Moikka.
Ongelma selviää otsikossa. Eli ensin eivät näkyneet enää kanavat Jim ja Kutonen. Yhtäkkiä vain hävisivät. Uuden kanavahaun myötä kyseiset kanavat hävisivät kokonaan listalta. Jotenkin sain kuitenkin muutaman kanavahaun jälkeen asetuksia vaihtamalla kanavat palautettua. Kyseiset kanavat ovat tämän jälkeen hävinneet muutamaan kertaan.
Nyt näkyvät enää YLEn kanavat sekä Fox ja Ava, kaikki muut (Mtv3, Nelonen, Liv sekä yllä mainitut) hävinneet.
Olen useaan otteeseen yrittänyt hakea kanavia, tuloksetta. Asun kerrostalossa, jossa käytössä antenniverkko. Olen tiedustellut naapureilta kanavien näkyvyyttä, mutta tiedossani ei ole, että keneltäkään olisi yksikään kanava hukassa.
Kyseinen boksi ostettu reilu viikko sitten Gigantista. Alkuun kaikki kanavat näkyivät kuten pitikin. Onko kenelläkään käytännön vinkkejä tai kokemusta vastaavasta? Pelkään, että jos lähetän boksin tuollaisenaan huoltoon takuulla saan tylyn palautuksen "laitteessa ei ole vikaa". Toki aion olla yhteydessä Giganttiin ja/tai valmistajaan, mikäli en tätä kautta löydä ratkaisua ongelmaan.
Kiitos etukäteen kaikista vastauksista
LG 3D Smart Blu-ray-soitin 500 GB HR935N KANAVAT HÄVIÄVÄT
6
738
Vastaukset
- kokeiltavaa
Eli kanavat ovat hävinneet kanavanipuittain ja ehkä voimakkain on enää toiminnassa
http://www.digita.fi/kuluttajat/tv
Pystytkö näkemään signaalien voimakkuuksia ja laatuja?
Onko sinulla digi-tv:tä tai voitko saada lainaan toisen digiboksin, jolla kokeilla, että toimiiko asunnossasi jollain muulla laitteella?
Voitko kokeilla LG-digiboksiasi vaikka jossain kaverin luona (jolla myös antenniverkko), että löytääkö siellä kanavat?
Oletko kokeillut toista antennikaapelia? (huono kaapeli voi vaimentaa) - Milph
Joo, taitaa olla kyseessä ongelma antennikaapelin kanssa! To do -listalla uuden johdon ostaminen. Kyse oli siitä, ettei vanhan boksin kanssa ole vastaavia ongelmia ollut, mutta sain kuitenkin kanavat näkymään pelkästään johtoa virittelemällä, joten taitaa kyse olla siitä kuitenkin, vaikkakin perin kummallista että juuri boksin vaihdon yhteydessä ilmeni ongelma.
Kiitos sulle vinkeistä, palaan niihin mikäli ongelma ei häviä uuden antennijohdon myötä!
Mikael - Milph
Toistaiseksi toimii moitteettomasti uuden antennikaapelin johdosta! KIitos vielä kerran vinkeistä :)
Mikael No minulle ei ole koskaan kanavia löytänytkään. Signaali näyttää täyttä, mutta boxi ei löydä yhtään kanavaa. Televisio toimii kuten pitääkin, vaikka antennikaapeli menee boxin läpi, joten vaikea uskoa, että ongelmaa on siinäkään. Olisiko kellään mitään vinkkiä. Asun Helsingissä Welhon kaapeliverkossa.
- AUTO-asetus päälle
Tähän malliin näkyy olevan netissä softapäivitys, jonka voi latailla vaikkapa USB-muistitikun avulla => Firmware update for HR933/HR935/HR939 (Ver:BR.8.97.108.B/Date:2013.08.14)
http://dvb.welho.fi/cable.php näkyy pääkaupunkiseudun DNA Welhon kanavien parametrit. Onko kaapelikanavien hakuun laitettu symbolinopeudeksi AUTO => jos sinne on laitettu joku kiinteä arvo, niin viritin ei löydä kanavia. Jos haku ei muuten toimi, niin kokeile manuaalista hakua listan taajuuksien mukaisesti. AUTO-asetus päälle kirjoitti:
Tähän malliin näkyy olevan netissä softapäivitys, jonka voi latailla vaikkapa USB-muistitikun avulla => Firmware update for HR933/HR935/HR939 (Ver:BR.8.97.108.B/Date:2013.08.14)
http://dvb.welho.fi/cable.php näkyy pääkaupunkiseudun DNA Welhon kanavien parametrit. Onko kaapelikanavien hakuun laitettu symbolinopeudeksi AUTO => jos sinne on laitettu joku kiinteä arvo, niin viritin ei löydä kanavia. Jos haku ei muuten toimi, niin kokeile manuaalista hakua listan taajuuksien mukaisesti.Kiitos avusta, mutta eips auttanut. Kaippa tää boxi pitää sitten oikeasti viedä huoltoon.... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802