Selailin tuossa Lehtipisteen lehtitarjontaa, ja Seiskan kohdalla kerrotaan mm. koskettavimpien elämäntarinoiden olevan luettavissa juuri Seiskasta ensin. Lisäksi lehti vaikuttaa viihde - painoiselta unohtamatta televisiota, jonka ohjelmaoppaista olen myös kiinnosunut, vaikka netistäkin ohjelmatiedot saa. Onko ensinnäkin Seiskassa elokuvakanavien viikottaiset ohjelmatiedot? Viasat Film lähinnä ja MTV 3- total -kanavien?
Mikä Seiskan ilmestymispäivä tavallisesti on? Voisinko esimerkiksi harkita aloittavani viikonlopun vietonrentoutuen Seiskan parissa siinä perjantain alku - iltapäivästä esimerkiksi? Olisiko se kenties mielekäs tapa aloittaa viikonloppu Seiskan parissa?
Olen noiden televisio - ohjelmatietojen saamisen ansiosta ostanut muutamia kertoja viikottain ilmestyvän TV - maailma -lehden. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen, sitten olisi vielä vaihtoehtona Katso, jonka saisi nyt vähän halvempaan hintaan. Pitäisi varmaan tutustua tähän Seiskaankin, jotta saisi vertailukelpoisia tuloksia kaikista kolmesta tässä mainitsemastani? Vai mikä lehti olisi oivallinen televisio - ohjelmatietojen saantiin, nimenomaan painettu lehti, tässä Seiskassa tulisi vielä juorut ja koskettavat elämäntarnat bonuksena :) Täytynee varmaan tutustua.
Kannattaisiko tutustua Seiskaan?
3
129
Vastaukset
- Olet...
Mainoksen uhri. Brainwash brainwash...
- TissiTV
Jos Martinan tyhjä ja köyhä elämä kiinnostaa, niin osta seven. Se on kansainvälisen tähden fanilehti.
Jaa, taidan hankkia Alibin, josta saa luettua ehkä maukkaampaa elämänkertomusta tarinoiden ystävä kun olen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722