Ostin kesällä muutaman miljoonakello-amppelin. Pari niistä protestoi eikä kuki läheskään yhtä komeesti kuin muutut. Istutin kaikki hieman tilavampaan ruukkuun heti alussa. Ruukussa ei ollut pohjareikää, joten ne olivat jonkin aikaa liian märässä. Muut ei siitä nokkaantunu, mutta pari kukkii vain mutamia kukkia latvoista. Kukat voivat muuten hyvin ja lehteä pukkaa reilusti, mutta nuppuja ei tule. Missähän lie vika? Olen kastellut niitä punaisella pulverilla säännöllisesti, mutta nyt siis varovasti, olisinko liiankin varovasti, mutta toisaalta samalla tavalla kyllä kastelen noita muitakin.
Miksi miljoonakello ei kuki ?
Vielä on kesää...
2
4863
Vastaukset
- Anonyymi
piruko noista tietää...vikuroivia vänkyröitä...maksavatkin...heitän tunkiolle, jos ei passaa, vaikka kuinka paapotaan ja kaupasta uusi tilalle...tana
- Anonyymi
Ostin kesän alussa myös miljoonakelloamppelin ja kysyin puutarhalla pitääkö istuttaa isompaan ruukkuun? Ei kuulemma tarvitse, lannoitusta vain koko kesän. Näin olen tehnyt ja hyvin on kukkinut.🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838