asunto-osakkeen itse ilman välittäjää, niin kumman pankissa kauppa tehdään, ostajan vai myyjän?
Jos myy
5
168
Vastaukset
- Asunto myyntiin
Tähän ei tarvitse kenenkään vastata, sen verran tyhmä kysymys tuli kiireessä laitettua. t. Aloittaja
- myy ite
Joo, nyt vaan teet esitteet, siivoot kodin ja laitat ilmoituksen nettiin. Sitten myyt sille joka haluaa ostaa kalleimmalla. Helppoo, kato ku osaa.
- lskdfjjjjjjjjjj
Jaa, mä myin vähiten tarjonneelle. Taisin tehdä virheen? Voikohan sitä vielä perua?
- keväällä myynnyt...
Kaupat tehdään ostajan pankissa. Jos asunnostasi on vielä velkaa niin ostajan pankki siirtää rahat omalle pankillesi rahoihin sinulla ei ole nosto oikeutta ennenkuin oma pankkisi maksanut vanhan velkasi niillä rahoilla pois. Ihan sama myytkö itse vai välittäjä.
- Välittäjä
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä missä ne kaupat tehdään, vaikkakin kaupoista 9/10 tehdäänkin myyjän pankissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962