Onko järkeä osallistua nettiarvontoihin?
http://www.rantapallo.fi/kanariansaaret/
Onko esimerkiksi tuohon turvallista osallistua.
Tuolla kilpailun säännöissä lukee, että "Kilpailun osallistujilta kerätään yhteystiedot ja osallistumalla kilpailuun annat Rantapallolle ja yhteistyökumppaneille luvan käyttää niitä markkinoinnissaan".
Jos osallistun tuohon, niin onko sen jälkeen maailman jokaisella puhelinmyyjällä minun puhelinnumero vai kuinka? Noita vastaavia on todella paljon ja niihin olisi ihan hauska osallistua, mutta jos osallistumisen jälkeen tiedot on myyty eteenpäin, niin taidanpa unohtaa koko homman.
Nettiarvonnat
2
233
Vastaukset
- Huijaa myös
Osta R-kioskilta Prepaid ja osallistu sillä numerolla.
- En osallistuisi
Nuo arvonnat on tehty "hauskoiksi" juurikin siitä syystä, että mahdollisimman moni ottaisi niihin osaa (lue menisi halpaan). Sen jälkeen et varmasti saa enää ikinä rauhaa puhelinmyyjiltä. En ole koskaan kuullut kenenkään voittavan noista yhtään mitään, mutta sen sijaan hyvinkin moni on joutunut huijatuksi niissä tavalla tai toisella.
Yhtälailla huijausta ovat nämä nykyiset "tv-visat", joissa on näitä "hirveän vaikeita" kuva- tai sana-arvoituksia. Kuvassa näkyy hirvi, jonka toinen silmä on peitetty ja kysymys kuuluu, että mikä eläin on kuvassa. Juontaja selittää silmät kirkkaina, että tänne ei ole vielä kukaan soittanut, tai että kukaan ei ole vielä tiennyt oikeata vastausta. Ja kansa soittaa ja maksaa itsensä kipeäksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855