Ajettu 183 tkm ja ekaksi autoksi olisi tarkotus hankkia kun ei haluaisi sitä toyotacorollaa kuten monet muut. Mitä ajatuksia herättää? Itse mietin lähinnä kulutusta ja toiseksi mites sen jakohihnan kanssa on, että kuinka usein täytyy vaihtaa? Myös muita kommentteja olisi kiva saada!
Lancer -97 1,3
3
162
Vastaukset
- aefrwegf
Mulla on Colt 1,3 -95 ,265 000 km mittarissa . Just vaihdettiin alkuperäinen vesipumppu uuteen. Koneen tyyppivikana taitaa olla öljyntiputtelu kannentiivisteen välistä.
Muuten näppärä auto , ostin sen 2007 syksyllä. Riittävän pirteä liikenteen vauhdissa pysymiseen osittain lyhkäisten välitysten kautta.
Olen tyytyväinen autooni. - puuhapete1
Minulla vastaava -97 mallin 1.3 Mitsu Lancer, ajettu 145 000 kilometriä. Jakohihna vaihsettava 90 000 kilometrin tai 7 vuoden välein, ei ole kummoinen homma.
Katsastuksesta aina mennyt läpi ensimmäisellä kerralla. Polttoainetta kuluttaa noin 7 l/100 kilometriä, jossa on paljon kaupunkiajoa. Miiten olen tyytyväinen ajokkiin, ilmastointi vaan puuttuu.
Kannattaa tarkistaa pohjasta mahdolliset ruostevauriot tai onko massattu. muuten hyvä peli. - TOTUA
Minulla oli 1,3 ja 4!!! vaihdetta. Melkoinen kierroskone. Huono auto ajaa, hirveä kulutus ja silti hidas, meluisa, epävakaa. Miten tehdään halpa auto tai auto halvalla? No juuri tällä tavalla. Jos on pakko saada tällainen auto niin laittakaa edes 1.6 ja 5 vaihdetta!!! Kun on persaukinen on muiden armoilla, ei siinä paljoa valita. Vielä vanhempi 626 2L kaasarikoneella kulutti vähemmän ja ajolleen ihan eri luokkaa.
Bemarin 1-sarjaa pienempään autoon enää koske, siis voi helvetti mitä paskoja nämä pikkukipot. Ja siis joka merkki ja malli: Pthyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900