Naiset

Orvokkimustikki

Tarkkailkaa seurustelu/aviomiehiänne tai kihlattujanne.Niin paljon pettävät.Baarissa ja netissä. Minulla monta numeroa ja nimeä ja tekstiviestiä puhelimessa ja löytyy nimellä puhelinnumerotiedustelusta ja myös vaimon nimi löytyy sama osoite ja sukunimi.Viestien sisältö ei kehu teitä."AKALTA EI SAA PILLUA" jne...

188

6146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huorikkilehdokki

on itseoppinut poliisi, joka kerää yhteystietoja, hah hah!

• Lutkia lisää tänne!

Hyvähän se on että on moisia naisia jotka antavat sitä PILLUA varatuille ukoille jos eivät kotona saa. Pidä numeroista huolta ja anna kaikkien panna kaikenlisäksi vielä paljaalla! Se se parempi yllätys kotona on kun tauteja vaimoon tartuttaa, JOS sitä PILLUA sattuu kotona saamaan. :D

• valitettavan totta
    • Realismia

"Miehet pettävät lavatasseissa, netissä , työmatkoilla , työpaikalla." Ja naiset vuorostaan pettävät kaikkialla...

• Ilmi ukot

Vai sellaisia ovat Mikkelin miehet.
      Voithan laittaa nimikirjaimia jonossa tänne näkyville, jospa vähän säikyttelisi.

No toisaalta olisi hyvä jos tuollaiset miehet saataisiin ilmi ja saisi se akka oikein nautinnollisesti antaa potkut persauksiin, avaimet pois ja etsimään vain kotiapulaista.
      Sitten vielä tuosta häväistyksestä pitää pyttää korvausta ainakin kymmentuhatta euroa vuodelta, jonka ovat yhdessä olleet, palkkasaatavat.
      Akka kun on luultavasti laittanut ruuat, pessyt pyykit, ne kalsaritkin, jotka on muualla ryvettänyt, likaisen työn liaä paikallaan.

Siitä vaan ukot raitille rallattamaan ja etsimään, katsotaan riittääkä se yksi ainoastaan elämässä.

• Eivälii
    • Freedom11

Paljon paljon on pettäjiä.Mutta ei ainoastaan miehet. Naiset jakaa yhtälailla sitä lempeä. Paras kun ei luota keneenkään.

• Huolestunut vaimo

Nimikirjaimet T.K on mun aviomies ja jos törmäätte ilmoitukseensa saa kertoa. 185cm ja 89kg. Tummanruskeat lyhyet hiukset . Sähköposti on hotmailissa.Asutaan Emolassa.

• wtfff

et oo tosissas?? :DD

• asaadfa235

Ei jumalauta. Et voi olla tosissasi???
        Ei teidän suhdetta ole luottamuksella pilattu ainakaan:D

• Säätäjiä

Pahimmasta päästä riittää täällä Mikkelissäkin, "saunailta" poikien kaa kun ollaan tyttöystävän kanssa pöllyttämässä lakanoita..
      Victoria Milan ja löydät seuraa!
      P.s Miehet osaa pitää salaisuudet pojat ei;-)

• fobiko?

Taitaa noissa "poikien saunailloissa" olla kuitenkin mielenkiinnon kohteena ne poikain värkit eikä naiset. Niin outoa touhua!

• "Orvokki ja kahvit"

Myö poijaat käyvää porukalla tuuppoomassa Orvokkimustikkia, kun sen oma ukko töissä.

• HandJobs

Jokaisessa taloyhtiössä on semmonen häntä-heikki tai purkka-pirkko. Se on tuo vehkeissä oleva paine joka aiheuttaa sen että paineita on aina silloin tällöin purettava. Ihminen on tommonen jatkuvakiimainen otus.

Paitsi jos homman hoitaa nyrkkipyykkinä tai omistaa dildon tms:n.

• ....

No ei kai sitä akalta saa pillua kun juoksee vieraissa minkä ehtii. Työpäivät venyy kummallisesti ja lenkiltä tullaan pois suihkun raikkaana 3 tunnin jälkeen. Ettei vaan aloittaja kuulu tähän ryhmään...

• -.-

dodiiii...

• Paljastuksija

Pukumiehet pahimpia sonneja. Metänhoito ym . Niin.

• 36v.yksin.mies

Minut jos joku huolii, niin ei tarvitse pelätä että pettäisin. Kenellekään kun en tunnu kelpaavan. Ilmeisesti pitäisi alkaa viinaa juomaan ja hakea firma konkurssiin, sellaisille näyttää kysyntää olevan. Toistaiseksi meinasin kuitenkin jatkaa raittiina ja töissä, ollaan sitten yksin hautaan asti.

• lavalta löytyy

• asdfasdfsdfa
        lavalta löytyy kirjoitti:

Kotoa ei kukaan tule sinua hakemaan , joten jos jalkautuisit jo viihteelle !

http://www.tanssi.net/fi/p/3h.html

Tuskin 36-vuotias mies on kiinnostunut yli 5-kymppisten tansseista?

• Se 36.v.mies
        lavalta löytyy kirjoitti:

Kotoa ei kukaan tule sinua hakemaan , joten jos jalkautuisit jo viihteelle !

http://www.tanssi.net/fi/p/3h.html

Kyllä sitä on jalkauduttu jos vaikka mihin: nettideitti, tanssikurssi (jossa olin ainoa jolla ei ollut paria, vetäjä vielä ihmetteli ettenkö tunne yhtään naista?. En mennyt toiste.) Silti en ole seurustellut päivääkään, ainoastaan tapailu-vaiheelle olen päässyt ja siihenkin max.kuukaudeksi. Sitten tulee aina se sama asia: "oot tosi mukava/mahtava/aito tyyppi, mutta ei tehdä tästä mitään vakavaa" tai " voidaan tapailla, kavereina". Olen vain liian hiljainen, ilmeisesti. Ja sille en itse voi mitään. Naiset haluaa vain sellaisen miehen jonka muutkin naiset haluaisi, ja jota voisi esitellä kateellisille kavereille. No en ole sellainen, olen rehellisesti se kelpaamaton mies. Ainakaan en ala mitään esittämään, vaikka olisin yksinäinen loppuun asti.

• Hiljainenhan paras
        Se 36.v.mies kirjoitti:

Kyllä sitä on jalkauduttu jos vaikka mihin: nettideitti, tanssikurssi (jossa olin ainoa jolla ei ollut paria, vetäjä vielä ihmetteli ettenkö tunne yhtään naista?. En mennyt toiste.) Silti en ole seurustellut päivääkään, ainoastaan tapailu-vaiheelle olen päässyt ja siihenkin max.kuukaudeksi. Sitten tulee aina se sama asia: "oot tosi mukava/mahtava/aito tyyppi, mutta ei tehdä tästä mitään vakavaa" tai " voidaan tapailla, kavereina". Olen vain liian hiljainen, ilmeisesti. Ja sille en itse voi mitään. Naiset haluaa vain sellaisen miehen jonka muutkin naiset haluaisi, ja jota voisi esitellä kateellisille kavereille. No en ole sellainen, olen rehellisesti se kelpaamaton mies. Ainakaan en ala mitään esittämään, vaikka olisin yksinäinen loppuun asti.

mites olisi menomesta Vaakuna ? Siellä on aina naisia puolen yön aikaan.
        http://www.tanssihullut.net/harjoitukset - Tälle tanssikurssilla ei omaa paria tarvitse olla. Tanssitaitoa onkin noilla kesälavoilla tarpeen sillä siellä esim. Metsälinna, Syvälahti ja Hiihtomäki oreksterin mukaan nuoret naiset käy.

http://www.e-kontakti.fi/ - Täältä löytyy myös naisia eri paikkakunnilta
        http://treffit.suomi24.fi/search. Toivoa on , joten nyt töpinäksi ;)

Nyt Mikkelin vapaat naiset ! Laittaakaahan s-postiosoitteita tähän ketjuun niin
        saadaan tämäkin poika naitettua :)

• Mikkelistä löytyy N
        Se 36.v.mies kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=lWhw2J6CtaY

perjantaina 4.10 .2013 Wilhelmissä ihana Jukka Poika ja paljon

alle 40 v. yksinäisiä, vapaita naisia !

Sinne menok'seksi :)))

• Öö tuota...
        Mikkelistä löytyy N kirjoitti:

Niin millonka on hiljainen mies saanut baarista seuraa? Ei ainakaan mikkelissä, tai sitten pitäisi olla poikkeuksellisen hyvän näköinen. Kyllä teillä naisilla ei ole mitään käsitystä miesten elämästä.

• Ohhoh hoijaa
        Hiljainenhan paras kirjoitti:

mites olisi menomesta Vaakuna ? Siellä on aina naisia puolen yön aikaan.
        http://www.tanssihullut.net/harjoitukset - Tälle tanssikurssilla ei omaa paria tarvitse olla. Tanssitaitoa onkin noilla kesälavoilla tarpeen sillä siellä esim. Metsälinna, Syvälahti ja Hiihtomäki oreksterin mukaan nuoret naiset käy.

http://www.e-kontakti.fi/ - Täältä löytyy myös naisia eri paikkakunnilta
        http://treffit.suomi24.fi/search. Toivoa on , joten nyt töpinäksi ;)

Nyt Mikkelin vapaat naiset ! Laittaakaahan s-postiosoitteita tähän ketjuun niin
        saadaan tämäkin poika naitettua :)

Hiljainen ja parisuhdekokematon mies ei todellakaan ole haluttu, olkoon miten fiksu, hyvin pukeutuva tai varakas. Naiset haluaa miehen joka hurmaa kaikki kaverit, sukulaiset, naapurit. Kirjoittaa runoja ja veistää puuveneen. On herkkä ja karski. On turvallinen ja sopivasti vaarallinen. No, sellainen mies on myös kova pettämään, koska torttua on aina tarjolla. Aivan turha tulla sanomaan että hiljainen tai kiltti mies olisi haluttu, satun tietämään paremmin. Useita meitä on yksin koko ikänsä, eikä se ketään kiinnosta. Meitä yleensä pyydetään töihin ylitöihin viikonloppuisin koska "ei kai sillä mitään ole, poikamies" tai "kyllä se joutaa, mitäs se muutakaan". Hiljaiset ja yksinäiset miehet on töissä, kun te kuhertelette kotona. Jonkun pitää ajaa puita, huoltaa koneet, syöttää eläimet, ajaa rekka tehtaalle tai kontti satamaan. Sen teemme me, "joutilaat".

• No joo...
        Se 36.v.mies kirjoitti:

Jos lähes nelikymppinen mies ei ole seurustellut koskaan, niin onhan siinä joku paha vika. Ei kaikille sitä kumppania ole, hyväksy se.

• kehonkieli puhuu
        Ohhoh hoijaa kirjoitti:

Hiljainen ja parisuhdekokematon mies ei todellakaan ole haluttu, olkoon miten fiksu, hyvin pukeutuva tai varakas. Naiset haluaa miehen joka hurmaa kaikki kaverit, sukulaiset, naapurit. Kirjoittaa runoja ja veistää puuveneen. On herkkä ja karski. On turvallinen ja sopivasti vaarallinen. No, sellainen mies on myös kova pettämään, koska torttua on aina tarjolla. Aivan turha tulla sanomaan että hiljainen tai kiltti mies olisi haluttu, satun tietämään paremmin. Useita meitä on yksin koko ikänsä, eikä se ketään kiinnosta. Meitä yleensä pyydetään töihin ylitöihin viikonloppuisin koska "ei kai sillä mitään ole, poikamies" tai "kyllä se joutaa, mitäs se muutakaan". Hiljaiset ja yksinäiset miehet on töissä, kun te kuhertelette kotona. Jonkun pitää ajaa puita, huoltaa koneet, syöttää eläimet, ajaa rekka tehtaalle tai kontti satamaan. Sen teemme me, "joutilaat".

Ainahan sen miehen voi koulata mieleisekseen ! Ja hyvin toimii :)

Hiljainen mies saattaa olla viriä jolla riittää virtaa aamusta iltaan ;)

Naiset elkää menkö onnenne ohi - parisuhdekokematonta, ne vasta Miehiä on !

Antakaa edes mahdollisuus - http://www.youtube.com/watch?v=31G6fxYJcJE

• 1+1 = 2
        Öö tuota... kirjoitti:

Niin millonka on hiljainen mies saanut baarista seuraa? Ei ainakaan mikkelissä, tai sitten pitäisi olla poikkeuksellisen hyvän näköinen. Kyllä teillä naisilla ei ole mitään käsitystä miesten elämästä.

http://www.youtube.com/watch?v=E06Tp9V6iuU

Itsevarmuutta vaan peliin.

• Kaikille löytyy
        No joo... kirjoitti:

Jos lähes nelikymppinen mies ei ole seurustellut koskaan, niin onhan siinä joku paha vika. Ei kaikille sitä kumppania ole, hyväksy se.

Ihmettelen noita miehiä, jotka netissä etsivät seuraa mm.Suomi24treffi.
        He istuvat illat koneella siis näpyttelevät läppäreitään ei naista .
        Näin menee viikosta toiseen ja kuukaudesta vuoteen.
        Eivät miehet jalkaudu viihteelle ravloihin. Ravlat kuhisee naisia jos
        siellä live esiintyjät.

Miesten pitäisi muuttaa tyyliä niin et netit kiinni ja housut jalkaan ja menoks viihteelle !
        Nainen voisi löytyä aika nopeasti jos vaan kotisohvan jättäisivät :)
        Mikkelissä naisia on joka ravlassa, joten ylös ja ulos !
        Mukavampaahan se on näpytellä jatkossa naista kuin sitä konetta ;)

• 36.vuotias.mies
        Kaikille löytyy kirjoitti:

Ihmettelen noita miehiä, jotka netissä etsivät seuraa mm.Suomi24treffi.
        He istuvat illat koneella siis näpyttelevät läppäreitään ei naista .
        Näin menee viikosta toiseen ja kuukaudesta vuoteen.
        Eivät miehet jalkaudu viihteelle ravloihin. Ravlat kuhisee naisia jos
        siellä live esiintyjät.

Miesten pitäisi muuttaa tyyliä niin et netit kiinni ja housut jalkaan ja menoks viihteelle !
        Nainen voisi löytyä aika nopeasti jos vaan kotisohvan jättäisivät :)
        Mikkelissä naisia on joka ravlassa, joten ylös ja ulos !
        Mukavampaahan se on näpytellä jatkossa naista kuin sitä konetta ;)

Jos sattuu olemaan hiljaisempaa sorttia, niin kuin minä, on aivan turha mennä mihinkään. Kyllä sitä on baareissa käyty ja aina yksin kotiin menty. Jos ei kertakaikkiaan keksi mitään sanomista, ja mitäpä sitä tuntemattomalle, niin turha luulla että naiset tekisi yhtään aloitetta. Kun vielä ulkonäkö on tavis, eikä pituuttakaan kovin paljoa, on peli menetetty jo geeniarpajaisissa.

• Ei missään tapauksessa!
        kehonkieli puhuu kirjoitti:

Ainahan sen miehen voi koulata mieleisekseen ! Ja hyvin toimii :)

Hiljainen mies saattaa olla viriä jolla riittää virtaa aamusta iltaan ;)

Naiset elkää menkö onnenne ohi - parisuhdekokematonta, ne vasta Miehiä on !

Antakaa edes mahdollisuus - http://www.youtube.com/watch?v=31G6fxYJcJE

Jos mies ei ole kelvannut muillekkaan, niin miksi se kelpaisi minulle? Varattu mies ainakin on jo hyväksi havaittu, ja siksi parempi valinta.

• Kerroppa,
        Mikkelistä löytyy N kirjoitti:

Mistä ensinnäkään tunnistaa vapaan naisen? Yleensä kohdalleni on aina osunut varattuja, niitä jotka ovat vain juhlimassa, tai yleensäkin tympeitä naisia. En itseasiassa muista milloin olisin edes nähnyt jonkun saavan seuraa illan päätteeksi. Ei baareista mitään seuraa saa, ainakaan 30-40v tavallinen mies.

• Mene maksullisille
        Kerroppa, kirjoitti:

Mistä ensinnäkään tunnistaa vapaan naisen? Yleensä kohdalleni on aina osunut varattuja, niitä jotka ovat vain juhlimassa, tai yleensäkin tympeitä naisia. En itseasiassa muista milloin olisin edes nähnyt jonkun saavan seuraa illan päätteeksi. Ei baareista mitään seuraa saa, ainakaan 30-40v tavallinen mies.

Ehkä se varattuna olo riippuu siitä kuka kysyy? Miehessä ei tarvitse olla isoa vikaa, pelkkä väärän värinen paita riittää, että pakit tulee. Nainen on aina se joka parinvalinnan suorittaa, samoin kuin muilla eläimillä. Itse en jaksa edes yrittää, joka vuotinen Hollanninmatka täyttää tarpeeni ihan hyvin, ja voi lopun ajan käyttää työhön ja harrasteisiin. Suosittelen muillekin yksinäisille miehille, perustarpeet kun on kaikilla.

• .....
        Ei missään tapauksessa! kirjoitti:

Jos mies ei ole kelvannut muillekkaan, niin miksi se kelpaisi minulle? Varattu mies ainakin on jo hyväksi havaittu, ja siksi parempi valinta.

Varattu mies ei ole yhtään sen kummallisempi olio kun sinkkukaan. En ole ainakaan itsessä huomannut merkittävää paranemista sen jälkeen kun sormuksen laitoin sormeen. Että koitappa marjatta luopua noista harhaluuloistasi ja etsi ihan oma ukko. SINKUISTA.

• marjatta ei anna
        Ei missään tapauksessa! kirjoitti:

Väärässä olet hyvä varatunpanija ;) Ukkomiehellä kello nakuttaa ja vaimo odottaa
        kunnes taas sinkkumiehellä on sitä laatuaikaa olla ja hoivata :))).

Itse en ukkomiehiä ( aina vonkaavat ) viihdytä . Sorry , sinne alakerran varatulle.

Sinkkumies joka ei kelpaa muille naisille on paras ! Ehdottamasti .

Nainen tarvitsee miehen jolla on aikaa peuhata aamusta iltaan - D

Varattua mies saa jatkossakin olla rauhoitettua riistaa ... näin on marjat !

• nähty on
        asdfasdfsdfa kirjoitti:

Tuskin 36-vuotias mies on kiinnostunut yli 5-kymppisten tansseista?

Et varmaankaan ole käynyt yhtään kertaa tällä lavalla jos noin väität.
        Anneli Mattila vetää nuoria faneja myös paikalle perj. 20.09.2013.
        http://www.youtube.com/watch?v=1DzAu15TYQQ

p.s Naistentunti alkaa klo 22 -

• Laatuaikaako?
        marjatta ei anna kirjoitti:

Väärässä olet hyvä varatunpanija ;) Ukkomiehellä kello nakuttaa ja vaimo odottaa
        kunnes taas sinkkumiehellä on sitä laatuaikaa olla ja hoivata :))).

Itse en ukkomiehiä ( aina vonkaavat ) viihdytä . Sorry , sinne alakerran varatulle.

Sinkkumies joka ei kelpaa muille naisille on paras ! Ehdottamasti .

Nainen tarvitsee miehen jolla on aikaa peuhata aamusta iltaan - D

Varattua mies saa jatkossakin olla rauhoitettua riistaa ... näin on marjat !

Toisille kelpaamaton parasta? No, jos todella olet sitä mieltä, niin tässäpä sinulle 36-vuotias mies joka ei ole seurustellut koskaan, päivääkään. Tähän asti tutustuminen on naisen puolelta lopetettu aina kuin seinään, tylystikin, kun olen asian rehellisesti kertonut.

• ei kannata luovuttaa
        Mene maksullisille kirjoitti:

Ehkä se varattuna olo riippuu siitä kuka kysyy? Miehessä ei tarvitse olla isoa vikaa, pelkkä väärän värinen paita riittää, että pakit tulee. Nainen on aina se joka parinvalinnan suorittaa, samoin kuin muilla eläimillä. Itse en jaksa edes yrittää, joka vuotinen Hollanninmatka täyttää tarpeeni ihan hyvin, ja voi lopun ajan käyttää työhön ja harrasteisiin. Suosittelen muillekin yksinäisille miehille, perustarpeet kun on kaikilla.

http://www.youtube.com/watch?v=1EyB52CK48U

• Matkaan hopi hopi
        ei kannata luovuttaa kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=1EyB52CK48U

Tuollaisia naisia saa laittaa siellä Hollannissa suht edullisesti, eikä tarvii selitellä aikaisempaa kokemusta tai sen puutetta. Yksinäisen miehen ystävät.

• uunokin sen tietää -
        Matkaan hopi hopi kirjoitti:

Tuollaisia naisia saa laittaa siellä Hollannissa suht edullisesti, eikä tarvii selitellä aikaisempaa kokemusta tai sen puutetta. Yksinäisen miehen ystävät.

http://www.youtube.com/watch?v=89fDCdNqB80
        Naisia pääsee lähelle tanssimalla !

Halvemmaksi voi tulla kapakki illat . Oletko edes yrittänyt suomalaista seuraa ...

• Herää 2010-luvulle!
        uunokin sen tietää - kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=89fDCdNqB80
        Naisia pääsee lähelle tanssimalla !

Halvemmaksi voi tulla kapakki illat . Oletko edes yrittänyt suomalaista seuraa ...

Ei tunnu olevan minkäänlaista käsitystä mitä nykypäivän 30 naiset vaatii mieheltä? Katsoppa jostain niitä "parittomat"-sarjan jaksoja. Karua ja totisinta totta. Hiljaisia pidetään nössöinä ja miehen pitäisi olla yli-ihminen kelvatakseen, ja sittenkin vain vähäksi aikaa. Kyllä siinä ei tanssit kuule auta!

• lakanavalssia ;)
        Herää 2010-luvulle! kirjoitti:

Ei tunnu olevan minkäänlaista käsitystä mitä nykypäivän 30 naiset vaatii mieheltä? Katsoppa jostain niitä "parittomat"-sarjan jaksoja. Karua ja totisinta totta. Hiljaisia pidetään nössöinä ja miehen pitäisi olla yli-ihminen kelvatakseen, ja sittenkin vain vähäksi aikaa. Kyllä siinä ei tanssit kuule auta!

Joo , oikeassa olet jossain määrin. Naiset kaipaa toimintaa ! Seksiä !
        Ujo mies haluaa , mut ei saa mitään aikai'seksi. Nainen joskus tekee aloitteen,,,

Teidän miesten täytyy uskaltaa toimia ! Nainen jos kapakasta löytyy mieleinen niin
        kimppuun vaan eikä tarvitse hohhailla et mitäs nyt uskaltaisi tehdä
        seuraavana siirtona.
        https://www.youtube.com/watch?v=jpz8qyF5b4k

• jos nyt tärppäisi :)
        Laatuaikaako? kirjoitti:

Toisille kelpaamaton parasta? No, jos todella olet sitä mieltä, niin tässäpä sinulle 36-vuotias mies joka ei ole seurustellut koskaan, päivääkään. Tähän asti tutustuminen on naisen puolelta lopetettu aina kuin seinään, tylystikin, kun olen asian rehellisesti kertonut.

Tälläinen palsta näkyy kuhisevan mikkeliläisiä ! Haet eri seuraa niin löydät oikean
        sivun jossa ovat nämä mikkelin lyylit -D

http://www.iskuri.net/index.php

• Voi jukolauta!
        lakanavalssia ;) kirjoitti:

Joo , oikeassa olet jossain määrin. Naiset kaipaa toimintaa ! Seksiä !
        Ujo mies haluaa , mut ei saa mitään aikai'seksi. Nainen joskus tekee aloitteen,,,

Teidän miesten täytyy uskaltaa toimia ! Nainen jos kapakasta löytyy mieleinen niin
        kimppuun vaan eikä tarvitse hohhailla et mitäs nyt uskaltaisi tehdä
        seuraavana siirtona.
        https://www.youtube.com/watch?v=jpz8qyF5b4k

Pitäkööt tunkkinsa!! Kyllä maailman bordellit ottaa vastaan meidät kiltit ja hiljaiset! Ei muuta kun setelit kouraan, eikä per*ele tarvitse akkojen mukaan tanssia!

• Päämajalla
        Voi jukolauta! kirjoitti:

Pitäkööt tunkkinsa!! Kyllä maailman bordellit ottaa vastaan meidät kiltit ja hiljaiset! Ei muuta kun setelit kouraan, eikä per*ele tarvitse akkojen mukaan tanssia!

Tuli vaan mieleen noista seteleistä ! Jos kapakissa vaikka tarjoaisit
        ihastuttavalle naiselle muutamat paukut.
        - Onko sekin ujolle vaikeeta. Jos rahaa on lähteä bordelliin, niin luulisi olevan rahaa
        käydä mikkelin yössä ja naisia hemmotella. Miksi tämä hiljaisille , vauraille miehille
        on vaikeaa ? Toinen juttu myös sinä muutamalla rinksulla saisit itsestäsi
        rennomman, uskaliaamman seuramiehen. Ehkäpä voisit kokeilla , muututko alkoholilla.
        Ei se tanssitaito ole minua ainakaan kaatanut vaan se mies jolla on kokoa ( tunkissa ;))
        ei edes tarvitse olla sitä näkökään vaan mukava tavis.
        Luulen, et meitä samanlaisia naisia liikkuu muitakin mikkelin yössä !

• Kapakit nähty.
        Päämajalla kirjoitti:

Tuli vaan mieleen noista seteleistä ! Jos kapakissa vaikka tarjoaisit
        ihastuttavalle naiselle muutamat paukut.
        - Onko sekin ujolle vaikeeta. Jos rahaa on lähteä bordelliin, niin luulisi olevan rahaa
        käydä mikkelin yössä ja naisia hemmotella. Miksi tämä hiljaisille , vauraille miehille
        on vaikeaa ? Toinen juttu myös sinä muutamalla rinksulla saisit itsestäsi
        rennomman, uskaliaamman seuramiehen. Ehkäpä voisit kokeilla , muututko alkoholilla.
        Ei se tanssitaito ole minua ainakaan kaatanut vaan se mies jolla on kokoa ( tunkissa ;))
        ei edes tarvitse olla sitä näkökään vaan mukava tavis.
        Luulen, et meitä samanlaisia naisia liikkuu muitakin mikkelin yössä !

Voi kuule, sitä on Mikkelin meno nähty. Kerran tiskillä olisin tarjonnut, no eipä kelvannut. Kyllä "tunkissa" kokoa on, mutta muuten ei sitten hirveästi: n. 170cm ja 69kg. Menkää itse naiset niille miehille puhumaan, se on tasa-arvoa! Siinä kun vielä muutamat tylyt pakit saisitte, niin alatte olla jäljillä mitä se touhu meille miehille on.

• Tarkennus vielä
        Kapakit nähty. kirjoitti:

Voi kuule, sitä on Mikkelin meno nähty. Kerran tiskillä olisin tarjonnut, no eipä kelvannut. Kyllä "tunkissa" kokoa on, mutta muuten ei sitten hirveästi: n. 170cm ja 69kg. Menkää itse naiset niille miehille puhumaan, se on tasa-arvoa! Siinä kun vielä muutamat tylyt pakit saisitte, niin alatte olla jäljillä mitä se touhu meille miehille on.

En edes ole niinkään ujo, vaan hiljainen luonne. Eli tilanne ei parane edes tutustumalla. En vain pidä puhumisesta. Alkoholi, jo pari tuoppia, saa minut mykäksi.

• mielennkiintoista
        Kapakit nähty. kirjoitti:

Niinhän kaikki miehet tuolla nettihakupalstalla sanoavat et Mikkelin menot nähty !
        Ei enää jakseta lähteä ulos ja viihteelle , joten naisia vaan liikkuu Mikkelin yössä :(.
        Ainahan uusia naisia tulee viihteelle , joten vaihtuvuutta on ! Kerran ja kerran
        jos pakit saa niin siitä ei kanssi lannistua.
        Olenhan miekin saanut kymmeniä rukkasia tanssipaikoilla miehiltä, kun ei naama
        miellytä tai ei haluata tanssia edes hitaita. Enkä ole siitä moksiskaa !
        Se on heiltä pois ei minulta. Aina on miehiä riittänyt kopata vierestä uusi tapaus. Eiks ole noloa - selvä nainen saa selviltä miehiltä rukkasia ja kaikki muut miehet näkee,,,,,
        Ravlassa taas saattaa olla et sie ja se nainen vaan turisette ei muut näe miten sulle
        kävi. Naisia tulee ja menee , joten uutta kohdetta vaan pukkaamaan eikä masennuta
        noiden nirppojen pakeista.
        Tasa-arvoa kannatan ! Monessakin suhteessa nainen voi olla se aloitteen tekijä ja
        olenkin jo nähnyt semmoisia naisia tuolla kapakoissa !
        Ylös ja ulos vaan etsimään sitä oikeaa :)
        p.s Eihän tuo sun koko huono ole, normimitat ja monen naisen toivemies ja
        noilla mitoilla yleensä löytyy sitä miehuuttakin lahkeessa ;)
        Aika kipakka olet keskustelemaan, et ei uskoisi hiljai'seksi.
        Alkoholi ei kaikille sovi ja ilman sitäkin osaa pitää mukavan illan.

• Niipä niin
        mielennkiintoista kirjoitti:

Niinhän kaikki miehet tuolla nettihakupalstalla sanoavat et Mikkelin menot nähty !
        Ei enää jakseta lähteä ulos ja viihteelle , joten naisia vaan liikkuu Mikkelin yössä :(.
        Ainahan uusia naisia tulee viihteelle , joten vaihtuvuutta on ! Kerran ja kerran
        jos pakit saa niin siitä ei kanssi lannistua.
        Olenhan miekin saanut kymmeniä rukkasia tanssipaikoilla miehiltä, kun ei naama
        miellytä tai ei haluata tanssia edes hitaita. Enkä ole siitä moksiskaa !
        Se on heiltä pois ei minulta. Aina on miehiä riittänyt kopata vierestä uusi tapaus. Eiks ole noloa - selvä nainen saa selviltä miehiltä rukkasia ja kaikki muut miehet näkee,,,,,
        Ravlassa taas saattaa olla et sie ja se nainen vaan turisette ei muut näe miten sulle
        kävi. Naisia tulee ja menee , joten uutta kohdetta vaan pukkaamaan eikä masennuta
        noiden nirppojen pakeista.
        Tasa-arvoa kannatan ! Monessakin suhteessa nainen voi olla se aloitteen tekijä ja
        olenkin jo nähnyt semmoisia naisia tuolla kapakoissa !
        Ylös ja ulos vaan etsimään sitä oikeaa :)
        p.s Eihän tuo sun koko huono ole, normimitat ja monen naisen toivemies ja
        noilla mitoilla yleensä löytyy sitä miehuuttakin lahkeessa ;)
        Aika kipakka olet keskustelemaan, et ei uskoisi hiljai'seksi.
        Alkoholi ei kaikille sovi ja ilman sitäkin osaa pitää mukavan illan.

Kyllä huomaa että eri ikäluokkaa ollaan. Nykyajan 25-35v naiset on sellaisia hyeenoja että ennen kuin suuta saat auki tulee jo: mee hel*ettiin, Ei kiinnosta!, tai käännytään vaan pois. Jututappa huviksesi nuoria sinkkunaisia ja kysy minkälainen miehen tulisi olla? Kyllä minä vien rahani maailmalle, ennen kuin näitä alan juottamaan.

• sentit ulos- mies ;)
        36.vuotias.mies kirjoitti:

Jos sattuu olemaan hiljaisempaa sorttia, niin kuin minä, on aivan turha mennä mihinkään. Kyllä sitä on baareissa käyty ja aina yksin kotiin menty. Jos ei kertakaikkiaan keksi mitään sanomista, ja mitäpä sitä tuntemattomalle, niin turha luulla että naiset tekisi yhtään aloitetta. Kun vielä ulkonäkö on tavis, eikä pituuttakaan kovin paljoa, on peli menetetty jo geeniarpajaisissa.

http://www.mikkelinyt.fi/?eventid=7432

Tänä iltana Päämajaan - Siellä ne naiset on !

• yössä naiset pörrää
        Niipä niin kirjoitti:

Kyllä huomaa että eri ikäluokkaa ollaan. Nykyajan 25-35v naiset on sellaisia hyeenoja että ennen kuin suuta saat auki tulee jo: mee hel*ettiin, Ei kiinnosta!, tai käännytään vaan pois. Jututappa huviksesi nuoria sinkkunaisia ja kysy minkälainen miehen tulisi olla? Kyllä minä vien rahani maailmalle, ennen kuin näitä alan juottamaan.

Näinkö on Mikkelin naiset ? En minä ainakaan ole törmännyt tuommoisiin täällä.
        Ehkäpä olet antanut liian helposti periksi , harmi.

Jokainen valitsee oman tien mitä kulkee, mutta jos vielä kerran yrittäisit mikkelin yötä
        ja menoja tutkiskella sillä onhan sinulla jo tuota seksikokemusta tuolta matkoiltasi.
        Eiköhän sekin kasvata sitä nälkää jos vaan oikean näköinen
        kohde osuu silmään ;)

Nyt poijjaat ykköset ylle ja partavettä kuonoon ja ulos NAISIIN Mikkelin ravloihin !
        Tervemenoa :) http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

• Totuus.
        Niipä niin kirjoitti:

Sitä minä olen miettinyt, että mistähän nämä mikkelin horot ovat saaneet päähänsä olevansa hyvännäköisiä. Meinaan rehellisesti sanottuna tässä kylässä on 2 tai 3 hyvännäköistä naista, ja loput on sitten näitä tukkurilan värikarttoja jotka kuvittelee että on varaa olla koppava ja vittuilla vastaantulijoille. Mistä tämä harhakuvitelma on tullut? Kyllä mies arvonsa tuntee ja ei todellakaan kaipaa vierelleen jotain tusinahoroa joka keskittyy lähinnä pään aukomiseen. Kaljan juominen ja runkkaaminen on huomattavasti parempi vaihtoehto, kun päätyä sänkyyn tusinanaisen kanssa, taidot nimittäin loppuu siihen, että asettuu selälleen ja se oli siinä se seksiosaaminen sitten.

• Jeppa jee
        Niipä niin kirjoitti:

Jos nainen sanoo: "haluan miehen enkä hiirtä" niin siihen voi vastata: "ja minä haluan naisen enkä lehmää tai kanaa"

• Enpä jaksa.
        yössä naiset pörrää kirjoitti:

Näinkö on Mikkelin naiset ? En minä ainakaan ole törmännyt tuommoisiin täällä.
        Ehkäpä olet antanut liian helposti periksi , harmi.

Jokainen valitsee oman tien mitä kulkee, mutta jos vielä kerran yrittäisit mikkelin yötä
        ja menoja tutkiskella sillä onhan sinulla jo tuota seksikokemusta tuolta matkoiltasi.
        Eiköhän sekin kasvata sitä nälkää jos vaan oikean näköinen
        kohde osuu silmään ;)

Nyt poijjaat ykköset ylle ja partavettä kuonoon ja ulos NAISIIN Mikkelin ravloihin !
        Tervemenoa :) http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

Tyhjän saa pyytämättäkin. Nyt tehdään töitä viikonloput läpeensä, ja sitten taas keväämmällä Singaporeen tai muuhun mukavaan paikkaan jossa rahalla saa ja taksilla pääsee!

• Kotkat nähty
        sentit ulos- mies ;) kirjoitti:

http://www.mikkelinyt.fi/?eventid=7432

Tänä iltana Päämajaan - Siellä ne naiset on !

Se tuo seuran saanti on naisille niin helppoa että ei teillä ole käsitystä mitä se touhu on miesten näkökulmasta. Siellä on oltu majalla ja wilhelmissä ym. Jos menen yksin, niin en välttämättä vaihda sanaakaan muiden kuin baarimikon kanssa. Joskus kun velipojan kanssa oltiin niin siinäpä juteltiin keskenään. Ei koskaan ole yksikään nainen meitä lähestynyt missään. Ne p:n jauhajat pelimiehet ne naiset vie ja sitten vielä pettävät niitä. Kiltit ja hiljaiset ei suomesta naisia saa. Senpä takia ei enää jakseta ajaa 50 kilometriä ja takaisin tyhjän takia. Pari kertaa vuodessa käydään panolomalla, ja business luokassa lennetään! Sivullisten silmissä ollaan hiljaisia peräkammarinpoikia, aina töissä, eikä tietenkään koskaan paljasteta mitä touhutaan lomilla. Että mitäpä näitä mikkelin kotkia juottamaan, viedään metsärahat aasiaan siellä ne on tarpeen!

• Hanna Maarit

Voi reppanaa!!!
        Kusiaivoista ITSESÄÄLISSÄ pyörivää luuseria ei kukaan halua vilkaistakaan!!!!

• Onnea!
        Kotkat nähty kirjoitti:

Se tuo seuran saanti on naisille niin helppoa että ei teillä ole käsitystä mitä se touhu on miesten näkökulmasta. Siellä on oltu majalla ja wilhelmissä ym. Jos menen yksin, niin en välttämättä vaihda sanaakaan muiden kuin baarimikon kanssa. Joskus kun velipojan kanssa oltiin niin siinäpä juteltiin keskenään. Ei koskaan ole yksikään nainen meitä lähestynyt missään. Ne p:n jauhajat pelimiehet ne naiset vie ja sitten vielä pettävät niitä. Kiltit ja hiljaiset ei suomesta naisia saa. Senpä takia ei enää jakseta ajaa 50 kilometriä ja takaisin tyhjän takia. Pari kertaa vuodessa käydään panolomalla, ja business luokassa lennetään! Sivullisten silmissä ollaan hiljaisia peräkammarinpoikia, aina töissä, eikä tietenkään koskaan paljasteta mitä touhutaan lomilla. Että mitäpä näitä mikkelin kotkia juottamaan, viedään metsärahat aasiaan siellä ne on tarpeen!

Aamen, siinä on eväät onnelliseen elämään! Mitäs sitä koko lehmää ostamaan jos tahtoo lasillisen maitoa kerran kuussa. Taidan alkaa sinkuksi jälleen enkä enää koskaan ota naista elämääni. On tämä ollut yhtä paskaa koko aika, tee sitä tee tätä ja passaa ja hiero. Mitä minä tästä saan ? En yhtään mitään, päinvastoin emäntä kyllä käyttää sujuvasti minunkin rahat.

• -.-

Sehän tuntuu olevan teille naisille suurinta hupia kun vaan saatte jonkin perheen rikottua. Sitä pitää ihan kaikille kehua että miten taas olitte haarat levällään varatun miehen alla ja taas on muutaman lapsen lapsuus tuhottu. Voi vittu kun on ylevää!!!
      Teille varattujen jahtaajille on olemassa yksi oikein sopiva nimike, se alkaa h:lla eikä ole horsma.
      En kehu miehiäkään sen enempää, se on miehelle hamekankaan oston aika jos ei pysty pitämään housuja jalassa silloin kun pitää. Ette te ole mitään miehiä, jos ette pidä huolta OMASTA perheestänne ja vaimostanne. Selkärangattomia pikkunilkkejä riittää tässäkin kylässä yllättävän paljon.

PS. Nimiä tai tuntomerkkejä tähän topicciin kiitos. Siinähän ne sukat vasta alkaakin pyöriä jaloissa kun käry käy.

• Härskii elämää

Tähän sanotaan,että itse se mies (tai nainen) valitsee sen pettämisen ja on ihmisiä,jotka narauttaa.Siinä on turha enää itkeä kenen syy kuka teki mitä teki.
        Se on itse otettu riski.

• -.-
        Härskii elämää kirjoitti:

Tähän sanotaan,että itse se mies (tai nainen) valitsee sen pettämisen ja on ihmisiä,jotka narauttaa.Siinä on turha enää itkeä kenen syy kuka teki mitä teki.
        Se on itse otettu riski.

Se on hemmetin hyvä että narahtaa, yleensä siitä jää pysyvä maine ja sen jälkeen pitelee suhderintamalla hiljaista.

• Ei pidä paikkaansa..
        -.- kirjoitti:

Se on hemmetin hyvä että narahtaa, yleensä siitä jää pysyvä maine ja sen jälkeen pitelee suhderintamalla hiljaista.

Mitä hurjempi maine miehellä on, sitä enemmän naiset sitä haluaa. Äläkä väitä vastaan, kavereistani ne joilla on häntäheikin maine, heille on naisia aina tyrkyllä, olivat suhteessa tai ei. Kiltimmät kaverit, he eivät tahdo koskaan löytää ketään. Näin ainakin 30 ikäluokassa.

• .....
        Ei pidä paikkaansa.. kirjoitti:

Mitä hurjempi maine miehellä on, sitä enemmän naiset sitä haluaa. Äläkä väitä vastaan, kavereistani ne joilla on häntäheikin maine, heille on naisia aina tyrkyllä, olivat suhteessa tai ei. Kiltimmät kaverit, he eivät tahdo koskaan löytää ketään. Näin ainakin 30 ikäluokassa.

Vai että häntäheikin maine? Ettei olisi ennemmin tupsuhäntä jos ei kelpaa edes kotona niin paljon että saisi tarpeekseen. Siitähän tuo häntäheikin maine kertoo, että ei oikeastaan ole ollenkaan hyvä seksissä. Jos olisi hyvä niin eihän sellaista nainen käsistään päästä! Häntäheikkiä taas kokeillaan kerran (vahingossa) ja sen jälkeen juostaan karkuun h*lvetillisellä haipakalla!

• Kyllä vaan.,
        ..... kirjoitti:

Vai että häntäheikin maine? Ettei olisi ennemmin tupsuhäntä jos ei kelpaa edes kotona niin paljon että saisi tarpeekseen. Siitähän tuo häntäheikin maine kertoo, että ei oikeastaan ole ollenkaan hyvä seksissä. Jos olisi hyvä niin eihän sellaista nainen käsistään päästä! Häntäheikkiä taas kokeillaan kerran (vahingossa) ja sen jälkeen juostaan karkuun h*lvetillisellä haipakalla!

Turha kuvitella, naiset, että pystyisitte näitä miehiä vahtimaan. Kyllähän niitä olisi uskollisiakin miehiä, mutta "kun kiltit miehet ei sytytä mun kipinää". Tapelkaa sitten niistä muutamasta "siitosorista".

• iskän hölkkä harras.

Roskakuskeja voisi myös seurata. Ihan vinkkinä vaan.

• Ei kiinnosta

Niistä lähtee sellanen döfis.

• polyamoria1

Jokainen saa tehdä omilla sukupuolielimillä mitä haluaa ja tunkea munaansa mihin haluaa tai antaa pillua kenelle haluaa.Jos et siedä puolisosi jakamista,ota ero.Et sinä voi vahtia mitä toinen tekee ja kenenkä kanssa.Niin se vain menee.

• ....

Omapa on kuppasi.

• Ennenvanhaan

tuo asia hoidettiin siveysvyöllä. Suosittelen sitä.

• kuis on

Tuo oli oikeen sanottu ,pitää nussia sitä sun tätä niin ompi vanhana sitten kokemuksia rikkaampi.oli sitten mies tai nainen.Maksullisia kannattaa suosia niillä on nussiminen ammattitaito eikä tartee turhia kysellä ovat hyvin taitavia.niin voipi pannna vaikka kahta vuoronperään.
      Mikä se pukupelle on naisten perään ei mitään,ei se tehoo kuin vanhoihin akkoihin

Huora lomat missä päin on parhaat mestat nykyisin?

• xpyr

Petän aina kuin mahdollista.

• koiratytteli !
        xpyr kirjoitti:

Petän aina kuin mahdollista.

xpyr/
        taidat sit olla mun entinen?

• miehekkyys ja voima

Itse en ole erityisen komea mutta kuitenkin katseen kestävä. Kun on vähän hurjaa mainetta, itseluottamusta ja miehekkyyttä, niin eipä olisi vaikeuksia saada kapakasta naisseuraa.
      Naimisissa olen, mutta silti luonteeni vetoaa joihinkin naisiin. Aika useisiin itse asiassa.

• Kauaskatsanto

Kun kiinni ei jää,ketä haittaa? Oma puoliso ei voi loukkaantua asioista,mistä ei tiedä. Kuinka moni on täysin varma,ettei oma puoliso käy vieraissa? Panoja tapahtuu päiväaikaan ja toimistoilla ja vaikka missä. Ruokatauolla on seksiä ollut autossa syrjätiellä.

• ....
        Kauaskatsanto kirjoitti:

Kun kiinni ei jää,ketä haittaa? Oma puoliso ei voi loukkaantua asioista,mistä ei tiedä. Kuinka moni on täysin varma,ettei oma puoliso käy vieraissa? Panoja tapahtuu päiväaikaan ja toimistoilla ja vaikka missä. Ruokatauolla on seksiä ollut autossa syrjätiellä.

Kun tässä tuppukylässä ei ole mahdollista olla jäämättä kiinni ennemmin tai myöhemmin. Jos toisena osapuolena on vasemman käden sijaan nainen, niin sen vaan tietää että mikään ei kestä salassa.

• koiratyttelille
        .... kirjoitti:

Kun tässä tuppukylässä ei ole mahdollista olla jäämättä kiinni ennemmin tai myöhemmin. Jos toisena osapuolena on vasemman käden sijaan nainen, niin sen vaan tietää että mikään ei kestä salassa.

Kerros koiratytteli vähän itsestäsi? Kiinnostuin.

• 50!

50!

• Ruiskaus

Pantiin keskustassa toimistolla tänäänkin.Vaimo oli kuulema tehnyt miehelle lasagnea kotona.Hyvä työnjako?

• Siis sillä aikaa,

kun ho-mokaverisi vaimo teki tälle lasagnea kotona, niin ho-mostelitte siellä toimistolla...öööhhh...joo, kait se on hyvä työnjako teille geijoille?!

• Tosi järkevää

Minkäköhän ikäinen lasagne sälli mahtaa olla?

• vastuuton2

Minä en välitä onko varattu vai ei.Panen silti.Se on sen varatun päänvaiva,jos saa itselleen ongelmia.

• Voithan aina

haaveilla siitä panemisesta...

• -.-
        Voithan aina kirjoitti:

haaveilla siitä panemisesta...

Mistähän se johtuu, että kovimmat panomiehet ja revariitat yleensä keskittyy ihan vaan siihen puhumiseen ja retosteluun...Puhetta maailmaan mahtuu.

• akka ei tajuu

Kannattaa tarkkailla erästä ns,autokauppiasta,pettää avoakkaansa minkä ehtii,kun se kuulema muistuttaa apinan näköistä koiraa.

• Hae jo viimein

• Etsivä löytää

Maailmalta löytyy paljon kilttejä ja hiljaisia miehiä arvostavia naisia. Kannattaa lähteä vähän kaukaisemmille apajille :)

• yökyök

Tän kylän veltot ei oikei natsaa
        .pilit pieniä ja sisältää sieniä.ja toi korvien väli täyttä ....paskaa jauhaavat kukaan ei paskaa pellon puuttessa tatvia.

• Sehän puhuikin
        yökyök kirjoitti:

Tän kylän veltot ei oikei natsaa
        .pilit pieniä ja sisältää sieniä.ja toi korvien väli täyttä ....paskaa jauhaavat kukaan ei paskaa pellon puuttessa tatvia.

maailmasta, ei mikkelistä(vaikka sitä jotkut maailmannapana pitävätkin).

• hohhoijaa

Yökyök on varmasti itsekin ruma vanha pihtikinttuinen huora, joka on nähnyt parhaat päivänsä -80 luvulla. Vaikka menisi juoruakkaystäviensä kanssa seisomaan keskelle toria alasti ja ripustaisi kaulaansa "PILLU 0€"-kyltin, niin siltikään flaksi ei kävisi.
      Tämmöisessä mummossa ei ole muuta jännittävää kuin kaksimieliset jutut ja nekin jo tympäisee.

• voi tuotakin

siitä puhe, mistä puute

• voi tuotakin

siitä puhe, mistä puute

• meni överiksi

Samaa mietin itsekin. Keskusteleeko nuo vanhat 'rouvat' ja naiset keskenään niistä miehistään tai onko ne miehet kummittelemassa omassa mielikuvituksessa. Mistä sen tietää. Sen tiedän varmuudella, että kateellisena katsovat nuorempia, hyvän näköisiä. Sekä naisia että miehiä. Hyvin harvoin käy niin, että päälle 50-vuotias tavallisen näköinen, ylilkiloja kerryttänyt, ikälady saisi edes lyhyeksi ajaksi petipuuhiin jokseenkin komean tai edes hyvää huolta itsestään pitävän (koulutetunkaan) miehen. Se on totuus suomalaistenkin kohdalla. Ainoa poikkeus voisi tulle kyseeseen silloin, kun elämänkatsomus on jotenkin kiinnipitävä tekijä. Sekin lienee aika harvinainen sattuma.
        Tämäkin on loukkaus joitakin kohtaan. Tai otetaan loukkauksena tai katkerana huomautuksena. Näin se on kuitenkin.
        Joku, esimerkiksi, Anu Saagimin tyylinen nainen voisi onnistua. Mutta ei varmasti suomalainen tavis.
        Onhan se silti ihan mukavaa pitää haaveistaan kiinni tai elätellä haaveita. Kyllä ne miehet selvin päin ollessaan näkevät tosiasiat, valitettavasti. Jos esimerkkejä on haluaisin niitä nähdä. En tiedä yhtäkään.

• karvanus

No pikku pili.mene punaniskaine kaljamahoines käsitöihin.

• Huono vertaus.

Anu Saagim on vanha ruttuinen leikelty h.

• kamala kukkanen

no niin. Tuli se sieltä. Hän ei ole rumaa nähnytkään. Enpä usko, että jatkuvasti nimittelemällä ja herjaamalla toisia, kohentuu sinunkaan 'upea', leikkelemätön olemuksesi. Kohentuuko? Ihan ohjeeksi vain: jos olet leikkelyn tarpeessa ja et saa mitään tai mistään tasoistasi seuraa, käy ihmeessä kohennuttamassa omaa ulkokuortasi l. fenotyyyppiäsi. Olisiko itsetunto sinun kohdalla se pointti, mihin olisi hyvä panostaa? Se nimittäin nyt oikein hyppää silmille tuosta törkeästä illmaisutavastasi. Jos olet nainen, häpeä. Jos osaat. Sen lisäksi epäillä voi, että hyppää silmille ihan fyysisesti jokin sinussa tai montakin asiaa. En ole nähnyt, joten en osaa sanoa. Arvaisin vain, että tämä on totuus.
        Huhhuh... on täällä porukka pikkuisen tärähtänyttä.

• saanko osallistua?
        kamala kukkanen kirjoitti:

no niin. Tuli se sieltä. Hän ei ole rumaa nähnytkään. Enpä usko, että jatkuvasti nimittelemällä ja herjaamalla toisia, kohentuu sinunkaan 'upea', leikkelemätön olemuksesi. Kohentuuko? Ihan ohjeeksi vain: jos olet leikkelyn tarpeessa ja et saa mitään tai mistään tasoistasi seuraa, käy ihmeessä kohennuttamassa omaa ulkokuortasi l. fenotyyyppiäsi. Olisiko itsetunto sinun kohdalla se pointti, mihin olisi hyvä panostaa? Se nimittäin nyt oikein hyppää silmille tuosta törkeästä illmaisutavastasi. Jos olet nainen, häpeä. Jos osaat. Sen lisäksi epäillä voi, että hyppää silmille ihan fyysisesti jokin sinussa tai montakin asiaa. En ole nähnyt, joten en osaa sanoa. Arvaisin vain, että tämä on totuus.
        Huhhuh... on täällä porukka pikkuisen tärähtänyttä.

Mistä te täällä puhutte?

• peetäkö

Missäs ne pettävien miesten tuntomerkit on? Pelkkää peen jauhantaahan tämä vain on...

• salarakas käräyttää

T.P pettää
        I. N pettää ^')¨(´^
        ^

• L.R
        salarakas käräyttää kirjoitti:

T.P pettää
        I. N pettää ^')¨(´^
        ^

Noi kirjaimet osuu puoleen mikkeliläisiin. :) Kaikki vaan nyt epäilemään miehiään.

• ajankohtainen asia
      • Kerran AnuS, aina

AnuS...

• Ja tämä on
        Kerran AnuS, aina kirjoitti:

AnuS...

vielä ISO AnuS!

• T.U.N.N.O.T.O.N

Sitä ei ei kysellä onko varattu vai vapaa.Pannaan menemään ja mennään panemaan.Vehkeet ei siitä kulu.

• Pettynyt mies

Se voi olla sinun mies tai nainen,joka pettää.Usko tai älä.Se kilteinkin tapaus voi olla petturi.

• Suonikasta ja

Sykkivää on hyvä saada vaikka sitten varatulta jos muut pihtaa-;-)

• 99.

99.

• 100!
        99. kirjoitti:

99.

100!

• Varma juttu

Pettäjille joskus kolahtaa omaa nilkkaan, karma pitää siitä huolen. Ja AINA jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin.

• -.-

Perheellisen etenkin on varmasti kiva selittää lapsille, minkätakia isi/äiti kävi panemassa naapurin eukkoa/ukkoa ja ero on tulossa. Viimeistään tuossa vaiheessa pitäisi alkaa raksuttaa mitä tuli tehtyä. Ei ole varmasti helppoa myöntää omaa heikkouttaan / tyhmyyttään.

• 35v miekkonen
        -.- kirjoitti:

Perheellisen etenkin on varmasti kiva selittää lapsille, minkätakia isi/äiti kävi panemassa naapurin eukkoa/ukkoa ja ero on tulossa. Viimeistään tuossa vaiheessa pitäisi alkaa raksuttaa mitä tuli tehtyä. Ei ole varmasti helppoa myöntää omaa heikkouttaan / tyhmyyttään.

Ei pitäs niitä perheitä perustaa. Minä en luota yhteenkään naiseen ikinä niin paljoa, että sille pentuja tekisin. Joskus pidin sääntönä max. 12 tuntia saman naisen kanssa. Nyt vanhempana olen jopa 4 viikonloppuna peräkkäin ollut saman kanssa. Se on jo ehdoton max.

• buahaha

Sinäkös ne pennut teetkin? :-D

• täsmennys

En tunne yhtään miestä joka olisi pentuja synnyttänyt tai odottanut...

• -.-

En onneksi tunne yhtään horoa joka olisi parheellisenä käynyt vieraissa...

• Keikkaileva mies

Arvostaa kotirouvia, helpotusta paineeseen;-)

• Sepeteuz

Olen palannut maisemiin arvon naiset Mikkelin!

• Älä sinä

Mielikuvitushahmo sotke aina muiden keskusteluja..
      P.s ole hyvä vaan ja näpitä rauhassa;-)

• uuu jee

uu panin viime yönä herra T:tä ;) naimisis kuulemma harmi vaa...

• Selvennystä

Herra T = "herra" Transu tässä tapauksessa.

• ....
        Selvennystä kirjoitti:

Herra T = "herra" Transu tässä tapauksessa.

No varmasti, mahtaa olla olla T:llä peppu hellänä kun sai kokonaista 12 cm mahtimeisseliä! Mikkelin suurin muuten !! Heti näitten ukkomiesten egojen jälkeen.

• naisen_näkökulma

Lueskelin osan viestiketjusta ja heräsi kysymys hiljaisille sinkkumiehille ketkä olette alkaneet ehkä jopa vihaamaan naisia, oletteko niin hiljaisia ettette uskalla sanoa omaa mielipidettänne? Naista ei viehätä mies joka myötäilee eikä koskaan sano omaa mielipidettään mistään asiasta edes kysyttäessä. Kehittäkää hyvä itsetunto ja rohkeus kertoa mielipiteenne. Ei teistä tarvitse mitään maailman miehiä tulla, hiukan rohkeampia vain :)

• ----

Kuka sen on sanonut että naista tarvitsee mihinkään? Jos ei ole kiinnostunut perheestä niin vittujako tuolla naisella tekee, parempiakin rahan sijoituskohteita varmasti on.

• 35v nössö

Huomautin naiselle hänen raskaasta ryypiskelystä ukkoporukoissa. No, yllättäen minä olin nössö ja perässävedettävä ?! Mieluumin olen yksinäinen nössö kuin alkkiksen kanssa missään tekemisissä. Ole tässä sitten mies, ei kelpaa mikään, jos olet hiljaa, olet nössö. Jos sanot jostain, olet nipottaja, ilonpilaaja.

• Ikisinkku..36v.

Kertoisin kyllä mielipiteeni, mutta en ole eläessäni niin läheiseksi naisen kanssa päässyt, että olisi kuunteluetäisyydellä. Miten hiljainen mies voi naisen saada, kun pitäisi olla supliikkimestari päästäkseen edes juttusille?

• Hiljainen mies mikkeli

Osaan kyllä mielipiteeni sanoa, ja minulla myös on omia sellaisia. Ongelma on että olen vähäpuheinen luonne, en halua länkyttää tyhjää jos ei ole oikeaa asiaa. Joillekin naisille jo puolen tunnin hiljaisuus tv:tä katsellessa on niin ahdistavaa, ettei haluta tutustua paremmin. Miksi pitäisi itsestään selvyyksiä latoa, jos ei keksi mitään sanottavaa?

• Tehköön

Jokainen tarpeensa mukaan mitä haluaa, herkästi sitä menee vieraisiin jos toinen paisuu kuin pullataikina;-)

• Black widow

Varatut osaa olla hiljaa;-)

• Kyrpä-Jooseppi

Naiset on elämän suola!

• Varattusetä

Olen kookas mies ja kelpaa lihavat naiset.Saan aina kun haluan.Oma vaimo ei halua minua.

• Sepeteuz

Olen palannut kehiin arvon naiskaunokaiset Mikkelin!

• Unelmavävyt pe 4.10.
        Sepeteuz kirjoitti:

Olen palannut kehiin arvon naiskaunokaiset Mikkelin!

Sepeteuz ja muillekin vappaille miehille tiedok'seksi et
        mikkelin naiset löytyy perjantaisin Ilonasta !

http://www.youtube.com/watch?v=i4NAkOTFq7A

• Älä sinä

Mielikuvitushahmo sotke aina muiden keskusteluja..

• satarosenttinenluott

Minä annan leideille kyytiä.isolla paksulla kyrvällä.

• Ruoho on

Aidan takana vihreämpää;-)

• Laillista on. :)

Mitä? Suomi24 ei anna julkaita etunimeä eikä sukunimen ensimmäistä kirjainta vaikka tällä tavalla saa nimiä julkaista? :D
      No mutta tietääköhän
      J**** P.
      että avomies
      I*** K.
      tykkää jahdata muita naisia kun oma on lasten kanssa omassa talossa. :D

• ....

Pistä edes kaksi ensimmäistä kirjainta nimestä. Tuossa on nyt vähän liikaa arvailun varaa. Niin ja lisätkää näitä nimiä tänne. Saadaan aikaan Mikkelin wall of shame ja pettäjät jää kiinni.

• omat asiat?

Tuo on muuten todella raukkamaista ja halpamaista kirjoitella kenenkään yksityisasioista mitään. Miten alas ihmiset voivatkaan vajota...?

• ---.---

Niin että pettämisen toinen osapoli ei saisi muka kertoa täällä kenen ukon/akan kanssa jyystää? Tottakai saa!

• uskollinen2

Olen niin samaa mieltä.Jos on todistettavasti ukko tai akka nussinut vierasta,se on henkilön valinta antaako anteeksi vai eroaako.Turhaan ei saa syytellä omaa puolisoa pettämisestä,jos ei voi todistaa.Kaikki eivät petä. Vaikka maailma on mikä on niin on rehellisiäkin ihmisiä vielä olemassa.

• pettäjän nimi esiin

---.---: No jos kertoo, niin kertoo samalla myös oman nimensä - ilman nimikirjaimia, täydellisenä kokonaan: etunimi sukunimi.
      Se on reilua.

• arvatenkin?

Ettei kyseessä olisi tämä Sepeteuz?

• hyi sua

Oot sä pervo taas vongannu sakkolihaa.

• Pettäjän tie

Liinavaatevarastossa on lempi leiskunut;-)
      P.s vieläkin himottaa..

• Jokaisen naisen

Pitäisi saada suonikasta ja sykkivää vähintään kahdesti viikossa;-)
      nim. neiti kesäheinä

• Varoitus!!

Mitä teettekin hyvät naiset, niin kiertäkää kaukaa seurustelemattomat hiljaiset miehet!! Sitä ei tiedä mitä kauheuksia päässään hautovat. Jotain niissä on vikana, ja pahasti!

• ....

Kumpi on onnellisempi? Hiljainen mies joka ei koskaan saa suunvuoroa kun aina on räpätäti äänessä (eikä jaksa enää edes kuunnella mitä sontaa sieltä tulee), vai hiljainen mies joka elelee mielummin yksin ja käyttää maksullisia palveluita silloin tällöin?

Toinen näistä on tyytyväinen elämäänsä, päättele kumpi. Mistä te naiset olette saaneet päähänne että olisitte jotenkin korvaamattomia ja pakollisia jokaiselle miehelle? Koittakaa nyt jo pyyhkiä tuo harha päästänne pois. Jos tahtoo lasin maitoa niin ei siihen koko lehmää tarvitse alaa ylläpitää.

• Maailman paras

Keksintö on nainen;-)
      Totta puhuen hyvä ja rakkautta täynnä oleva parisuhde on mielestäni parasta mitä mies voi kuvitella.
      Tähän kun lisää vielä keskinäisen luottamuksen niin onnenavaimet ovat löytyneet!!

• jo totuttu

Minä suht´ hiljaisena,vapaana miehenä olen tottunut melko koviinkin naisten ääntelyihin.Varsinkin silloin, kun heillä ALApään liikkeet alkavat olla nopeimmillaan.

• Ksjdhddoskdjj

Nimikirjaimet J.T nykyisin omaava nainen tykkäsi pettää taksikuskien kanssa.. Tai oikeestaan vähän kaikkien.. Terveisiä vaan sulle J olet kyllä lämmöllä kaikkien mielessä!

• Varattuja paneva

Sillä ei edelleen ole väliä onko varattu vai vapaa.Viime yönä baareissa varatut vonkasi yhtälailla kuin vapaat.Osalla ukoista sormus reilusti sormessa.Itse sanoivat että ovat varattuja,mutta jos se ei haittaa,niin pannaan menee.
      Tämä on raaka totuus. Naisilla aika sama periaate.Ihan rehtiä kertoa että on varattu mutta haluaa seksiä.

• ...

Kuka varattu juoksee baarissa joka viikonloppu? Kuka tosissaan parisuhteessa oleva juoksee baarissa? Ei siellä baarissa ole varatulle enää mitään kiinnostavaa kun kotonakin saa ihan tarpeeksi...Vai oletteko te sitten niin v*tun huonoja että ette saa edes kotona? Sillähän se homma paranee, että esittelee niitä olemattomia taitojaan pitkin kyliä, että ei jää kenellekään epäselväksi miksi kotonakaan ei enää irtoa... :D

• Flirtti tuo

Parisuhteeseen kipinää, vieraisiin asti ei tavitse mennä tietää vain olevansa haluttu..
      nim. entinen neiti;-)

• Ainainen poika35

Niinpä, kun kerran elämässään kokisi olevansa haluttu..

• faberger

Todennäköisesti tämä J.T on sama J.T mitä luulen niin todellakin ansaitset kyllä kaikki "lämpimät" ajatukset mitä vaan sulle on tarjolla!! Olet kuvottava!

• mariskool1

Naiset on nykyään paljon pahempia pettäjiä kuin miehet!!!!

Itse naisena en voi ymmärtää mitä sellaisten naisten päässä liikkuu jotka pettävät! En ymmärrä miehiäkään, mutta erityisesti naisten pettäminen tuntuu käsittämättömältä! Ensin valitetaan, ettei kunnollisia miehiä ole enää olemassa ja sitten kun sellaisen onnistuu saamaan, niin se onkin naiselle outo tilanne kun ei tarvitse olla mustasukkainen.. Sitten etsitään jännitystä vieraista ja toivotaan ettei kukaan saa tietää..

Toivon jokaisen pettäjän kokevan saman joskus itse niin tietävät miltä sellainen petetyn asema tuntuu, mutta voi olla, että pettäjät ei koskaan pysty edes kovin vakavaa parisuhdetta saamaan aikaiseksi, koska tuskin heittäytyvät siihen koskaan mukaan samanlailla, kuin rehdit ihmiset..

• karikari4

Käräyttää kannattaa aina jos saa tietää et joku pettää jotakin!! Jos tietää et joku omakaveri pettää omaa kumppania niin siitä olisi hyvä sanoa kaverille aika napakasti! Jos tietää et kaverin kumppani pettää nii heti vaan käry päälle!
      Kannattaa muistaa että vain varmoissa tapauksissa voi mennä kertomaan asioista suoraan. Muussa tapauksessa voi asiasta vain jotenkin antaa vinkkiä!

• Aaiiaaiillis

Saa kertoo jos H.P nimikirjaimilla oleva vajaa parimetrinen tumma mies on jollain tollasella listalla..

• lkjhgfd1

kyllä sais pettäjät olla jossakii taulussa esillä kaupungilla, kun kerran jännitystä ettivät ni siin ois niille jännitystä et kuka saa tietää!!

• Annanvaratulle

Kenenkä mies on,jota menen Vaakunaan tapaamaan tänään(kin) Tunnistatko omasi? Jos miehesi on radalle menossa ilman sinua niin kysäise.
      Ikää tällä herralla on 46vuotta ja etunimi Juha.

• metsämiehen kaato

Vaakunassa näky peuhaavan isäntä Teuvokin salarakkaansa kanssa toissa yönä.
        60 v. kullitus on alkanut ja pettää emäntäänsä.

• peppunormaali1

Anteeksi vaan, mutta ihminen ei ole toisen omaisuutta. Oletkohan 'tässä hetkessä' tai 'tällä planeetalla?' Eikös se Juha ole sen verran paljastanut sinulle, että siippansa nimeäkään ei kerro. Mahtaa hän arvostaa sinunkin palveluksia korkealle tai sitten olet niitä naisia. Jos olet ikääntyneempi, olisi muiden ja oman mielenterveyden kannalta suositeltava asia, että menet pyytämään jonkun vapaan seuraksesi tai kudot sukkaa kotona rauhassa.

• kysymys pettäjälle

Siellä Vaakunassako sinä sille annat? Keskellä tanssilavaa vai vessassa? Onko yleisölle avoin tilaisuus ja osallistuvatko portsarit myös ilonpitoon?

• kahdenkeskistä iloa

• painovoimanvaikutus
        kahdenkeskistä iloa kirjoitti:

http://www.sokoshotels.fi/hotellit/mikkeli/
        Tanssien jälkeen hotellihuoneeseen .

Ei taida tyydyttää tuotakaan tai noitakaan naikkosia, kun täällä pitää mainita asiasta. Selkeästi on jokin osa-alue vieläkin puuttuva, sen perusteella.
        Se, että on onnellinen, vaikka avioliitossa, riittää onneksi johonkin. Pitäkää omasta liitosta huolta, kellä se on. Nämä täällä paljastelijat, ilkkujat ruikuttaa yksinänsä kuitenkin ennen pitkää. Jos ei kykene aitoon, luotettavaan suhteeseen, niin hölmöintä mitä tekee katkera, osaton ihminen, on täällä mainostaa pelehtimistään. Olen nähnyt ikääntyviä, nuorempia elämäänsä tyytymättömiä, katkeria naisia, joilla ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Siitä puhe, mistä puute.

• uuh..

Jep. Tänään kävi yks luultavasti varattu mies minua jyystämässä. ;)

• Ninatin

Itse en kyllä aio pitää aviomiestäni silmällä tai olla epäluuloinen satunnaisista baarireissuista. Pettää jos tahtoo ja kyllä siitä jossain kohtaa kiinni jää. Mitä sitä aikuisia ihmisiä vahtimaan!

• sepposeponseppo

eipä nuo monesti kiinni jää, jos ei vähän kaivele tietoja..

• kajotus

Hörhöiltä on mennyt ohi sellainen perusasia että kumppani EI OMISTA toista!

Kukaan ei omista toista ja jos seksiäkään ei suhteessa saa ei sen hakeminen muualta ole mitenkään ihme.

• Etä näin

Vanhassa vara parempi -sanonta ei pidä paikkaansa. Kun 'vanha' nainen on kajottamassa piip-kavereiden runsautta, valehtelee niin että korvatkin heiluu. Ne heiluu, eikä muu. 'Tunnistatko omasi?' Kysyy eräs tässä tuntemattomampi nainen... oikeasti... kuka pösilö luulee omistavansa toisen ihmisen? Tuosta kysymyksestä herää kysymys, luuleeko 'varastavansa' tai mitä lie tekevänsä, toisen omaisuutta? Kun jännitys haetaan hotlan kautta, elämässä on joko puute rahasta (mikä on nuoren ammatinharjoittajan kannalta aivan järkiperäisillä syillä selitettävissä) tai jotain muuta on vikaan mennyt. Ja se vikä on yleisesti korvien välissä. Jalkojen välistä ei tarvinne puhua. Kysy vaikka perheelliseltä rouvalta, joka hengaa miehensä kanssa yhä, kun turjake juoksee hotellissa tai muualla, näiden 'ihanien' naisten kanssa, mitä tuumaa miehestään ja noista naisista. Muistaako joku sen, että on tutkittu, kuinka paljon esim. vähävaraiset opiskelijat, ennen maailmassa, rahoittivat opintojaan, tarjoamalla miehille rahasta seksiä? Nykyään on varmasti yleistä tuo toiminta yhä. Syy on rahan puute, näillä naisilla. Tavoite tai motivoiva tekijä on suurelta osin saada tutkinto ja sitä kautta työ, elintaso. Eihän tuo niin vaikeaa ole tajuta kellekään. Mutta aika monelle on vaikeampi luultavasti tajuta muita syitä, jotka 'pakottaisivat' parisuhteessa olevan miehen/naisen kylkeen kampeavan. Ammatti-ihhmiset kyllä löytävät syy-yhteyden toisinaan tunne-elämässä oleviin ongelmiin, kulloisessakin tapauksessa ja ihmisessä.

• Tupalassa on

Hyvännäköisiä naisia, nam..

• Pelimies

Varatuille käy yleensä monipuolinen heteroseksi ja se on siinä parasta;-)

• Nautiskelia

Se on se oma moraali,joka kertoo,voitko panna varattua.Mikäli koet sen olevan okei,niin sitten se on okei.Olen sekstannut varattujen kanssa.Ja huom, yleensä se aloite lähtee juuri tältä varatulta osapuolelta esim. baareissa. Deittisivuiltakin löytyy varattuja yhtä lailla kuin sinkkuja.Yleisin syy miksi etsitään vierasta on,että oma suhde on kulissi ja sitten se että ei saa tarpeeksi seksiä kotona. Olen bi seksuaali ja niinpä on kokemusta varatuista naisista ja miehistä.Itse olen 100% sinkkuihminen. Seksi on terveellistä.Myös masturbointi on sekä miehen että naisen terveydelle hyvä,kuten saamme lukea tutkimustietoja ja kokee sen itsekin olossaan.Jos ei masturboi tai harrasta seksiä,on melko tukala ja kireä olo henkisesti kuin myös fyysisesti.

• Sd1

Pettäjien nimet tai nimikirjaimet esiin nyt reilusti!

• kirjvirhonnyt

No tuos on xcfrrhkllppshjrkmnvkkl oho tuli yhteen.

• Maggaa

Näitä on ja riittää. Eräs Metsänhoitoyhdityksen mies on myös.En uskalla nimeä julkaista.Savon seudulla häärää ja naisia kaataa.
      Perhe hänellä.

• Huonoja naisia.

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa.

• lauraliini

Varatut on parhaita. Ne käy sillon tällön panemassa ja oma vaimo hoitaa kaiken muun viihdytyksen kotona. Eivät pyöri jaloissa muuten kullia työntämässä jalkoväliin. Mulla on kolme vakipanoa, jotka kaikki ovat naimisissa. ..Hmm, taidan hommata neljännenkin..

• Roskapostirobot

Kannattaa joo tarkkailla on muuten pettäminen niin yleistä nykyään!

• sönköti länkyti

Vain mieleltään häiriintynyt tekee muiden ihmisten parisuhteista ja henkilökohtaisista ihmissuhdeasioista itselleen ongelman. Normaali ihminen tietää, mitä itse tekee ja haluaa tehdä. Jos ei, sitä varten on ammattilaiset ja terapeutit. Tällä palstalla on niin turhautunutta ja kieroutunutta ja avutonta porukkaa, että säälittää.

• Roskapostirobot

Normaalit ihmiset osaa erota ettei tarvitsisi pettää.. Valitettavasti normaaleja ihmisiä on huomattavasti vähemmän nykyään kuin näitä pettäviä epänormaaleja!

• noneofyourbusiness

Kai sönkötillä oli tarkoitus ilmaista ensimmäisessä lauseessaan se olennainen, eli jos asia ei kuulu sinulle, niin älä puutu siihen. Pidä huoli omasta elämästäsi, asenteestasi, älä puutu siihen mihin et voi vaikuttaa ja joka ei kosketa omaa elämääsi.

• törppönen

Noneof... juuri sitä tarkoitettiin. Jos ihmiseltä kaksin ollessa kysyy neuvoa, on tilanne erilainen. Silloinkin kun neuvoa kysytään, olen varovainen. Jos ei tiedä, on parasta myöntää. On tervettä olla 'tietämättä' vieraiden ihmisten asiat. Se, että ei tiedosta omia tarpeitaan, on ikävää ja johtaa ongelmiinkin. Ei jokainen tiedosta tarvetta esim. mennä hakemaan apua ammattilaiseltakaan. Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittelevat ja ehdottavat pettäjien nimet julki. Säälittävintä on tänne tulla kehumaan petoksella ja ikään kuin lietsoa itseä tai muita. Pitäisi kehittää joku itsekunnioitus. Huomaa, että joidenkin kohdalla on toivotonta.

• eitörppö
        törppönen kirjoitti:

Noneof... juuri sitä tarkoitettiin. Jos ihmiseltä kaksin ollessa kysyy neuvoa, on tilanne erilainen. Silloinkin kun neuvoa kysytään, olen varovainen. Jos ei tiedä, on parasta myöntää. On tervettä olla 'tietämättä' vieraiden ihmisten asiat. Se, että ei tiedosta omia tarpeitaan, on ikävää ja johtaa ongelmiinkin. Ei jokainen tiedosta tarvetta esim. mennä hakemaan apua ammattilaiseltakaan. Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittelevat ja ehdottavat pettäjien nimet julki. Säälittävintä on tänne tulla kehumaan petoksella ja ikään kuin lietsoa itseä tai muita. Pitäisi kehittää joku itsekunnioitus. Huomaa, että joidenkin kohdalla on toivotonta.

nimet julki vaan nii loppuu se petturuus ja samalla muitten elämien pilaaminen!!

• Löysä, koht löysempi

itsekin petän työmatkoilla kun vaimo on nyt raskaana niin on pesä toistaseks kiinni. Monen naispuolisen työkaverinkin kanssa on samaan sänkyyn päädytty vaikka heilläkin on perhe. Jännitys on se mikä tässä kiehtoo ja uudet kokemukset kun ei jaksa samaa tylsää seksiä. Vaimolla on kotona hieromasauvoja, vehdatkoon niillä sen aikaa kun minä olen nuorempien kanssa.

• Neuvoton

Mä oon nyt 20-vuotta tarkkaillu tuota, tuos töi nököttää edelleen. Mitä tehdä?

• neuvoja3

Jatka tarkkailua.. kyllä se kohta siitä reissuilleen lähtee..

Kun luulee ettei tollanen nököttäjä mitään koskaan tee nii miten väärässä voitkaan ehkä olla.. tollaset on pahoja..

naiset on kyllä sitäpaitsi vielä törkeämpiä pettämisissään kuin miehet kun naisperkeleet menee aina tunteilla mukaan tollaseen.. miehille se yleensä on vaan yks uus poka..

• gmies

Saako Mikkelissä naista ?

• Lapasenoma

Katohan, lapanen löysi omansa.

• gmies_kouvolasta

Tä? Kunhan kyselin, kun täältä Kouvolasta ei saa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe