Puhelimen huolto - onko kokemuksia Inforing-huoltofirmasta?

A.K.

Itselläni on SIII LTE:n näyttö säröilä ja korjautus on kallista. Puhelimeni on alle vuoden ikäinen, eli voisin hyödyntää Optima Shopin tarjoamaa 80e:n kampanjahintaa, mutta koska kampanjahinta edellyttää korjattavan tuotteen viemisen liikkeeseen Helsiniin, tulee huolto loppujen lopuksi aika hintavaksi, kun lisätään päälle lento-/junaliput.

Nyt näkyisi olevan vielä hetken ajan voimassa tuo GroupOn-tarjous, jossa Inforing-huoltoliike vaihtaa lasin suht. edullisesti ja puhelimen voi lähettää liikkeeseen postitse, joten sopisi minun kaltaiselleni P-Suomessa asuvalle. Omalle mallilleni korjaus maksaisi 119e.

Kuitenkin mietityttää onko tämä Inforing luotettava huoltofirma ja siksi kysyisin, jos kenelläkään kokemuksia ko. lafkasta? Kiitos.

11

2606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veitkö puhelimesi inforingille? Itse lähetin ipadin vajaa pariviikkoo sitten lasin vaihtoon. Vielä en ole saanut takaisin.

• onnekas savolainen

Mulla oli Inforingissa iphone 4s huolossa ( etulasi säröilä) ei mitään Grouponin jutun kautta.Pistin sen postitse sinne Tampereelta. Viikon päästä sain korjattu takaisin. Toimi hyvin ja hinta oli sopiva. Kävi pahaa tuuri mutta pudotin sen taas per...(((

• gah

Surkeet varaosat.

• Olen korjauttanut heillä kahteen iPadiin lasin, hyvää työtä edulliseen hintaan 100€.

• Roopeaku

EI OLE. Vein laitteen Vantaalla ja piuhan vstaanottava peske vsihdettiin. Pääsin kotiin ja niin oaskat puhelin ei sen osin sittenkään toiminut. Lysti maksoi 60€ ja en saanut uutta huoltoa. Eivät vastanneet toiseen soittooni!

• puhelintaaskunnossa

Puhelimen näyttö oli täysin säröillä, joten vein sen liikkeeseen lasin vaihtoon. Palvelu oli ystävällistä, asiantuntevaa ja nopeaa. Hinta oli edullinen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

• Lugano

Kävin vaihtamassa iphone5 uuden näytön sekä uuden akun. Laadultaan akku sekä näyttö oli erittäin huono. Akku oli paskempi kuin edelliseni akku puhelimessa. Näyttö painelee itsestään ohjelmia välillä.

• SonyXperia

Itse vein puhelimeni näytön vaihtoon kyseiseen puljuun, palvelu oli kyllä nopeata ja suht edullista. Sain puhelimeni seuraavana päivänä takaisin. Mutta.. Näyttö on todellä pimeä ja kaikki logot sekä tekstit ovat todella epäselviä. Sivuillaan liike mainostaa että kaikki näytöt ja lasit ovat OEM laatuisia. Kuitenkin kun soitin liikkeeseen ja selitin ongelmani oli vastaus vain, että ei meillä ole lainkaan OEM näyttöjä saatavilla kyseiseen puhelimeen, että no can do. Ehdottivat että tuo puhelin meille ja vaihdetaan rikkinäinen näyttö puhelimeen takaisin.

• ano213

Todella huonot varaosat. Honor8:siin vaihdettii kolme kertaa näyttö ja joka kerta meni rikki. Vein toiseen liikkeeseen. En voi suositella!!!

• JVS

Kannettavan akun vaihto liikkeessä todella kallista. Pyysivät yksinkertaisesta akun vaihdosta 60 euroa ja selittivät hintaa sillä, että vaatii vaihdon lisäksi tiedostojen palauttamista. Ihme että kehtaavat keksiä selityksiä. Vaihdatin akun DataGroupissa hintaan 20 euroa. Uuden akunkin tilaaminen kyseisessä paikassa olisi maksanut 100 euroa enemmän kuin suoraan Lenovolta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10286
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      244
      5983
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5414
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5038
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2704
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2602
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2434
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2274
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2197
    Aihe