tyttö keskelle ja "aikuiset" ympärille solvaamaan

19v hassuttelija

marianne oli paras ja jaksoi hyvin vaikka häntä solvattiin ja mitätöitiin porukalla. ikää 19v ja aikuisilla yli 40v. säälittäviä kusipäitä lähes kaikki, rääkätä nyt jotain iloista ja riehakasta 19v tyttöä!? en tajua. tosikko reetu 68v on ehkä suurin pettymys. ja noi keskiikäiset kanaämmät. miten voi olla noin julmia ja tunteettomia. ikää perkeleesti mut ei sydäntä yhtään.

19

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäs se ikä

      19v tyttö on iloinen vauhdikas, ja riehakas. SE ON VÄÄRIN TÄSSÄ MAASSA. ja hei on eri asia olla 46v tai 68v tai 19v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jumalauta. marianne ja andy oli parhaat.

      • minäminä teppo

        tää ohjelma kaatu siihen ku andy ja marianne lähti.


      • hou hou hou!!
        minäminä teppo kirjoitti:

        tää ohjelma kaatu siihen ku andy ja marianne lähti.

        mariannen lähtöön ei kyllä kaadu yksikään ohjelma se on varma!


    • ennustaja noita c

      noi vanhat kotkat on kauheita. aina nokkimassa nuorempaa, ja heikompaa.

    • Retards Ry

      Hyvä että marianne superbimbo heitettiin vittuun! Oli vammasin asukki kautta aikojen!

      • Glkäfj

        Clamydia ja Anu, hirveitä. Marianne raukka ei enää kestänyt näiden ämmien käsittelyssä. Toivon todella, ettei näiden halveksijoiden tekoja sitten kuitenkin "ymmärretä" kun pääsevät ulos talosta aikanaan. "Se on niin erilainen ympäristö" "kyllä mua nyt kaduttaa" "Aion olla yhteydessä vielä kanssakilpailijoihin".. Niinpä niin, sano mun sanoneen, että kun pääsevät itse selittelemään, niin kansa unohtaa. Minä en.


    • Marianne idiot

      Marianne olis tarvinnu kunnon tällin päähän ja kolmella volyilla maahan turvalleen. Vois vähä käytös muuttuu tosta 12v sinne 19v tasolle.

      • 19 ei ole 46!

        sulla toi henkinen ikä 5v ?? marianne oli paras,andyn kans.


      • kovis mulkku

        oot sä "kova" voi V mikä dorka.


    • 17+20

      Itse en ainakaan anna yhtään empatiaa Mariannelle. Likka väittää ettei ole tyrkky ja hankki silikonit 'omaksi ilokseen'. Seriously - ketä hankkii silikonitissit omaksi ilokseen? Ja mitä tuohon tyrkkyyteen tulee, likka ottaa itsestään alastonkuvia ja julkaisee netissä.

      • sätitään tyttöö???

        ottakoon vaikka naapurin koiran takia, kuulu sulle? haittaa sun päivärytmiä? marianne oli hauska ja riehakas friidu, paras.


      • Mariannen ihrat Ry
        sätitään tyttöö??? kirjoitti:

        ottakoon vaikka naapurin koiran takia, kuulu sulle? haittaa sun päivärytmiä? marianne oli hauska ja riehakas friidu, paras.

        Vittu täys lutka jolla tyhjä pää. Ei siinä ollut mitään parasta, hyvä et Teppo pelas koko paskaläjän ulos talosta.


    • kamala ämmä

      Frederik on mahtava.

      Ei tuollaisista pikkulikkaa ja sen karkeaa kielenkäyttöä ole viihteellistä katsella.

    • silkkarit+

      Mut hei jotka diggas *tirkistellä* Mariannen silikonitissejä. Jäihän sinne vielä 2 silikonia. Tietty nännit vähän sojottaa alaspäin mutta haitannookos tuo:)

      • onko?

        Mut eikös Susannalla ja Johannallakin ole silikonit?


    • median uhri

      Täysin tasapainoton ihminen, tyttöraukka. Kamalaa. Miten jonkun elämä menee noin pieleen alusta lukien.

    • floppi kausi

      vanhukset heristää sormea ja paheksuu/solvaa. mutta ite ovat täysiä sikoja.

    • seniili-reetu

      miten 68v mies kehtaa kiusata, ja mitätöidä nuorta tyttöä. vittu mikä sovinisti luuseri.

      • Vanha luuska -51

        Ehkä mariannen pitäis /ois pitäny miettiä että ehkäpä noi viisaammat aikuiset puhuukin asiaa.. hmm.. eiku kyl pikku tyhjäpää bimbo on aina ite oikeassa ja muut ei tiedä mitään :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe