Hyvä lääkäri Helsingin seudulta

ärsyttää..

Kävin tänään sitten vihdoin lääkärissä oireideni takia, terveyskeskuksessa. Lääkäri vain sattui olemaan ulkomaalainen eikä ymmärtänyt edes mitä tarkoittaa kun yritin selittää että iho on muutaman kerran mennyt tosi herkäksi. Toisteli vain että onko siinä kipua? Eikä tajunnut että onko sitä juuri nyt vai koska...

Nyt haluaisin sitten käydä jossain yksityisellä. Mutta missä kannattaisi käydä ja onko jopa jotain tiettyä lääkäriä täälläpäin ketä kannattaisi ottaa? Käydäkö jossain yleislääkärillä vai erikoislääkärillä?

Kiitti jos joku tietää..

2

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yari

Joo noi ulkolaiset lääkärit on tosi ärsyttäviä... Mene jos haluat hyvää palvelua niin MS-neuvolaan ja hoito on sen rahan arvoista...
      Tai sitten terveyskeskukseen ja vaadit että sulle löytyy suomalainen lääkäri / hoitaja...

• minä...

Soitin sinne Ms-neuvolaan ja sain kyllä todella asiallista palvelua ja neuvontaa (vaikka soitin vielä soittoajan ulkopuolella).

Lääkäriajat menevät tosin niin pitkälle että sovimme että yritän vielä päästä toiselle lääkärille kunnallisella tai menen yksityiselle. Mutta luvattiin että elleivät asiat kohta ala sujua niin katsotaan sitten mitä tehdään. Tuli ihan turvallinen olo kun tietää että sieltä sitä apua kyllä sitten saa vaikka vähän aikaa menisikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1863
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1756
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1527
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1134
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1002
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50