Mulla on poni jonka kanssa on hyvä luottamus ym. Ja nyt olisis suunnitelmissa mennä ensiviikonlopuksi kylään kaverille jolla on 3 ponia (siis oma mukaan) heillä on talli pihassa.....mietin vain sitä että onko siitä paljon haittaa jos maisema muuttuu 3 päivän ajaksi mutta 'emäntä lähellä'? Halusin varmstusta koska en halua aiheuttaa tahallista/turhaa stressiä ym ponilleni :)
Nyt joku kokenut kertoo :)
2
<50
Vastaukset
Riippuu paljolti ponista kuinka lunkisti ottaa asian. Jotkut eivät ole millänsäkään, toiset ovat aluksi hiukan kiihdyksissään uudesta paikasta, varsinkin jos on ensin ollut yksin pitkään ja sitten se viedään paikkaan jossa on muitakin. Samaan tarhaan ei mielestäni kannata laittaa, kun ei tiedetä miten ne tulevat toimeen keskenään. Minäkin kävin joskus ponillani kaverini luona ja hän kävi poninsa kanssa meillä, eikä kumpikaan poni piitannut asiasta sen enempää. Kannattaa ainakin kokeilla, saahan ponin tuotua sieltä pois jos näyttää siltä ettei homma toimi.
- ---
Viedäänhän niitä kisahevosiakin ympäriinsä useidenkin päivien kisareissuille. Miksi siiis harrasteponi ei siitä suoriutuisi.
Ainoastaan, jos ponilla on jotain ongelmaa uusien paikkojen suhteen, en lähtisi turhan takia sitä kuskaamaan. (Siis tiedät jo, että se stressaa turhan paljon). Muuten aivan hyvin ponin voi ottaa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637032Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens424953- 792813
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422099- 181976
- 341803
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121583Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil161450- 171321
- 241294