Ostin kesällä muutaman miljoonakello-amppelin. Pari niistä protestoi eikä kuki läheskään yhtä komeesti kuin muutut. Istutin kaikki hieman tilavampaan ruukkuun heti alussa. Ruukussa ei ollut pohjareikää, joten ne olivat jonkin aikaa liian märässä. Muut ei siitä nokkaantunu, mutta pari kukkii vain mutamia kukkia latvoista. Kukat voivat muuten hyvin ja lehteä pukkaa reilusti, mutta nuppuja ei tule. Missähän lie vika? Olen kastellut niitä punaisella pulverilla säännöllisesti, mutta nyt siis varovasti, olisinko liiankin varovasti, mutta toisaalta samalla tavalla kyllä kastelen noita muitakin.
Miksi miljoonakello ei kuki ?
Vielä on kesää...
2
5781
Vastaukset
- Anonyymi
piruko noista tietää...vikuroivia vänkyröitä...maksavatkin...heitän tunkiolle, jos ei passaa, vaikka kuinka paapotaan ja kaupasta uusi tilalle...tana
- Anonyymi
Ostin kesän alussa myös miljoonakelloamppelin ja kysyin puutarhalla pitääkö istuttaa isompaan ruukkuun? Ei kuulemma tarvitse, lannoitusta vain koko kesän. Näin olen tehnyt ja hyvin on kukkinut.🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540