Voi että mua ärsyttää!

niiinväsynytäiti

Olen 10kk vauvan äiti ja en olis ikinä kuvitellut että yösyöttöjen lopetus olisi näin vaikeaa! Olen yli kuukauden ajan tehnyt niin etten anna tissiä yöllä. Silti tuo heräilee pahimmassa tapauksessa 20 kertaa! En usko, että mitkään unikoulut auttaa tässä tilanteessa. Olen niin väsynyt fyysisesti kuin henkisestikin, tämä univelka saa mut repimään kohta hiuksetkin päästä. Rakastan vauvaani, mutta en tiedä kuinka kauan enää jaksan.

Nyt vauvalla on flunssa ja on kipeän oloinen niin uskon että se häiritsee unta vielä enemmän. Heräsi viimeyönä ennen kahta ja sai kauheat itkuraivarit mun sylissä eikä rauhoittunut millään. No mitä mä sitten tein? Annoin tissiä! Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi yksilöksi. En jaksanut enään kaiken näiden valvomisien jälkeen! Tuttia tuo ei huoli, ei ole ikinä huolinutkaan.

Joillakin heräämiskerroilla pitelen vauvaa sylissä keskiyöllä ja hän tapittaa vaan siinä ja valvoisi vaikka kuinka kauan. Jos lasken sänkyyn, konttii seisomaan ja itkee. Saatte vaikka kivittää minut nyt mutta en nykyään tunne oikein mitään positiivisia tunteita vauvaani kohtaan, lähinnä ärsytystä. Vielä kun on noin vaativaluonteinen kitisijä. Joskus haluaisin vain lähteä pois eikä palata!

Mieheltäni en apua saa, koska hän käy töissä ja eikä siitä tule mitään jos valvoo. Vanhempani asuvat yli 300 km:n päässä joten tuosta vaan ei äitini voi tulla auttamaan. Toki voi tulla, muttei niin usein. Neuvolasta olen saanut apua ja tulisi hoitajakin, mutten uskalla ottaa apua vastaan. Kuitenkin vauva vaatii vielä minua ja tissiä päivittäin. Huoh! Tuntuu et olen ainut maailmassa tämän asian kanssa!

1

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetki kerrallaan

      Hei,jatka vaan niitä yösyöttöjä.Itse pariinkin otteeseen yritin vauvaa opettaa et nyt ei tissiä tule..mutta jouduin antamaan aika monesti periksi.Tuntui et just noiden mun yritysten takia se tissittely venyi ja venyi.Vauva ei vaan ollu vielä valmis lopettamaan.Olin niin väsynyt et lopulta heräsin aina kun oli syöttö,mut sit saman tien ku vauva söi,niin nukahdin.
      Jaksamista sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe