Helsinki-Milano-Hongkong-Phuket 16.9

lottapa

Olen menossa Phuketiin, Milanossa ja Hongkongissa vaihdot. Milanossa aikaa 3h ja Hongkongissa 2h20min. En ole ikinä kyseisillä kentillä käynyt. Kaikki lennot ovat samalla lipulla ja jatkolennot lähtee samasta terminaalista mihin laskeudun. Minkälaisia nämä kentät ovat ja ovatko vaihtoajat riittävät? :)

6

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottapa

Onneksi kone on hongkongissa aamulla kuudelta, eli ei varmaan monet kaupat ole vielä auki. Eipähän tule shoppailtua :D

• kaikkea sitä

ihme kun et lennä Phukettiin amerikan kautta....mitä järkeä tuossa oikein on? Lento kestää takuulla yli 30 tuntia. Ja suoraan Vantaalta pääsee 10 tunnissa.

• 10+14

No jotkut lentävät pidemmän kaavan mukaan halvemman hinnan takia, jotkut taas ovat lukeneet Suomi24:stä millainen kamala kokemus Finnairilla lentäminen on ja miten vaikka Cathay Pacific tarjoaa economy-matkustajillekin ylellisen kokemuksen ja jopa uskovat kaiken. Joskus tietenkin suorat tai vähemmän kiertelevät vaihtoehdot ovat täynnä tai niitä ei lennetä juuri sinä päivänä kuin haluaisi.

Noin vuorokausi tuollaisilla vaihdoilla tuolla matkalla menee, niin siinä on ainakin aikaa miettiä, että kannattiko.

• lottapa
        10+14 kirjoitti:

No jotkut lentävät pidemmän kaavan mukaan halvemman hinnan takia, jotkut taas ovat lukeneet Suomi24:stä millainen kamala kokemus Finnairilla lentäminen on ja miten vaikka Cathay Pacific tarjoaa economy-matkustajillekin ylellisen kokemuksen ja jopa uskovat kaiken. Joskus tietenkin suorat tai vähemmän kiertelevät vaihtoehdot ovat täynnä tai niitä ei lennetä juuri sinä päivänä kuin haluaisi.

Noin vuorokausi tuollaisilla vaihdoilla tuolla matkalla menee, niin siinä on ainakin aikaa miettiä, että kannattiko.

Ei tähän aikaan vuodesta lennä vielä suoria phuketiin :) 500€ halvemmaks tuli ottaa nää lennot kun finnairin suora bangkokiin ja siitä phuketiin... Tottakai olisin ottanu mielummin finnairin suoran lennon jos niitä olis ollu tarjolla phuketiin..

• 10 tuntia
        lottapa kirjoitti:

Ei tähän aikaan vuodesta lennä vielä suoria phuketiin :) 500€ halvemmaks tuli ottaa nää lennot kun finnairin suora bangkokiin ja siitä phuketiin... Tottakai olisin ottanu mielummin finnairin suoran lennon jos niitä olis ollu tarjolla phuketiin..

kyllä lomalennot lentää suoraan Phukettiin ja niihinkin saa pelkän lipun.

• 13+8
        10 tuntia kirjoitti:

kyllä lomalennot lentää suoraan Phukettiin ja niihinkin saa pelkän lipun.

Kaikki Helsinki-Phuket välin lomalennot ovat vain talvikaudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe