnbarn.
litet besviken
2
197
Vastaukset
- käringen
Riktigt rumsren är man inte som pensionär om man inte äter minst tio olika mediciner.Om man inte ens har barn eller barnbarn då är man helt misslyckad.
- pelle svanslös
Jag brukar tala om min katt och min hund,det är nästan lika bra.Ibland måste man föra dem till veterinären också,det är dyrt.Mycket spännande att diskutera hur man skall få de arma kräken att snällt ta sina mediciner.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti133734- 57635
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16541- 51535
- 40514
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55485