Carusso Hotel Sousse onko kokemusta siitä ?

lellu811

Heippa !


Carusso Hotel El Hana Palace onko siitä kellään kokemuksia ?
Olemme tilanneet ens vuoden tammikuun alusta 6 viikkoa siihen hotelliin
Nyt näyttää jo olevan jo loppuunmyyty eli kaiketi hyvä merkki ?

Kiitos vastauksista !

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari Lahdesta

      Kiinnostaisi tietää, miksi haluatte juuri tuohon hotelliin?

      Nimittäin varasin myös 6 viikon matkan toiseen hotelliin, El Mouradi club Kantaoui. Se on myös neljän tähden hotelli ja matka on myös puolihoidolla, kuten teilläkin. Maksaa 1139 € yksin matkastavalle. Sijainti on melko lailla sama, siis etäisyys Soussen keskustaan. Voin olla väärässä, mutta minusta tuo ei ole niin tyylikäs hotelli kuin em. El Mouradi. Tai sitten tiedätte enemmän ja olette osanneet vertailla.

      Meikäläisellä on tapana aina valita se edullisin, tosin tässä matkassa on hyvää se, että on sentään puolihoito, kun on niin kauan kuin kuusikin viikkoa perillä.

      Oletteko olleet usein Tunisiassa? Onko hotellissanne ns. ilta-ohjelmaa?

      • lellu6

        Kiitos vastauksesta !

        Emme ole olleet ennen Tunisiassa eli kerta on ensimmäinen.
        Siellä on iltaohjelmaa ja hotelli on uusittu täysin 2011/2012 eli kuvat ainakin
        olivat ihan mukavia.

        Matkan hinta 1369,- henkilö 6 viikkoa puolihoidolla.Olemme eläkeläispari ja haluamme pois täältä "pimeästä" pohjolasta talvella !

        Olemme matkustaneet aika paljon ja haluamme nähdä uusia paikkoja eli ei kiinnosta käydä aina samassa kohteessa.
        Matkakohteen kriteerit ovat talvella lämmin ilmasto ja lyhyt lentokin on plussaa !

        Mukavaa matkaa sinulle !


      • El Mouradi club Kant
        lellu6 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta !

        Emme ole olleet ennen Tunisiassa eli kerta on ensimmäinen.
        Siellä on iltaohjelmaa ja hotelli on uusittu täysin 2011/2012 eli kuvat ainakin
        olivat ihan mukavia.

        Matkan hinta 1369,- henkilö 6 viikkoa puolihoidolla.Olemme eläkeläispari ja haluamme pois täältä "pimeästä" pohjolasta talvella !

        Olemme matkustaneet aika paljon ja haluamme nähdä uusia paikkoja eli ei kiinnosta käydä aina samassa kohteessa.
        Matkakohteen kriteerit ovat talvella lämmin ilmasto ja lyhyt lentokin on plussaa !

        Mukavaa matkaa sinulle !

        Minulla on matka jo neljäs Tunisiaan. Eniten pidän juuri Soussesta. Hammametiin (pienempi) en koskaan oikein ihastunut, mutta on silläkin kaupungilla omat ystävänsä.

        Kuuntelen nyt nettiradiosta radioasemaa "Jawhara fm" täällä Lahden kaupunginkirjaston musiikkiosastolla. Asema soittaa mukavasti sekä tunisialaista että länsimaalaista musiikkia.

        Tammi-helmikuun säät voivat olla vähän lämpimämpiä kuin joulukuussa, mutta iltaisin siellä on viileää ja vain harvoin lämpötila voi kiivetä hellerajaan päivälläkään. Joskus tammikuussa siellä on satanut luntakin, mutta harvoin.

        Pidän myös siitä, että on valoisaa verrattuna sen ajankohdan Suomeen. Eniten pidän pitkistä kävelylenkeistä ympäri Soussea, kun voi vain ihmetellä ja ihastella. Välillä voi pysähtyä johonkin mukavaan kahvilaan. Sehän on suurkaupunki (n. 500 000 asukasta), jossa on paljon nähtävää. Totta on varmaan myös se, että Soussessa melkein kaikki pyörii rahan ympärillä (niinhän Suomessakin), eikä se edusta aidointa Tunisiaa. Siellä on kuitenkin pitkät hienohiekkaiset uimarannat, jossa on myös mukava kävellä omaan tahtiinsa. Port el Kantaouiiin menen nyt ensimmäistä kertaa pidemmäksi ajaksi, mutta olen käynyt siellä usein aiemmin Soussesta ja sehän osa osa Soussea sen pohjois-puolella.

        Varmaan käyn myös Monastirissa, Mahdiassa, pääkaupunki Tunisissa ja Sfaxissa (lausutaan "Safax", toiseksi suurin kaupunki). Aiemmin olen käynyt Kairouanissa, mutta se oli pelottava paikka. Olen taas lukenut paljon matkaoppaita. Yhden Berltizin ostin suomenkielisenä, kun se maksoi vai 4,95 €, muutoin kirjat olen lainannut kirjastosta, myös englanninkielisiä.

        Soussen vanhaan kaupunkiin en mielellään mene yksin ja lähtisin sinne muiden turistien oppaaksi, ryhmässä on siellä varmasti turvallisempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe