Kansalaisaloite asevelvollisuuden lakkauttamiseksi
Allekirjoittamalla tämän aloitteen varmistat, että tulevaisuudessa nuoret saadaan nopeammin opiskelemaan ja sitä kautta nopeammin työelämään.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/468
Nyt on aika toimia! Käytä ääntäsi ja allekirjoita!
Kiitos.
Välivuosille loppu!
Tukeasi tarvitaan.
2
389
Vastaukset
- pleeeeeeeeeeeh
Juu....tollahan saadaan välivuodet pois. Itse ainakin pidän ihan periaate syistä välivuoden, ehkä pari. Ja sitten kun valmistun niin lähen ulkomaille töihin, tähän paska maahan mitään verorahoja anna.
- gfdsfvghg:kyrpiinty
Ei välivuoden pitoa voi kukaan millään adressilla estää :D
Ja itse pidän välivuoden koska en tiedä mitä haluan opiskella... mitä järkeä hakea johonkin opiskelemaan jotain mikä ei edes kiinnosta?
Ei pitäisi sun persettäs paljoa kutitella, pakko siellä siwan kassallakin on jonkun olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736