Itselläni on SIII LTE:n näyttö säröilä ja korjautus on kallista. Puhelimeni on alle vuoden ikäinen, eli voisin hyödyntää Optima Shopin tarjoamaa 80e:n kampanjahintaa, mutta koska kampanjahinta edellyttää korjattavan tuotteen viemisen liikkeeseen Helsiniin, tulee huolto loppujen lopuksi aika hintavaksi, kun lisätään päälle lento-/junaliput.
Nyt näkyisi olevan vielä hetken ajan voimassa tuo GroupOn-tarjous, jossa Inforing-huoltoliike vaihtaa lasin suht. edullisesti ja puhelimen voi lähettää liikkeeseen postitse, joten sopisi minun kaltaiselleni P-Suomessa asuvalle. Omalle mallilleni korjaus maksaisi 119e.
Kuitenkin mietityttää onko tämä Inforing luotettava huoltofirma ja siksi kysyisin, jos kenelläkään kokemuksia ko. lafkasta? Kiitos.
Puhelimen huolto - onko kokemuksia Inforing-huoltofirmasta?
11
2448
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10174626/#comment-60565877
Hänen mukaansa luotettava ja hyvä firma.Veitkö puhelimesi inforingille? Itse lähetin ipadin vajaa pariviikkoo sitten lasin vaihtoon. Vielä en ole saanut takaisin.
- onnekas savolainen
Mulla oli Inforingissa iphone 4s huolossa ( etulasi säröilä) ei mitään Grouponin jutun kautta.Pistin sen postitse sinne Tampereelta. Viikon päästä sain korjattu takaisin. Toimi hyvin ja hinta oli sopiva. Kävi pahaa tuuri mutta pudotin sen taas per...(((
- gah
Surkeet varaosat.
Olen korjauttanut heillä kahteen iPadiin lasin, hyvää työtä edulliseen hintaan 100€.
- Roopeaku
EI OLE. Vein laitteen Vantaalla ja piuhan vstaanottava peske vsihdettiin. Pääsin kotiin ja niin oaskat puhelin ei sen osin sittenkään toiminut. Lysti maksoi 60€ ja en saanut uutta huoltoa. Eivät vastanneet toiseen soittooni!
- puhelintaaskunnossa
Puhelimen näyttö oli täysin säröillä, joten vein sen liikkeeseen lasin vaihtoon. Palvelu oli ystävällistä, asiantuntevaa ja nopeaa. Hinta oli edullinen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
- Lugano
Kävin vaihtamassa iphone5 uuden näytön sekä uuden akun. Laadultaan akku sekä näyttö oli erittäin huono. Akku oli paskempi kuin edelliseni akku puhelimessa. Näyttö painelee itsestään ohjelmia välillä.
- SonyXperia
Itse vein puhelimeni näytön vaihtoon kyseiseen puljuun, palvelu oli kyllä nopeata ja suht edullista. Sain puhelimeni seuraavana päivänä takaisin. Mutta.. Näyttö on todellä pimeä ja kaikki logot sekä tekstit ovat todella epäselviä. Sivuillaan liike mainostaa että kaikki näytöt ja lasit ovat OEM laatuisia. Kuitenkin kun soitin liikkeeseen ja selitin ongelmani oli vastaus vain, että ei meillä ole lainkaan OEM näyttöjä saatavilla kyseiseen puhelimeen, että no can do. Ehdottivat että tuo puhelin meille ja vaihdetaan rikkinäinen näyttö puhelimeen takaisin.
- ano213
Todella huonot varaosat. Honor8:siin vaihdettii kolme kertaa näyttö ja joka kerta meni rikki. Vein toiseen liikkeeseen. En voi suositella!!!
- JVS
Kannettavan akun vaihto liikkeessä todella kallista. Pyysivät yksinkertaisesta akun vaihdosta 60 euroa ja selittivät hintaa sillä, että vaatii vaihdon lisäksi tiedostojen palauttamista. Ihme että kehtaavat keksiä selityksiä. Vaihdatin akun DataGroupissa hintaan 20 euroa. Uuden akunkin tilaaminen kyseisessä paikassa olisi maksanut 100 euroa enemmän kuin suoraan Lenovolta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036