Isännän pöydässä : Vieraana Markku Koski

vai eiJumala paranna

Martti Ojareksen vieras Markku Koski niitti mainetta musiikkialalla ja kierteli festareita oman orkesterinsa kanssa. Hän alkoi kaivata elämäänsä syvempää sisältöä, ja naisystävältään salaa hän osti oman Raamatun. Ihmeellisellä tavalla Jumala näytti Markulle, että Hän todellakin on olemassa.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=30936

22

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Pyhä Henki kosketti Martti Ojareksen vierasta Ari Hakosta jo lapsena. Teini-ikäisenä elämä kuitenkin lähti luisumaan ja ajautui syöksykierteeseen. Itsemurha-ajatusten valtaama Hakonen sai yhtäkkiä kohdata Jumalan kirkkauden.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=30935

• No, ei ainakaan Israelin Jumala paranna Raamatussa ketään.

• ap.

" ei ainakaan Israelin Jumala paranna Raamatussa ketään "

Evankeliumi Matteuksen mukaan 8 luku

16 Ja kun ilta tuli, Jeesuksen luo tuotiin monia pahojen henkien vaivaamia. Hän ajoi sanallaan henget ulos ja paransi kaikki sairaat,

• Voi voi: "ei ainakaan ISRAELIN JUMALA paranna Raamatussa ketään".

Sokea ja lukutaidoton täällä näkyy "opettavan".

• Kauheeta kattoo

TV7 on modernin uskovan palvonnan kohde, ei Jeesus.

• ei voi muuta sanoa

Voi pyhä sylyvi. Kun olet pimeä.

• roskaa tuubista

TV7 on roskakanava...ohittakaa suosiolla

• etsivä löytää

Evankeliumi Johanneksen mukaan 1

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi , niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

• näin se on

Evankeliumi Johanneksen mukaan 5

39. Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte että saisitte elämän. ...

• Hei.

Kiitos näistä kertomuksista siitä kuinka elävä Jumala toimii, edelleen ja kaiken aikaa. Me voimme nähdä arjessammekin Jumalan ihmeitä, isoja ja pieniä. Jumalalla on kaikki valta ja viisaus, toimia tässä kauniissa maailmassa, jonka hän on meitä varten luonut.

Syysiloa toivottaa
        Pirkko-pappi

• Samalla tavalla
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei.

Kiitos näistä kertomuksista siitä kuinka elävä Jumala toimii, edelleen ja kaiken aikaa. Me voimme nähdä arjessammekin Jumalan ihmeitä, isoja ja pieniä. Jumalalla on kaikki valta ja viisaus, toimia tässä kauniissa maailmassa, jonka hän on meitä varten luonut.

Syysiloa toivottaa
        Pirkko-pappi

"Me voimme nähdä arjessammekin Jumalan ihmeitä, isoja ja pieniä."

Ne samat arjen ihmeet todistavat ihmisille monen muunkin jumalan toiminnasta.

• taivaan isukki
        Samalla tavalla kirjoitti:

"Me voimme nähdä arjessammekin Jumalan ihmeitä, isoja ja pieniä."

Ne samat arjen ihmeet todistavat ihmisille monen muunkin jumalan toiminnasta.

" Ne samat arjen ihmeet todistavat ihmisille monen muunkin jumalan toiminnasta."

Niinkö? Enpä ole moista huomannut mulla tosin on vain yksi JUMALA.

• ap.

Aamen. syksy ei ole mielivuodenaikani, mutta kai sekin on mentävä.. Onneksi on ollut vielä lämmintä.

• lisää..
    • nähkää asia

No Ojareksen perheen rahapulan ainakin nämä tälläiset humpuukiohjelmat pelastavat elikkä kyllähän sitä parannusta tapahtuu, mutta se on vain konkreettista rahan Ojareksen itselleen toimittamaa maallista mammonaa.

• oletko kade ?

Minkä rahapulan ?
      Vasta viime viikolla hän sanoi, että laskut on maksettu eikä hän ota palkkaa yhtään tästä työstä, koska saa eläkkeen päätyöstään.

Eikä se Ojares ketään paranna vaan Jumala.

• atte4544545

jumala ei paranna ketään..siitä kertoo tilastot, joissa ihmiset KUOLEE sairauksiin!!! Jos jumala parantaisi ei tarvittaisi lääketiedettä, sairaaloita jne...ja turha alkaa vänkäämään et jumala käyttää lääkäreitä parantamiseen!! Ihmisen viisaus siinä toimii ei jumala..

• atte455656

Ja tietyt sairaudet ja vammat tuntuvat olevan mahdottomia jumalan parantaa kuten Downin syndrooma ja kokonaisen raajan kasvattaminen amputoidun tilalle...hmmm miksiköhän =D =D

• parantaa kenet paran

Kas, kummaa, kun Jumala kuitenkin loi KOKO IHMISEN ?

• Mutta jos Raamatussa on totta edes joku, niin Jumala ei sen mukaan osaa eikä halua parantaa. Hän oli paremminkin erikoistunut tappamaan. Hän loi ja tappoi koko ihmisen?

• Jeesuksen seuraaja

Kyllä Jumala todellakin parantaa, kun ihminen pääsee eroon orjuuksistaan, siis riippuvuuksistaan, näitä tapauksia on todella paljon maailmassa, myös suomessa.
      Laitan muutamia esimerkkejä, jotka moni meistä tunteekin;

Kyösti Erkinkorpi ( Rundi, kirja, sekä elokuva -89), Markku Koski ( Kuka oot tuomari, kirja), Ritva Ylipahkala ( Ritun tarina, kirja)," Klinu", muistaakseni Loikkanen, joka meni avioliittoon vankilan lääkärin kanssa, lusiessaan elinkautista.
      " Kure ", Markku Tuppurainen, josta linkki, Jukka Tolonen, Tasavallan presidentti yhtyeen keulakuva, Purtsi Purhonen, nyrkkeily Em.....j. n. e, kaikki he ja lukemattomat monet toiset todistavat Jumalan parantavasta voimasta, kaikkia mainitsemiani henkilöita yhdistää myös se, että ovat lähteneet takaisin omaan tutuksitulleeseen ympäristöön auttamaan heitä, jotka ovat yksin ja avun tarpeessa. ts. rinnallakulkijaksi.
      Kuinka paljon pitää todistella sitä, mitä Jumala voi tehdä, kun Häneltä sitä pyydämme ?

Myös allekirjoittanut on kokenut samaa, mitä mainitsemani henkilöt kertovat stooreissaan, ... kohdannut elävän Jeesuksen ja halunnut lähteä seuraamaan Häntä.
      Tästä Jeesuksesta evankeliumit, sekä Raamattu hyvin kertoo.

Siunausta kaikille.

http://www.youtube.com/watch?v=b-g2MkK_MaU

• jumalan parantama

sinä joka kiellät jumalan toiminnan muista kiellät sen vain omalta kohdaltasi et toisten.muista se mitä täällä kylvät sitä kerran tulet niittämään heräjä sinä joka nukut nouse kuolleista niin kristus sinua valaisee siunausta jokaiselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe