eli neon vm-2000 nykii alakierroksilla eikä meinaa totella kaasuun muuten toimii hyvin voisiko vika olla esim tulpanjohdoissa .. kokemuksia kerttokaa.
neon nykii.
3
403
Vastaukset
- jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kuule erittäin huonoja kokemuksia neonista mulla oli viikon ku hajos vaihteisto ja sit bensansyöttö ja sit romikselle et onnee vaan
- Kauranen.
Nykimiseen on sata ja yksi syytä. Hakeudu korjaamolle, joka kykenee lukemaan koeajon aikana reaaliaikaista dataa. Silloin ehkä näkyy mitä siellä moottorilla tapahtuu ja mitä jää tapahtumatta.
- rysläri vm. 2005, LX
Se nyt riippuu aivan siitä paljonko tulpilla/johdoilla on ajettu. Tulpat kestää 50000 km. Johdot hieman kauemmin, sanotaanko kaksi väliä. Viimeksi kun vaihdatin tulpat, niin olisi kuulemma voinut ajaa niillä vielä lisää. Ne kuitenkin minun käskystä vaihdetaan määräkilometrien jälkeen elikkä sanoin, että laita mopoos sitten ne vaikka ne vanhat.
Ne maksanee tavaratalossa 7 euron verran kipale ne tulpat. Muistaakseni tulppia on neljä. Mulla on NGK:t. Muutkin on hyviä. Siinä menee semmottiset 5 minuuttia kun tulpat vaihdattaa. Ei niitä tarvitse itsen ruveta ruuvaamaa. Eikä tarvitse viedä merkkikorjaamoon.
Sytysjohdot on semmottiset 10 sentttiset tyngät. 120 tkm on jo mittarissa ja ne taitaa olla mulla alkuperäiset.
Sitte kun on uudet tulpat ja nykii, niin vika on jossain muualla. Neon pitää luonnostaan sellaista pientä värinää elikkä mutta jos nykii niin se on vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708