Musta solmio.

SiskoLemmetty

Viime yönä minulla oli lähes pakonomainen tarve löytää miespuoliselle kaverilleni musta solmio. En juuri muuta tavoita unesta kuin sen.

Meillä on hieman oudot välit oikeassa elämässä. Olen pettänyt miestäni hänen kanssaan kerran ja kerran päätynyt hänen on-off-tyttöystävänsä kanssa sänkyyn. Kuitenkin olemme railakkaasti hyviä kavereita, joskin nyt meinasin pidättäytyä hetkellisesti tapaamasdta häntä, jotta saan oman elämäni johonkin järkeviin uomiin asettumaan.

7

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 Tulkistija

      Musta solmio ( etiketin mukaisessa pukukoodissa "black tie" maininta vastaa miehillä tummaa juhlapukua ) symboloi etikettiä, arvokkuutta ja perinteitä.

      Uni viestii selkeästi että sinulla on pakonomainen tarve löytää edes rahtunen arvokkuutta (musta solmio) miespuolisesta kaveristasi.

    • hth

      Saat suru-uutisen lähiaikoina. Rukoile Herralta apua

      • olisikin ollut

        ja näin tottakai tällekin kivalle palstalle ilmeistyi ensimmäinen kakkiainen suru-uutisineen ,olisihan se ollut vallan ihanaa jos tämä olisi pysynyt fiksujen ihmisten foorumina jossa unista keskustellaan analysoiden.


    • (((@> <@)))

      Musta solmio kuvaa keuhkosyöpää. Yrität epätoivoisesti löytää siihen parannuskeinon ja suret sitä kovasti. Ole rauhassa ja muista maistaa mansikka jugurttia sillä se balansoi välilevyn välissä olevaa chakra kenttää. Harmaa karhu ilmestyy tämän jälkeen sinulle, joten muista piilottaa hunajapurkki olohuoneeseen.

      • just joopa

        "Musta solmio kuvaa keuhkosyöpää"

        Kas kun ei peräpukamia.


    • Solmio miehellä viestii yleisesti perinteisestä tavasta pukeutua. Kuten kerroit, seurueenne sukupuolisuhteet ovat kenties olleet vähemmän perinteistä laatua. Kerroit myös, että olet laittamassa suhdetta/suhteita vähän jäähylle.

      Uni kertoo selkeästi toiveesta saada välillenne muodollisuutta, perinteellisyyttä ja pidättyväisyyttä.

      Solmio saattaa tietysti sinulle itsellesi tarkoittaa jotain ihan muuta. Solmio voi myös tuoda mieleen falloksen, jota se tietysti yrittää hienotunteisesti muistuttaa. Uni ei kuitenkaan vaikuta kovinkaan eroottiselta, vaikka se pieni solmion tuoma sävy siinä on.

      Ihmisen mielikuvitus on niin ihmeellinen.

      • Tuota jonkun viikon takaista tilannetta miettiessäni tuo uni ja selityksesi tuntuu todella ymmärrettävältä.

        Ehkä kysymys on vähän molemmista.

        Jos en väärin muista niin olin mieheni kanssa ostamassa sitä solmiota, hän ei oikeastaan edes ymmärtänyt miksi minulla oli niin pakkomielle asiaan. Eihän tiedäkään tilannetta oikeassa elämässä. Ja ehkä halusin asiallisuutta väleihin oman mieheni ja parisuhteeni vuoksi. Nyt olemme tämän toisen miehen kanssa olleet etäisiä kavereita ja suhteen etäisyys on tuottanut minulle haikeaa mieltä ja ikävää, ehkä musta väri kielii siitä.

        Falloksellakin voi olla tekemistä asian kanssa, jotain jäi kesken ja halu jatkaa olisi suuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe