Ostin kesällä muutaman miljoonakello-amppelin. Pari niistä protestoi eikä kuki läheskään yhtä komeesti kuin muutut. Istutin kaikki hieman tilavampaan ruukkuun heti alussa. Ruukussa ei ollut pohjareikää, joten ne olivat jonkin aikaa liian märässä. Muut ei siitä nokkaantunu, mutta pari kukkii vain mutamia kukkia latvoista. Kukat voivat muuten hyvin ja lehteä pukkaa reilusti, mutta nuppuja ei tule. Missähän lie vika? Olen kastellut niitä punaisella pulverilla säännöllisesti, mutta nyt siis varovasti, olisinko liiankin varovasti, mutta toisaalta samalla tavalla kyllä kastelen noita muitakin.
Vastaukset 2
- Anonyymi
piruko noista tietää...vikuroivia vänkyröitä...maksavatkin...heitän tunkiolle, jos ei passaa, vaikka kuinka paapotaan ja kaupasta uusi tilalle...tana
- Anonyymi
Ostin kesän alussa myös miljoonakelloamppelin ja kysyin puutarhalla pitääkö istuttaa isompaan ruukkuun? Ei kuulemma tarvitse, lannoitusta vain koko kesän. Näin olen tehnyt ja hyvin on kukkinut.🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510