vuokra pakettiauto

???

Mistähän saisi suht edullisesti vuokrattua pakettiauton,joilla ei ole kilometrirajoituksia vaan ns.päivävuokra tietenkin bensat päälle.Ehdotuksia?

15

889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juueiluulenetei

ei lprässä oo tollasta yritystä..korkeintaa jotai yksityistä kantsii nykäst hihasta ja kysyy olisko nii armelias

• kfjklödgf

Tavarapörssi raatimiehenkatu! 40e vuorokausi sis. kilometrit.

• BrumBrum32133213

No eipä sillä romulla varmaan yli kilometriä pääsekään :)

• All for all

Ainakin joskus täällä oli a4a niminen vuokraamo, joka oli todella edullinen.

• DiggaanKybäl

Täältä ääni myös A4A:lle! Hyvä palvelu, halpa hinta ja runsaasti autoja Puntosta Ducatoon ja limusiinista panssarivaunuun. Toimii keskustassa kellari-kirppiksen tiloissa. Verrattuna vaikka Hertziin hinta on ehkä 60-75% halvempi!

• A4A

Se on Löytökirppis, ei Kellarikirppis.

• vanhaaaa

,,,ja ketju on 4-vuotta vanha, mutta hyvä että tuli vastaus !

• Boksy

mie voisin antaa pakun ilmaisexi mutt en mie uskalla kun lainaaja kerran miun dieselpakuun meinaa bensaa tankata.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse ainakin suosittelen FiRENT -vuokraamoa Harapaisen postin luona. Syksyllä vuokratessani muuttoa varten löytyi kohtuuhintainen ja iso paku ilman mitään lisäveloituksia. Autot olivat sen verran uusia, että taitaa olla vuokraamokin aika tuore. En ainakaan tiennyt kyseisen vuokraamon olemassaolosta, ennen kuin näin SaiPan pelissä mainokset.

• Anonyymi

Minulta saa vuokrattua pakettiauton, minimi vuokrausaika on 24h ja hinta 50euroa. Volkswagen Transporter vm-09 1.9 TDI vaatimuksena minulla on että ajokokemusta vähintään yksi vuosi ja tietenkin voimassa oleva ajokortti.

Vakuus 1000euroa jonka saa takaisin kun palauttaa auton, vain siinä tapauksessa että auto on siinä kunnossa kuin se vuokraus hetkellä oli. Hinta sisältää 150km polttoaineet.

• Anonyymi

Rent me löytyy myös nettisivut sieltä saa pakettiautoja sekä henkilöautoja vuokrattua, nykyisin on osoitteessa suonionkatu 17 eli siinä kioskin vastapäätä.

• Anonyymi

Enää ei halpaa löydy mistää, muute o verottaja kimpussa..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä paikka toi, on tullut vuokrattua useaan otteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe