tyttöystävän vaihto illassa

tällänenpoika

Elikkäs olin tyttöystävälläni ja aiomimme haraastaa seksiä jo seitsemättä kertaa ja tämä seitsemäs kerta ei ollut mikään tavallinen seitsemäs kerta.

Ensin siinä pussailtiin ja hyväilimme toisiamme ja hän oli vakuuttaanut ettei talossa ole ketään eikä tule olemaan seuraavaan kkahteen tuntiin. Siinä ensin riisuimme vaattet samalla kun pussailtiin ja hyväilimme samalla mutta nyt myös tissejä, pillua ja minun kaluani. Kaluni oli ehkä suurimmillaan millä se oli ikinä ollut. Aloimme siinä sitten tuota pikaa sekstaamaan kunnolla ja se ei ollut oiken samamlaista kun ennen oli ollut mutta jatkoimme siinä kummiskin. Puolen tunnin päästä luulin kuullen alakerrasta ääniä mutta en välittänyt koska tyttöystävälläni oli niin kivaa. Yhtääkkiä ovi aukesi ja tyttöystäväni vuotta nuorempi sisko seisoi siinä oven suulla. Hän oli itseasiasiassa kaikinpuolin paremman näköinen ja seksikkäämpi kuin tyttöystäväni. Hän lähti juosten säikähdyksestä alakertaan ja minä lähdin kikkeli pystyssä perään selittämään. Istuskelimme sohvalla hetken juttelemassa kikkelini jo laskenut kunnes yhtäkkiä hänen kasvoilleen levisi hymy ja hän alkoi hieromaan kyrpääni jolloin se melkein hetkessä palasi täyteen juhlakuntoon. Hän alkoi riisumaan itseään ja minun oli pakko runkata koska minulla oli niin lähellä laukeamista että oli pakko. Laukesin vielä juuri hänen rintojen päälleen kun hän oli riisunut paitansa. Sitten hän otti housunsa pois ja ja aloin tunkemaan kyrpääni hänen pilluunsa. Se seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut se oli siis niin mmahtavaakun voi vaan olla. Tyttöystäväni tuli jossain vaiheessa katsomaan että missä oikein olen ja siellähän minä sohvalla nussimassa hänen siskoaan. Emme edes huomanneet hänen tuloaan kun se seksi oli niin taivaallista. Nyt olen seurustellut tyttöystäväni siskon kanssa 5kk ja seksiäkin harrastetaan useaan otteeseen. Välillä kun ex tyttöystäväni on kotona huudamme siihen malliin seksin aikana että varmasti tulee kateelliseksi

13

12326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haisu rode

      Tairat olla ruskean reiän ritari

      • tällänenpoika

        Mistäs niin päättelit?


    • weinoere

      Aika hyvän vitsin kerroit. Ei kukaan pysty laukeamaan yhdeksää kertaa peräkkäin

      • tällänenpoika

        No hyvä että nauratti ja kyllä pystyy laukeamaan vaikka sen 10 kertaa mutta siinä saattaa mennä muutama päivä


      • 16+18

        Kyllä pystyy, 17 krt / melko tasan 24h panemalla itelläni ennätys ja tapahtui ollessani 22v. Mutta tuo itse stoori varmasti onkin enemmän tai vähemmän vitsi.


      • tällänenpoika
        16+18 kirjoitti:

        Kyllä pystyy, 17 krt / melko tasan 24h panemalla itelläni ennätys ja tapahtui ollessani 22v. Mutta tuo itse stoori varmasti onkin enemmän tai vähemmän vitsi.

        Komia suoritus :D


      • MrLoveDoctor

        Kuka sanoin tarinassa, että olisi samana päiväänä lauennut niin monta kertaa? Opetelkaa lukemaan aasit.


    • örinäää

      Tämä on yksi paskimmista mitä olen koskaan lukenut.

      • tällänenpoika

        Hyvä että sentään luit tän :D


    • Trolololloloooo

      XD iha jorma pystyssä juostaan toisen naisen perää vaikka oma eukko on sängyssä oottamassa xD

      • tällänenpoika

        Juu olin jo kauan haaveillut hänen siskostaan ni hän saikin jäädä ja alkoi muutenkin hän pikkuhiljaa kyllästyttämään kun näin hänen siskonsa aina ku oltiin hänen luona


    • jw<bg<owjbrghöjwbrh

      bulshittiä

    • paavo the best

      mulle käyny samalla lailla! ny nain molempia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe