Pitäkää muna housuissa ja runkatkaa, niin ei tule ipanoita edes vahingossa. Tai piuhat poikki heti kun se on iän puolesta mahdollista. Se pitäisi sallia jo paljon nuorempana kuin 30-vuotiaana. Ihan hyvin voisi vaikka pakkosteriloida kaikki vähänkin vajakit jotka eivät pysty antamaan 100% työpanostaan ja ovat yhteiskunnan elättejä, sekä muutenkin vaikka puolet jokaisesta ikäluokasta esim. 18-vuotiaana. Ainakin heikkolahjaisemmat.
Kyllä nykyihmisen elämän tarkoitus on tehdä täysiaikaisesti työtä koko sen ajan, jolloin hän on ns. työikäinen. Lapset ovat siinä vain tiellä, maksavat työnantajalle jolle ne eivät oikeasti ollenkaan kuuluisi (epäreilua heille), sitten pidetään kaiken maailman äitiys-/isyys- ja vanhempainlomia ja hoitovapaita, ja myöhemmin kaiken päälle lukemattomat sairauspoissaolot, kun pitää olla kotona hoitamassa niitä räkänokkia.
Jos nainen vielä pitääkin äitiyslomaa (ja niitäkin elämän aikana mieluiten enintään 1 per nainen), niin ei siihen enää miehiä pitäisi vetää mukaan. Yhteiskunta on kohta ihan romuna, kun kaikki jäävät vain kotiin hoitamaan räkänokkia.
Syntyvyyden raju säännöstely nykyistä alemmas olisi oikea ratkaisu.
Miksi ihmeessä teette lapsia?
näinonäreet
1
153
Vastaukset
- Göö
Taidat olla vähän vajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451830- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301325Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281170- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53732