Elikkäs olin tyttöystävälläni ja aiomimme haraastaa seksiä jo seitsemättä kertaa ja tämä seitsemäs kerta ei ollut mikään tavallinen seitsemäs kerta.
Ensin siinä pussailtiin ja hyväilimme toisiamme ja hän oli vakuuttaanut ettei talossa ole ketään eikä tule olemaan seuraavaan kkahteen tuntiin. Siinä ensin riisuimme vaattet samalla kun pussailtiin ja hyväilimme samalla mutta nyt myös tissejä, pillua ja minun kaluani. Kaluni oli ehkä suurimmillaan millä se oli ikinä ollut. Aloimme siinä sitten tuota pikaa sekstaamaan kunnolla ja se ei ollut oiken samamlaista kun ennen oli ollut mutta jatkoimme siinä kummiskin. Puolen tunnin päästä luulin kuullen alakerrasta ääniä mutta en välittänyt koska tyttöystävälläni oli niin kivaa. Yhtääkkiä ovi aukesi ja tyttöystäväni vuotta nuorempi sisko seisoi siinä oven suulla. Hän oli itseasiasiassa kaikinpuolin paremman näköinen ja seksikkäämpi kuin tyttöystäväni. Hän lähti juosten säikähdyksestä alakertaan ja minä lähdin kikkeli pystyssä perään selittämään. Istuskelimme sohvalla hetken juttelemassa kikkelini jo laskenut kunnes yhtäkkiä hänen kasvoilleen levisi hymy ja hän alkoi hieromaan kyrpääni jolloin se melkein hetkessä palasi täyteen juhlakuntoon. Hän alkoi riisumaan itseään ja minun oli pakko runkata koska minulla oli niin lähellä laukeamista että oli pakko. Laukesin vielä juuri hänen rintojen päälleen kun hän oli riisunut paitansa. Sitten hän otti housunsa pois ja ja aloin tunkemaan kyrpääni hänen pilluunsa. Se seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut se oli siis niin mmahtavaakun voi vaan olla. Tyttöystäväni tuli jossain vaiheessa katsomaan että missä oikein olen ja siellähän minä sohvalla nussimassa hänen siskoaan. Emme edes huomanneet hänen tuloaan kun se seksi oli niin taivaallista. Nyt olen seurustellut tyttöystäväni siskon kanssa 5kk ja seksiäkin harrastetaan useaan otteeseen. Välillä kun ex tyttöystäväni on kotona huudamme siihen malliin seksin aikana että varmasti tulee kateelliseksi
tyttöystävän vaihto illassa
13
12907
Vastaukset
- haisu rode
Tairat olla ruskean reiän ritari
- tällänenpoika
Mistäs niin päättelit?
- weinoere
Aika hyvän vitsin kerroit. Ei kukaan pysty laukeamaan yhdeksää kertaa peräkkäin
- tällänenpoika
No hyvä että nauratti ja kyllä pystyy laukeamaan vaikka sen 10 kertaa mutta siinä saattaa mennä muutama päivä
- 16+18
Kyllä pystyy, 17 krt / melko tasan 24h panemalla itelläni ennätys ja tapahtui ollessani 22v. Mutta tuo itse stoori varmasti onkin enemmän tai vähemmän vitsi.
- tällänenpoika
16+18 kirjoitti:
Kyllä pystyy, 17 krt / melko tasan 24h panemalla itelläni ennätys ja tapahtui ollessani 22v. Mutta tuo itse stoori varmasti onkin enemmän tai vähemmän vitsi.
Komia suoritus :D
- MrLoveDoctor
Kuka sanoin tarinassa, että olisi samana päiväänä lauennut niin monta kertaa? Opetelkaa lukemaan aasit.
- örinäää
Tämä on yksi paskimmista mitä olen koskaan lukenut.
- tällänenpoika
Hyvä että sentään luit tän :D
- Trolololloloooo
XD iha jorma pystyssä juostaan toisen naisen perää vaikka oma eukko on sängyssä oottamassa xD
- tällänenpoika
Juu olin jo kauan haaveillut hänen siskostaan ni hän saikin jäädä ja alkoi muutenkin hän pikkuhiljaa kyllästyttämään kun näin hänen siskonsa aina ku oltiin hänen luona
- jw<bg<owjbrghöjwbrh
bulshittiä
- paavo the best
mulle käyny samalla lailla! ny nain molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070