Hyvä ja luotettava tietokonehuolto Helsingissä?

Starkstarkstark

Onko kokemuksia jostain hyvästä tietokonehuollosta Helsingistä? Googlasin tuossa tietokonehuoltoja ja kaikilla näytti olevan epäilyttävän huonot nettisivut ready-made layouteilla. Shady.

99

22649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vido66

      Itse olen käyttänyt BITMASTER tietokonehuoltoa Pursimiehentie 16. Putiikki ei ole luksuksella pilattu (pikemminkin näyttää tietokoneen osien hautausmaalta) mutta palvelu oli nopeaa, edullista ja ystävällistä. Suosittelen ehdottomasti http://www.bitmaster.fi/tietokonehuolto.html

      • Marko8166

      • eiooeituu

        Joo, Helsingin tietokonehuolto toimitti vuonna 2014 koneeni"tehtaalle" eikä oo sieltä palannut .Kyselyihin ei vastailtu, luovutin puolen vuoden jälkeen.
        Sitten äskettäin Espoon tietokonehuolto otti läppärin viruskorjaukseen, palautti sen, kaikki maksulliset ohjelmat poistettu, mutta kone tilttasi edelleen. Ei vastauksia soittoihin, sähköposteihin eikä tekstareihin. Että semmoista korjaustoimintaa.


      • wfuhsvsdjfh

        Vein pöytäkoneeni Hakaniemessä toria lähellä olevassa kulmatalossa sijaitsevaan huoltoliikkeeseen.
        Uusivat kiintolevyn koska edellinen oli kuullun mukaan hajonnut, ja oli alkanut hitaaksi, ja hävittämään tietoja. Vanhan levyn sain takaisin.
        Koko työ uusine kiintolevyineen ja tiedonsiirtoineen maksoi 378€, jota hintaa pidin kohtuullisena, ja jopa edullisena ottaen huomioon koko työmäärän jonka tiedän kuuluvan asiaan kun kaikki tiedot ja ohjaimet on ajettava uuteen ja tyhjään levyyn.
        Myöhemmin teetin vielä työt kahteen kannettavaan koneeseen, omaani ja eukon koneeseen hintaan 49€ per kone.
        Ei tuota voi kalliiksi sanoa, kun hintaan sisältyi vielä koneiden noutamiset huoltoon kotoamme, veloituksetta.
        Suosittelen Hakaniemen korjaamoa torin lähellä vuosihuoltoineen.


      • Anonyymi

        Sulle kävi hyvä tuuri. Monille ei käy. Omistaja on täysin huijari. Koneille ei tehdä yhtään mitään, mutta laskuttaa ne osaa ja jauhaa paskaa kun niille soitetaan. Älkää olko niiten tulevia uhreja.


    • Jonne_H86

      Tämä on ainainen ongelma - mutta onneksi meillä firmassa käytetään it konusltointi www.rubic.fi palveluita - niin ei tarvi itse hakata päätä seinään näiden ongelmien kanssa - eikä tarvi miettiä mihin veisin koneen huoltoon/tai mikä olisi hyvä paikka. kuluttajilla tietysti vähän toinen asia - mutta jos on töissä, niin suosittelen käytätään samaa firmaa kun töissääkin käytetään ja sitten tinkaamaan hyvät alet " kun ollaanhan me yhteistyökumppaneita" :)

      • Suosittelija

        ATK-piste, olen tarvinnut monesti. Käyvät kotona, ystävällinen ja nopea palvelu.


      • Markku-8127

        Ihan kiva itse tehty mainos a la Rubic.


      • ilmaistapalvelua

        Jos olet eläkeläinen, niin Kampin palvelukeskuksessa on Heikki niminen kaiken osaava mies, joka on siellä ainakin maanantaina ja torstaina 11.00-15.00 ja auttaa.
        Hänet voi tilata Kampin no.0931044513


    • Hierojaa
    • Katja222

      Ehdottomasti Kauniaisten tietokonehuolto varsinkin jos Espoossa päin asioitte! Palautus seuraavana päivänä ja halpa hinta. www.tietokonegrani.fi

    • Fiksu_!

      Itse olen käynyt Myllypurossa . nopea palvelu . suosittelen kaikille !!! ATK Huolto, MacBook ja PS3 huolto www.verkkotalo.fi

      • kati

        IT-HUOLTO HELSINKI Oy, kätevästi munkassa huopalahdentiellä. Sika nopee ja hyvä palvelu.
        Www.it-huolto.fi


      • combag

        Fiksu: Mikä huoltofirma ja missä osoitteessa.


    • Pekka4447

      Kävin IT-Huollossa Munkkiniemessä huopalahdentiellä. Korjasivat odottaessa

    • Suosittelija

      Olen onnellinen ASUS läppäri koneen omistaja. Kone toiminut erittäin hyvää siihen asti kun akun lataus loppui eikä latausta enää tapahdu. Lähetin koneen takuuhuoltoon josta sain viestin että vika ei kuuluu takuun ( virtaliitin). Maksoin kuitenkin tarkastus ja kuljetuskulut. Surfailin sen jalkeen netissa missä huolossa sais läppärin korjattu , melkein kaikkissa tarjottu emolevyn vaihto, ei kelvannu minulle koska oli liian kallista. Lopun lopuksi löysin firman nimella INFORING OY Vantaalla. Parissa päivässä sain rakkaan koneen ehjana takaisin kotiin. Uusi virtaliitin emolevyyn kiini ja kone toimii. Ne muutenkin tekee paljon tälläisia hommia jotka muualla ei suostu korjaamaan . Suosittelen : www.inforing.com/

      • Tuomas2

        Samanlaista tekstiä kuin Inforingin omilla sivuilla kirjoitusvirheineen päivineen.
        Tämä teksti löytyy " Näytön vaihto - " Esittely ":
        " Onko näytö särjennyt? Älä hätäile. Joskus matriisin vaihto ratkaise ongelma ja tämä on huomattavasti edullisempi kuin ostaa uutta läppäriä. Lähettä kannettavan meille niin saat sen ehjana takaisin. "

        "Ne muutenkin tekee paljon tälläisia hommia jotka muualla ei suostu korjaamaan "

        Tuosta lauseesta huomaa myös että kyseessä on yrittäjän itsensä mainos. Kellä asiakkaalla voi olla tietoa siitä että jotkut korjaavat mitä muut eivät suostu? Tuskin kellään on jatkuvasti koneet rikki. Tuskin myöskään oikea asiakas kirjoittaisi huonoa muista firmoista ja tekisi näin suoraa ohjausta tietyn firman palvelujen ääreen.

        Muualla netissä on kommentteja että kestänyt pari viikkoa saada kone takaisin ja osat huonoa laatua. No, kilpailijat voivat tällaista sanoa. Silti usko meni kun luin tämän tekstin.


      • Olo33

        Ihan kiva itse tehty mainos!


      • Järkihoi

        Tää on ihan sama kysymys periaatteessa kun se että korjataanko auto laitevaraosin vai alkuperäisin osin, kumpikaan ei ole omissa käytöissäni olevia autoja tai tietokoneita vahingoittaneet vaan toimineet ongelmitta. Ainoa ero on ollut huomattava hintaero kustannukset. Laitevaraosat kun ovat halvimmillaan jopa60% lkuperäisosia edullisempia joten käytän niitä jatkossakin sen sijaan että maksaisin kohtuutonta ylihintaa yhtiön nimest


    • ATK-asiantuntijat

      Helsingistä todella hyvien yhteyksien päässä, Espoon Leppävaarassa, on Mikrotukikohta.

      Mikrotukikohdassa on kilpailukykyiset hinnat ja hyvä asiantuntemus. Riippuen työtilanteesta huollon toimitusaika on nopea.

      Tutustu lisää osoitteessa www.mikrotukikohta.fi

      • Mainos

        Kunnon mainos...


      • Mirjami 76
        Mainos kirjoitti:

        Kunnon mainos...

        Itse olen käyttänyt erään tosien yhtiön palveluita mutta täällä suositeltiin tuota IT-Huolto Helsinki Oy:tä. Ne pojat valvoo siellä yötä myöten ja sinne voi soittaa vaikka ysiltä illalla. Tulevat hakemaankin koneen.
        Itse kokeilin kun kone alkoi piiputtamaan ja tuttava sai tuolta hyvää palvelua.
        Niin sain määkin.

        Hinta / Laatu taso aivan älyttömän hyvä ja viestii tulee jos jotain tarvii tehdä lisää. Noilla on muuten ilmainen arviointi.
        Ai niin. Asun Tampereella joten kone meni / tuli postissa

        Aika törkeen siisti palvelu oli ja halpa ja nopea. Ehkä yksi Suomen parhain huolto tällähetkellä. Suosittelen


      • Lepoa
        Mirjami 76 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt erään tosien yhtiön palveluita mutta täällä suositeltiin tuota IT-Huolto Helsinki Oy:tä. Ne pojat valvoo siellä yötä myöten ja sinne voi soittaa vaikka ysiltä illalla. Tulevat hakemaankin koneen.
        Itse kokeilin kun kone alkoi piiputtamaan ja tuttava sai tuolta hyvää palvelua.
        Niin sain määkin.

        Hinta / Laatu taso aivan älyttömän hyvä ja viestii tulee jos jotain tarvii tehdä lisää. Noilla on muuten ilmainen arviointi.
        Ai niin. Asun Tampereella joten kone meni / tuli postissa

        Aika törkeen siisti palvelu oli ja halpa ja nopea. Ehkä yksi Suomen parhain huolto tällähetkellä. Suosittelen

        Ei se valvominen välttämättä hyvä asia ole kun töitä tehdään.


      • asdf2
        Lepoa kirjoitti:

        Ei se valvominen välttämättä hyvä asia ole kun töitä tehdään.

        No eiköhän siellä ole eri ihmiset päivä ja yö -vuoroissa töitä tekemässä niin, että kaikki saavat sentään nukuttua.


      • Ihmettelen vaan
        asdf2 kirjoitti:

        No eiköhän siellä ole eri ihmiset päivä ja yö -vuoroissa töitä tekemässä niin, että kaikki saavat sentään nukuttua.

        Eikö yöllä ole hieman hämärää korjatakseen tietokoneita?


      • KokemuksiaOn

        Mikrotukikohdan kohdalla olisin varovainen.


    • Entertom.fi

      Entertom on vuonna 2009 perustettu yritys, joka huolehtii pienyritysten ja yksityishenkilöiden IT-tarpeista. Tarjoan apua myös digitekniikkaongelmiin.

      Voit tuoda tietokoneesi minulle huollettavaksi tai tietokoneen huolto onnistuu myös kätevästi kotikäyntinä asiakkaan luona.

      Paveluni ovat pääosin kiinteähintaisia toisin kuin kilpailijoillani. Voit etukäteen laskea, mitä palvelu tulee maksamaan, jolloin ei tarvitse pelätä ylisuurta huoltomaksua tavanomaista pidempään venyneestä huoltokerrasta.

      Kotikäyntihuollot ovat saatavilla seuraavilla alueilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Nurmijärvi, Tuusula ja Kerava. Kotikäyntihuollot ovat saatavilla myös muilla pääkaupunkiseudun lähialueilla erikseen sopimalla.

      http://www.entertom.fi/

    • IT-Huoltoja hki

      Olen käyttänyt tuota IT-Huolto Helsinki Oy:tä. www.it-huolto.fi. Heillä on nyt nettiliittymiäkin ja verkkokaupan avaavat kuulemma kohta.
      Aivan uskomaton palvelu. Korjaavat ja neuvovat ihan ilman kiirettä. Puhelimet soi tauotta mutta todellakin. Asiakas on tärkein. Kannattaa mennä suoraan ovesta sisään eikä edes yrittää soittaa.

      Tämä on yritys joka on olemassa vielä 100 vuoden päästä. Erittäin laadukasta Suomalaista asiakaspalvelua. Heidän internetliittymänsä on muuten nopeita. Kokeilkaa ihmeessä liittymää. Heillä on kokeiluun oma tarjous.

    • Krisse2013

      IT-Huolto Hki hoitaa yritykseni tietokoneasioita myös. Meillä on heidän kautta kokonaispaketti. Eivät ole mitään oppipoikia sen näkee kaikesta. Suosittelen lämpimästi IT-Huolto Hki palveluita. Hoitavat myös macit !

      • Krisse2013

        Pystyykö heiltä tilaamaan tietokoneelle myös päivähoitoa vai valvovatko he vain öisin?


      • krasse-setä737
        Krisse2013 kirjoitti:

        Pystyykö heiltä tilaamaan tietokoneelle myös päivähoitoa vai valvovatko he vain öisin?

        Kyllä pystyy. Koneen voi viedä heille jo seitsemäksi ja sen voi hakea hoidosta viiteen mennessä! Meidän kaikki koneet ovat olleet sielä ja ovat tykänneet olla.


    • Muhis K.

      Alfin huolto , Hämeentie 83, Helsinki. Antavat alennuksia jos kysyt.

    • traktoriuros

      Itseltäni jälkikasvu lämäsi läppärin kannen kiinni - kynä välissä. Seurauksena 15,6-tuumainen ledipaneeli paskana ja takuu ei korvaa. Tuommoisessa kuin www.atk-huolto.fi maksoi uusi paneeli vaihtoineen karvan alle puolitoistasataa. Tietty siinä meni viikko odottaessa kun joutui postin kanssa tuhtaamaan, mutta muuten minusta aika ok hintalaatusuhde. Ja ainakin toimii edelleen.

      Pohjois-Suomessa sikäli ihan sama tuon postituksen kanssa että huoltoliikkeitä ei ihan joka nurkalla kasva kuitenkaan.

    • Pappa Kouvolasta

      Kyseleppäs IT-Huolto Helsinki Oy:n palveluja vaikka asuisitkin muualla Suomessa. Kävi sieltä kaveri tänään täällä Kouvolassa ja hyvin toimi.
      Otettiin heiltä nettiliittymäkin samalla. Tosi kivaa ja ennenkaikkea selkeää palvelua. Tällainen pappakin ymmärsi heti mikä oli koneessa vikana.
      Tyttären kone lähtee postilla heille ensi viikolla. Postikulut kuuluvat hintaan joten ei tule paljoa maksamaan. Liekö Suomen halvin palvelutalo tällä hetkellä !!

    • Entinen asiakas

      Täällä on aika monta omistajan kirjoittamaa tekstiä. Eikö kukaan osaa katsoa yhtiön kotisivuja kuinka paljon niillä on oikeasti ongelmia!!
      Kokoajan harvat yhteydet poikki. Suosittelisin itse ottamaan yhteyden oikealta operaattorilta joka vastaa koko internet ketjusta eikä pelkästään yhdestä pienestä osa-alueesta.

      Kuitenkin on se hienoa että yksi henkilö joka saa kaikkien pääkaupunkiseutujen yksityis asiakkaiden koneet kuntoon sekä samalla pitää niiden lisäksi "niin sanotun" oman verkon kunnossa. Taitaa henkilö olla jokin mustekala?

      Eli järki käteen...
      Kannattaa maksaa muutama euro/sentti kuukaudesa lisää oikealla palvelun tarjoajalle jolla on oikeasti resursseja tarjota luotettavia palveluita/yhteyksiä..

      Pähkäilkää itse tästä..

      • nykyinen asiakas

        Ei voi muuta kuin suositella ko. yritystä. lonkeroista en tiiä.


      • tyytyväinen

        eikö kyse olut It-huolto palveluista eikä lonkeroista ja netistä


    • töölöläinen

      Hyvä tietokonehuolto on Final Frontier, on mannerheimintie 65:ssa www.verkkomyynti.com Olen käyttänyt monta vuotta pienissä ja isoissa ongelmissa.

      • tyytyväisin

        Siirryimme it-huolto oylle kun he ostivat visuverkon. Yhteys visuverkossa oli aivan hirveä. Uudistuksen jälkeen heinäkuussa yhteys on moitteeton. Otimme myös ylläpidon heiltä. Toimii 24h jos jotain kysyttävää on vastaus tulee Suomeksi. Suosittelen kaikille.


    • Johan_K

      En suosittele Helsingin Verkkotaloa!! Kokeilin Helsingin Verkkotaloa tällä sivulla olleen suosituksen perusteella (ehkä heidän oma kirjoituksensa - tämä on todella iso ongelma netissä olevien suositusten kanssa, kun ei todellakaan voi tietää mihin voi luottaa). Kyseessä oli vanha kone, joten tarkoitus oli vain saada kakkoskone edullisesti, joten siksi en aikonut viedä konetta merkkihuoltoon. Nettisivuilla oleva hinta oli todella edullinen, joten soitin heille ja kysyin että onko näytön vaihto todellakin noin edullinen. Epäilykseni olisi voinut herätä jo siitä, että huomasin työntekijän olevan ulkomaalainen, mutta päätin etten anna sen vaikuttaa. Minulle vastattiin, että kyllä on, mutta sitten täytyy katsoa onko siinä jotain muuta vikaa ja että minulle ilmoitetaan lopullinen hinta ennen kuin toimitaan. Luottamukseni ihmisiin voitti jälleen ja valitettavasti jätin koneeni heille, vaikka myös liikkeen ulkoasu herätti epäilyksiä. Sitä ei voi verkkotaloksi kutsua edes leikilläänkin - piskuinen, likainen, romuvaraston näköinen huone Myllypuron sossun yläkerrassa. Sitten sain about viikon päästä tekstarin että korjaus on aloitettu, osat tilattu ja annettu hinta oli TUPLA alkuperäisestä. Soitin sinne vihaisena, että miten hinta nyt yhtäkkiä tuplaantui ja että eihän työtä pitänyt aloittaa ennen kuin annoin varmistuksen asialle. Syyksi he sanoivat että olivat yrittäneet soittaa minulle edellisenä päivänä mutta en vastannut! Noh, annoin tämän vielä mennä, mutta sitten he soittivat ja ilmoittivat että kone ei toimi vieläkään ja hintaa nousee vielä. Lopullinen hinta olisi ollut lähes kolminkertainen siihen mikä minulle puhelimessa ilmoitettiin ja mikä myös löytyy verkkosivuilta. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja sain kaupan peruttua. He vaativat minua kuitenkin vielä maksamaan koneen tarkastusmaksun! Se oli mainittu siinä paperissa jonka allekirjoitin kun jätin koneen heille ja jossa muuten lukee, että haluavat maksut käteisellä. Nyt kun myöhemmin ajattelen niin toivon että viimeistään tässä vaiheessa olisin kääntynyt takaisin koneineni, mutta kun olin Myllypuroon asti tullut, tuli tehtyä tämä paha virhe. Olin todella vihainen kun menin hakemaan konetta, sillä tunsin tulleeni pahemman kerran huijatuksi, mutta yllättäen ensimmäisellä kertaa paikalla ollut pariskunta ei ollutkaan paikalla vaan he olivat jättäneet nuoren tytön hoitamaan puljua. Hän ei edes löytänyt konetta romujen seasta ennen kuin itse sen etsin. En siinä sitten viattomalle tytölle lähtenyt räyhäämään, mutta päätin, että tämä virhe ei toistu. En siis suosittele puljua edes pahimmalle vihamiehelleni.

      • Lisäys

        Niin ja käyttävät piraattituotteita!


      • KaitsuMK
        Lisäys kirjoitti:

        Niin ja käyttävät piraattituotteita!

        Virolaisten pulju


      • Ihmettelen kovasti
        KaitsuMK kirjoitti:

        Virolaisten pulju

        Ja mitä vikaa puljulla on jos se on Virolaisten pulu, KaitsuMK? Taitaa Kaitsulla olla jonkin sortin kompleksi.


    • mitä tehdä ?apua! :(

      Ostamani 16.3.2013 Jimm's PC-store Oy:a ,
      GE70-0ND-434NE MSI 17.3"GE70 0ND, Core i7 3630QM, GTX 660M, 8gb,128GB 750GB, Killer LAN, Blu-ray, Win 8 (Uutuus!)
      yllättäen räjähti 2.11.2013 monitorin yläreunasta, normali käytön aikana.
      Käynnistyksen jälkeen koneesta alkoi tulla kova rätinää jonka jälkeen oikea yläreuna räjähti ja tuli reika.

      6.11.2013 tietokone oli InfoCare Oy huollossa .
      On tehty jo kirjallinen keskustelu melkein kuukausi 5.11 - 22.11.2013, josta näkee että asia ei ole edennyt minnekkään .
      Tekojen mukaan näkee ainoa asia Jimm's PC-store:sta, YRITIVAT PEITTÄÄ OMAT "SEIKKOJA" ASIAKKAAN PIIKILLÄ, verkon kautta siis asiakaalle on myyty sika säkissa ja asiakkaalta on yritetty lypsätä lisää rahaa viallisesta koneesta, vaikka on takuu voimassa 2v ja kuitti olemassa.

      Jimm's PC-store Oy kun huolto ei korja.
      25.11.2013 koneeni saapui huollosta, ilman korjausta eli vaurio on koneessa edelleen.

      Tämä on ensimmäinen kerta kun ostin tietokone netin kautta, kone jo maksettu 1399 euroa, kone ei ole korjattu . Huom! Takuu edeleen voimassa 16.3.2015 asti.

      25.11.2013 sain Helsingin Energialta lausunnon josta näkee että tuolloin ei ollut mitään poikkeavaa sähköverkossa, ei suurjännite, ei oikosulku ,
      eli ulkopuolinen vika ei ole heidän puolelta mahdollinen.
      Tämä on täysin pois suljettu mahdollisuus.

      Epäilen koneen turvallisuutta ja en voi ottaa tietokonetta käyttöönne siis missä on reika. Kuka antaa minulle kirjallinen todistus ja lupaus että koneen tila ei voi pahentua ennestään tämän vaurion takia?

      Asun kerrostalossa jossa on paljon muita ihmisiä, itsella kotona on lapsi.
      Jos kone räjähtää uudestaan, kenen vastuulla se on sitten?

      Tuotteille on voimassa kahden vuoden nouto palautustakuu,

      Takuuehdot Jimm's PC-store Oy (otettu http://www.jimms.fi/takuu)

      Takuu alkaa aina ostopäivästä (Matkahuollon tai Postin kautta toimitettavat tuotteet) tai kun tuote noudetaan meiltä tai tuote kuljetetaan asiakkaalle. Vaihdamme viallisen tuotteen samanlaiseen tai korvaavaan vastaavilla ominaisuuksilla varustettuun tuotteeseen.
      Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, mutta ostajalla on kuitenkin oikeus avata pakkaus ja tutustua tuotteeseen.
      Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta. Tuotteet on palautettava Jimm's PC-store Oy:lle Postin asiakaspalautuksella hyvin pakattuna (tarkemmat ohjeet palautusluvassa) taikka tuomalla tuote suoraan myymälään.

      Siis kone oli 100% alkuperäisesti viallinen ja se on fakta. Kone ei ole korjattu InfoCare Oy huolossa. Koneessa on avonainen reikä edelleen ja se on varma vaarallinen käytössä.

      Miksi jälleenmyyjä ei toiminut näin? Mikä ratkaisu ?

      Tarvitsen ohjeita miten toimin tässä tapauksessa eteenpäin .


      Nyt jo meni yli kuukausi taistelussa ja asia ei ole edennyt minnekkään tässä.



      Mikä ratkaisu ? Mitä tehdä ? Apua!!!!

    • hocuspocus2

      Ehdottomasti Håt Data Huolto Oy Vaasankadulla.
      Omasta läppäristä oli mennyt rikki aux-pistoke, tai mikä se lienee.
      Tietokoneista en tiedä paljon mutta kilpailutin tämän huoltamista 4 eri firmalla. Hinnat oli alkaen 100 € ja yhdestä firmasta kannustettiin ostamaan uusi kone kun tulisi kuulemma halvemmaksi. Ajatus ärsytti monella eri tasolla ja koneessa ei mitään muuta vikaa.
      Suosittelemassani pakassa maksoi muistaakseni n.80€ ja koneen sain noutaa parissa päivässä vaikka kerroin ettei asialla ollut kiire.

    • Hajotamme PC:si

      Jos harkitset tietokoneen ostamista tai koneen huoltoon vientiä tietokoneliike Cruzbroken Vantaalle, niin lue lisää. Tämä liike on osoitus lähes täydestä ammattitaidottomuusta, kun älypäät siellä rikkoivat tietokoneeni. Mitään vastuuta nämä tekijät eivät ottaneet ja kehotan muitakin välttämään tätä paikkaa. Ammattilaiset jotka takahuoneessa pyörivät ovat ilmeisesti harjoittelijoita jotka eivät tiedä mistään mitään.

      Firman tunnuslauseen pitäisi olla:

      Hajotamme tietokoneesi - sinä maksat

    • Hajotamme PC:si

      Jos harkitset tietokoneen ostamista tai koneen huoltoon vientiä tietokoneliike Cruzbroken Vantaalle, niin lue lisää. Tämä liike on osoitus lähes täydestä ammattitaidottomuusta, kun älypäät siellä rikkoivat tietokoneeni. Mitään vastuuta nämä tekijät eivät ottaneet ja kehotan muitakin välttämään tätä paikkaa. Ammattilaiset jotka takahuoneessa pyörivät ovat ilmeisesti harjoittelijoita jotka eivät tiedä mistään mitään.

      Firman tunnuslauseen pitäisi olla:

      Hajotamme tietokoneesi - sinä maksat

    • 32432432423432423

      Ei ole mitään järkeä nykyisin käyttää " huolto " liikkeitä, googlettamalla ja netissä kyselemällä saa ilmaiseksi selvitettyä mikä koneessa on vikana, eikä kukaan yritä kiskoa sinulta ylimääräisiä euroa valehtelemalla mitä ylimääräistä tarvii

    • Parasta

      Paras on Helppiä IT-Tuki!
      Nopeaa ja hyvää palvelua. He korjaavat myos iPhone, korjasivat sen alle tunnissa :)
      suosittelen!

    • apple huolto

      Suosittelen mcarea apple-laitteiden omistajille. Eivät veloita testaamisesta tai hinta-arviosta kuten muut huollot. Nopeaa toimintaa huollossa ei kestänyt kun yksi päivä. http://www.mcare.fi

      • jänispussissa

        No, takuun alaisen tuotteen ( ipadi ) jumiutimisen syyn selvittämisestä veloittivat.


    • onneton

      Voin lämpimästi suositella Kauniaisten tietokonehuoltoa. Oon saanut niin monesta paikasta paskaa palvelua ja ison laskun. Täällä taas nuoret kaverit innoissaan hoitivat todella nopeesti ja ystävällisesti. Hakivat kannettavani vielä veloituksetta. Muutenkin tosi edullinen paikka kun oon verrannnu muihin huoltoliikkeisiin pk -seudulla. www.tietokonegrani.fi

    • meitsiläinen

      Melkein kannatta katsoa mistä liikkeistä löytyy negatiivisia kuvauksia, koska lähes kaikki viestit, joissa joku kehuu jotain firmaa on niiden firmojen itse tekemiä kirjoituksia.

      Itse kävin huoltamanssa läppärin GlobalGraph nimisessä paikassa joka on Helsinginkadulla sörnäisessä. Huolto kesti yli kaksi kertaa pidempään kuin oli luvattu ja yrittivät veloittaa siitä enemmän kuin mitä oli sovittu. Asiakaspalvelu oli niin asiaksta huomioon ottamatonta kuin voit ikinä kuvitella (ellet ole niin vanha että olet käynyt Neuvostoliitossa). Tekevät hommansa, mutta hinta ei ole kovin kilpailukykyinen ja palvelu ihan alkeellista. Kouluarvosana 7

    • En suosittele

      It-huolto Helsinki Oy: Läppäri hajosi, koitin pari kertaa soittaa... en päässyt läpi. Kävelin sitten putiikin ovelle. Ovi kiinni. Painoin ovikelloa. Kukaan ei tullut avaamaan. Hyvää palvelua? Ja kello oli 13 tiistaina. Onneksi julkisilla pääsi huollattamaan koneen.

      • korjaus

        Minulla oli kannettavan päälle mennyt nestessä, ja sen jälkeen se ei toiminut lainkaan. Vein koneeni myllypurossa sijaitsevaan liikkeeseen, he tekivät heti tarkistuksen ja sanoivat mitä oli vikana, jätin koneen sinne korjattavaksi. Seuraavana päivänä soitettiin että kone on korjattu ja toimii. Korjaus kesti niin vähän aikaa,oli edullinen ja koneeni toimii vieläkin ihan täydellisesti! Suosittelen kaikille, ei niitä korjaukia ja huoltoja kannata pelotella, koska säästää siinä rahaakin kun korjaa vanhoja eikä osta aina uusii. http://www.verkkotalo.fi/


      • huijaritärsyttää
        korjaus kirjoitti:

        Minulla oli kannettavan päälle mennyt nestessä, ja sen jälkeen se ei toiminut lainkaan. Vein koneeni myllypurossa sijaitsevaan liikkeeseen, he tekivät heti tarkistuksen ja sanoivat mitä oli vikana, jätin koneen sinne korjattavaksi. Seuraavana päivänä soitettiin että kone on korjattu ja toimii. Korjaus kesti niin vähän aikaa,oli edullinen ja koneeni toimii vieläkin ihan täydellisesti! Suosittelen kaikille, ei niitä korjaukia ja huoltoja kannata pelotella, koska säästää siinä rahaakin kun korjaa vanhoja eikä osta aina uusii. http://www.verkkotalo.fi/

        Olisko taas firman oma kirjoitus? Huomaa jo kieliasusta, ettei ole kantaväestön kirjoitus.


      • Belzeboob
        huijaritärsyttää kirjoitti:

        Olisko taas firman oma kirjoitus? Huomaa jo kieliasusta, ettei ole kantaväestön kirjoitus.

        Ei muuten huomaa.


    • bitsurfer

      Voin ehdottomasti suositella pc-huolto.com itä-helsingissä, oma kone pamautti sulakkeen, huolto sujui hienosti, edullinen, luotettava, selvitti kuittineen kaikkineen hankinnat, oli valmis näyttämään työnsä jäljen, kertoi missä oli vika ja opasti jatkoa varten, puolen vuoden takuu työlle. Asiantunteva palvelu.

      • Matti R.

        Perheemme on saanut täydellistä ja osaavaa palvelua hommaan kuin hommaan liikkeestä HS Works Tilkankatu 6, 00300 Helsinki (pikku-Huopalahdessa). Mikäli tämä edellisiin vastauksiin verraten voidaan julkaista, niin voin suositella insinööritason kavereita. Kommenttini löytyy osuma.fi sivulta ( 10) pidempänä versiona. :)


      • OnSeKovaa

        Mistä asiakas voi tietää asentajien olevan "insinööritason" asentajia..? Taas ihan kiva yrittäjän mainos muidenkin lauseiden sisällöstä ja kieliasusta päätellen.


    • mikko11

      IT-Huolto, Helsinki: EN SUOSITTELE!

      Läppäriini piti vaihtaa tuuletin. Pitivät konetta huollossa 3 kuukautta ja viesteihini ei vastattu. Puhelimella ei päässyt läpi. Kun hain koneeni takaisin, se olikin kuulemma huollettu (minulle ei vaan oltu kerrottu). Maksoin käteisellä viivästymisen vuoksi reilusti alennetun hinnan.

      Kotona huomasin, että vanha vika esiintyi edelleen. Avasin läppärin ja totesin, että tuuletinta ei oltu vaihdettu (se oli aivan pölyinen).

      Sain lopulta rahani takaisin, kun uhkasin rikosilmoituksella.

    • joop1

      IT-huolto Helsinki. Yritin sinne viedä mutta ei ollut ketään paikalla aukioloaikaan eikä puhelimeen vastattu. Turha reissu ja enpä mene uudelleen, eivät vastanneet myöskään palautteeseeni.

    • 2-4

      Omasta mielestään IT-huolto on kuitenkin erinomainen pulju, kuten firman itsensä kirjoittamista postauksista ylempänä käy ilmi! :o)

    • Itä-Helsinki

      Mikromarket itä-helsingissä.

      Täydet pisteet sinne. Huollot toimii, nopeaa toimintaa ja heidän veloitukset olleet erittäin kohtuullisia.

    • dfre456yu

      Mikromafiasta hyviä ja nopeita kokemuksia. Tilannut pari pönttöä jotka ovat kasanneet ja asentaneet. Kerran paloi virtalähde ja vaihtoivat melkein samoin tein kun sain koneen vietyä.
      Laaja osavalikoima nykyään kun äkkiä katsoin. Aika paljon semmoisia mistä täällä moni ampuisi ennemmin itseään jalkaan.

      Ehkä hieman kallis pulju kun vertasin mitä omaa konetta vastaavan kasaaminen heillä maksaisi. Toki tilasin saksasta niin paha verrata. Suomi lisää työt.

    • kymmenen-2

      Mikromafiaan nyt on turhanpäiväistä kiikuttaa konetta huoltoon jos ei ole sitä sieltä hankkinut kun tekevät vain takuuhuoltoja morse-koneilleen.

      IT-Huolto Helsinki jep jep, saneerauksessa 17.06.2014 alkaen.

    • Hellunpimpula

      Uudenmaan tietotiimi on huoltopaikka, joka kannattaa kiertää kaukaa. Ammattitaitoa en ehtinyt testaamaan, koska asiakaspalvelu oli niin töykeää että vein koneeni toiseen huoltoon. Hyi h.

    • itsetehtykone

      Läppärit on näppärii, mutta en voi kyllin ylistää itsekyhättyä laatu-PC:tä. Jokainen osa on vaihdettavissa ihan vaikka vartissa, tietysti se osa pitää ensin tilata.

      Olin päivänä muutamana kirjoittamassa työhakemuksia, seuraavana päivänä piti lähettää. Vanha käytettynä ostettu emolevy kosahti. Juoksin kauppaan keskustassa, ostin, takaisin kotiin, vaihdoin, kone käynnissä kolmen tunnin päästä. On vielä tuollainen täyskokoinen kotelo, helppo siellä on ruuvailla.

    • jani5

      Aika pätevä virolainen tietokoneteknikko, suosittelen.

      www.bittipiste.fi

    • hp omistaja

      Oman HP läppärin korjautin Simson Huoltopalvelussa ja oli nopeaa palvelua kohtuu hinnalla. Pitäjänmäessä Helsingissä putiikki. Näyttäisivät korjaavan muitakin merkkejä ainakin takuun ulkopuolella.

    • 00100Kruna
    • Minna1984-1

      Vaihdoin kannettavan näytön ja olin tyytyväinen. Kiva asiakaspalvelu.
      www.helsingintietokonehuolto.fi

    • alturac-kokemuksia

      Vaihdoit sitten vissiin ite se näytön ja olit tyytyväinen omaan asiakaspalveluusi?
      Kyseisen "Helsingin" tietokonehuollon osoite on postilokero Espoossa.

      Sivuthan on huonomaineisen Espoon tietokonehuollon , mistä on erittäin huonoja kokemuksia eli Alturacin omistuksessa.

      • Marko8611

        Kiva asiakaspalvelu??? Vein koneen ja liikkeestä luvattiin soittaa muutaman päivän päästä. Ei soitettu, eikä kukaan oo vastannu puhelimeen yli kuukauteen!!!


    • AtkVerkkotaloKauppakarta

      ATK-huolto Verkkotaloon ei kannata missään nimessä viedä ikinä mitään. Vein oman PS3n hdmi-portin vaihtoon. Konetta läheteltiin edestakaisin kolme kertaa jonka aikana vikaa ilmenikin jo lukupäässä sekä Dvd-asemassa. Lukupäässä vaihtoivat jo kertaalleen mutta väittivät että se on meillä irroitettu. Joo eihän mulla muuta tekemistä olisikaan ku lähetellä pleikkaria sinne ja takaisin. Yhteensä maksoin korjailuista kuluneen yli 200e. Viimeisen tarkistuksen jälkeen heiltä tulikin jo että lukupää vioittunut ja dvd-asema rikki eikä kannata korjata. Käytännössä katsoen hajoittivat oman koneeni josta teen myös kirjallisen valituksen,koska ennen sitä en voi kuluttajaasiamiehen ratkaistavaksi juttua viedä.

    • Rahatpois
      • Taritelin-ex-asiakas

        Taritel kävi hakemassa syyskuussa 2 läppäriä huoltoon, lupasivat edullisen korjauksen. 2 viikkoa kului ja kyselin perään, vastaus että toinen lähes valmis ja toinen työnalla. Meni viikko ja tuli lasku molemmista koneista a 298€ plus toiseen lisämuistia laitettu kysymättä! siitä yli 150€. Rupes hermo olee tiukalla, ja koneitahan ees näkynyt. no toinen kone tuli marraskuussa. Piraattituotteilla tietysti!!! Toista kyselin niin sanoivat että ei ole voitu vielä korjata kun ei ole virtajohtoa?? SIIS TÄ? Sanoin että tuokaa kone takaisin ei tarvitse siis korjata! Kuulemma valmis mutta pitää testata vielä johdolla! NIIN PASKAAAETTÄ! No toinen kone tuli Tammikuun puolessa, ja ei kehdannut itse tuoda edes vaan oli jättänyt viereiseen kukkakauppaan josta toimittivat sen minulle! Ja kyseessä varmaan arvoltaan 250€ läppärit! KIERTÄKÄÄ TODELLA KAUKAA!!!! TARITEL OY ON HUIJARI FIRMA!!


    • Taritel_ex_asiakas

      Taritel Oy vältän jatkossa aina. Täysin osaamaton ja ylihintainen "huolto", erittäin töykeä huoltomies, jos et ole tyytyväinen heidän toimintaansa.

      Eivät osanneet korjata, mutta lasku oli suuri. Tässä firmassa mikään ei tunnu toimivat.

      • Ei_enaa_taritelille

        Sama täällä. Taritelin "korjaaja" oli täysin ammattitaidoton. Teki laitteelle enenmmän haittaa kuin hyötyä.


      • Henrivantaa

        Minulla samat kokemukset salasanan ohituksesta lasku oli 570€. vaikka heidän arvio oli 60-70€ luokkaan. todella töykeä äijä, aivan sairaan huijattu olo tuli ja kun kysyin että miten voi olla mahdollista että hinta nousee näin paljon sovitusta niin sanoi vaan että siinä meni nyt vähän kauemmin kun ajateltiin, ÄLKÄÄ MUUT OLKO TÄN PASKA KIOSKIN UHREJA.


    • raijaespoo

      Minulla kävi kotonani digitohtoreiden (www.digitohtorit.fi) asiantuntija, siivomassa konettani ja asentamassa tulostimen toimimaan wlan yhteydellä. Asiantuntija oli muelestäni osaava ja kertoi kokoajan mitä tekee ja mitä ongelma kohtia koneelta löytyi.

    • Emmi4567

      Itse suosittelen Tietokonegrania. Vaihtoivat läppärini näytön päivässä uuteen ja hintakin (140e) oli mielestäni kohdillaan vertailtuani muiden huoltojen hintoja. Vein myös mieheni tietokoneeni huoltoon kun se ei käynnistynyt enää ollenkaan. Koneessa oli viallinen emolevy joten päätimme olla korjaamatta konetta. Huoltoarviosta he eivät kuitenkaan tietokonegranilla veloittaneet mitään. Suosittelisin kyllä kyseistä yritystä muillekin.

    • Blacklotus45

      Suosittelen sellasta ku ark-it. Vein sinne läppärin putsattavaksi ja homma hoitui muutamalla kympillä. Ihan asiansa osaava kaveri mutta on ilmeisesti hiljattain aloitellu ku nettisivut oli ainakin vähän vaiheessa..

    • SeppoHKI1

      suosittelen www.digitohtorit.fi, minun luokseni tulivat ainakin nopeasti ja asiantuntija oli mukava ja osaava, työt hoituvat nopeasti kotonani.

    • PERKELEVITTUSAATANA
    • onKotona

      Voit pienellä vaivalla korjata oman koneen ilmaiseksi. Löydät apua netistä. Ei ole kovin vaikeaa googlettaa. Tai kysyä apua foorumeilta keskustelupalstoilta.

      Win10 voi palauttaa win10 omalla työkalulla eli softa ongelmat korjaantuu napinpainalluksella. Oli sit virus tai haittaohjelma.

      Voit huoltaa koneen itse ja apua löytyy netistä.

    • Henrivainio

      TARITEL OY ON SUOMEN HUONOIN JA HUIJAAVAT IHMISIÄ IHAN SURUTTA. TILASIN HEILTÄ SALASANAN OHITUKSEN JOHON KYSYIN HINTA- ARVIOTA TOIMITUSJOHTAJA (ARI RÄSÄNEN) SANOI ETTÄ NOIN 60€ TULEE MAKSAMAAN JOTEN ANNOIN KONEEN, MUUTAMAN PÄIVÄN KULUTTUA SAIN KONEENI TAKAISIN JA LASKUJA ALKOI SADELLA, SUMMA OLI YHTEENSÄ 570€, MINULLE EI KERTAAKAAN ILMOITETTU MOISESTA HINNAN YLITYKSESTÄ JA SANOINKIN HEILLE ETTÄ MITÄ TÄMÄ ON OLISIN SAANUT 2 SAMANLAISTA KONETTA TÄLLÄ HINNALLA EIVÄT VAIN ENÄÄN HUOMIOINEET MITÄÄN SANOIVAT VAIN ETTÄ SIIHEN NYT MENI ARVIOITUA KAUEMMIN JOTEN SALASANAN OHITUKSEEN KULUI LASKUN MUKAAN AIKAAN 10H. EN OLE IKINÄ TÄNNE MITÄÄN KIRJOITTANUT MUTTA NYT OLI NIIN SUURI HUIJAUS ETTÄ OLI AIVAN PAKKO, JOTEN VALITKAA MIELUMMIN JOKU TOINEN HUOLTO JOS MAHDOLLISTA. Yt Henri Vainio ps. kirjoitan omalla nimellä.

    • Petetty

      Kadun ankarasti ymmärtämättömyyttäni. Annoin Taritelin huoltaa konettani. Täysin tarpeettomia toimenpiteitä - mammuttihintaan! Neuvoisin varomaan.

      • Anonyymi

        VAROKAA HYVÄT IHMISET


    • Anonyymi

      Taritel oy, älkää koskaan viekä koneita sinne huoltoon. Ne eivät tee yhtään mitään, mutta laskuttaa kyllä. Ihan uskomaton käytös. Omistaja on täysin huijari

    • Anonyymi

      Syscorp tietokonehuolto teki hyvää työtä. Varasin netistä ajan kotikäynnille Helsinkiin ja maksoin etukäteen (ainakin tiesin mitä maksaa) verkkopankilla. Toimi kuin junan vessa. Huoltomies tuli sovittuna aikana ja hoiti koneen kuntoon nopeasti.

      Tässä on mun suosituslinkki :)
      https://www.syscorp.fi?ref=2

    • Anonyymi

      Ota yhteys firmaan nimeltä Entertom. Olen käyttänyt sen palveluja jo vuosia ja KAIKKI it- puolella olevat viat tai häiriöt on korjattu 100% varmuudella.

      • Anonyymi

        ei todellakaan entertommppelia. lupauksia kyllä riitttää mutta mitään ei tapahdu.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe