päiväkodissa, kun on paljon ylipuolella kuin ikäisensä.
Osaa lukea, kirjotitaa ja sosiaaliset taidot luotavat. Luulen että pomppaa kouluun mennessä heti yläasteelle.
Voiko 7 vuotas alkoittaa jo seiskaluokan heti? Lapseni osaa kaiken. Ei ole kovin tavallista että lapset osaavat kaiken jo ennen koulua. Hän tykkä katsella dokumenteja ja uutisia ja kiinnostunut tieteistä ja taiteista ja kaikesta oppimiesta.
Osaa neljää eri kieltä, meillä on suuri suku ympäri maailmaa. Lapsi on ollut kaksi kuukautta maailmanlla sukulaisien kanssa reissussa, ja oppinut siellä kielitä ja kulttuuria.
Jos laitan lapseni ekalle opettelemaan aakkosia, luulen että se on liian alhaista opiskelua hänelle. Miten saisin lapseni yliopistoon.. onko mahdollista?
Lapseni turhautuu
Neropatti ja äiti
2
105
Vastaukset
- Kitkatti16
Sinun geeneilläsi varustetulla lapsella on ihan täysi työ siinä, että joskus saa peruskoulun päättötodistuksen.
- nimestä voi päätellä
Kyllä noin fiksuja lapsia on, olen joskus ollut tarhassa töissä, ja yhden perheen nimikin oli Tarkka.. että nimi miestä myöten.
Yhden pehreen isän nimi oli Urpo.. ja se oli sitä tosissaan.
Olisiko nimi enne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029