Omia kuvianne koiristanne

dobberinsessa

Huomenta! Ajattelin aamupiristykseksi keksiä ihan tämmöisen, että laitellaan koiristamme kuvia, jotka ovat mielestänne onnistunut vaikka ainekseksi tauluksi. Tai mitä nyt mieleen tulee. Tuodaan vähän aurinkoa tällekkin palstalle kaiken negatiivisen keskelle :)

Tässä on mun neidit :)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q81/s720x720/1234740_10201062867147389_1415842377_n.jpg

Nuorempi näistä poseeraa apilat suussa ;)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q72/s720x720/1234753_10201062862507273_1122347353_n.jpg

Aamuauringostakin on paljon apua kuvatessa:
(1) https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q72/s720x720/530498_10201017399010714_951084094_n.jpg
(2) https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q72/s720x720/1240364_10201017396730657_1963950634_n.jpg

Ja parempi kuva mun silmäterästä:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q81/s720x720/1185084_10200963470102525_1838596829_n.jpg

33

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pro koirat

      I'm in!

      Ja olipa tosi upeita kuvia, vau!

      Tässä on mun hömpän kuvia. Mulla ei ole oikeen koskaan puhelinta tai kameraa mukana lenkillä, parhaista hetkistä ei ikinä tuu siks kuvia (damn it), ja niitä pitäis napsia paljon, että joku edes onnistuis... pari kelpuutin tähän alle:

      https://lh6.googleusercontent.com/-9rIP1XxXxbo/UYZuw828rrI/AAAAAAAAAmU/n5X_XpGpz6Q/s800/Santtu_edesta.jpg

      ja

      https://lh6.googleusercontent.com/-JTe9ESl3hV8/UMW0zF1EKBI/AAAAAAAAAXo/TdrZs_PqXX0/s800/Santtu_paikoillaan_oho.png

      • asdertnm,

        Naurahdin tuolle viimesel :D höperön näköne :D


      • Pro kohdat
        asdertnm, kirjoitti:

        Naurahdin tuolle viimesel :D höperön näköne :D

        Onhan se just sellanen höperökuva :)

        turpakin ihan lumessa :P


      • Niin se menee
        Pro kohdat kirjoitti:

        Onhan se just sellanen höperökuva :)

        turpakin ihan lumessa :P

        No tuota....Hevosella on turpa ja koiralla kuono!


    • nyjshrdzv

      Mä haluan nähä lisää kuvia :)

      • Kuvaavaa )

        Sateenkaari ja lepakko. Ei miestä mutta tyttökaveri varmaan löytyy vai riittääkö tyttököira ))


      • dobber ei rek
        Kuvaavaa ) kirjoitti:

        Sateenkaari ja lepakko. Ei miestä mutta tyttökaveri varmaan löytyy vai riittääkö tyttököira ))

        miks mä ny ukosta tänne kuvia laittelisin ku koira palsta on? :D


    • Hienoja kuvia ketjussa :)

      Mutta tuo lepakko oli kyllä paras o_O

      • Lepakko kruunaa mun eläinlauman ;) No ei, lepakko ol meidän ilona vain yhden vuorokauden :) Meni sinä iltana piiloon kaapin taakse kun tuli ja seuraavana iltana tuli olohuoneeseen lentelemään kesken elokuvan jolloin saatiin ohjattua se ulos :) mielenkiintoinen kaveri, ensimmäistä kertaa elämässäni näin elävän lepakon ja noin läheltä vielä :) Jännitti ottaa kuva kun en tiennyt miten lähelle uskaltaa mennä ennen kun lähtee lentoon :D Hyvin pysyi kuvattavana :)


      • Aivan upeita kuvia!
        dobberinsessa kirjoitti:

        Lepakko kruunaa mun eläinlauman ;) No ei, lepakko ol meidän ilona vain yhden vuorokauden :) Meni sinä iltana piiloon kaapin taakse kun tuli ja seuraavana iltana tuli olohuoneeseen lentelemään kesken elokuvan jolloin saatiin ohjattua se ulos :) mielenkiintoinen kaveri, ensimmäistä kertaa elämässäni näin elävän lepakon ja noin läheltä vielä :) Jännitti ottaa kuva kun en tiennyt miten lähelle uskaltaa mennä ennen kun lähtee lentoon :D Hyvin pysyi kuvattavana :)

        Kiitos teille Dobberinsessa ja Pro koirat! :)


      • OHO!
        dobberinsessa kirjoitti:

        Lepakko kruunaa mun eläinlauman ;) No ei, lepakko ol meidän ilona vain yhden vuorokauden :) Meni sinä iltana piiloon kaapin taakse kun tuli ja seuraavana iltana tuli olohuoneeseen lentelemään kesken elokuvan jolloin saatiin ohjattua se ulos :) mielenkiintoinen kaveri, ensimmäistä kertaa elämässäni näin elävän lepakon ja noin läheltä vielä :) Jännitti ottaa kuva kun en tiennyt miten lähelle uskaltaa mennä ennen kun lähtee lentoon :D Hyvin pysyi kuvattavana :)

        Lepakko tuli kaapista )


      • Normaalia.

      • dobber ei rek
        Normaalia. kirjoitti:

        Rakit syö aina sohvat, oikein teille ))

        Minkä sohvan ovat syöneet? :o Jos tuota sohvaa meinaat mis makaavat, niin se on ilmaseks saatu tuossa kunnossa kun koirille hankittu.


      • Edellisessä jo
        dobber ei rek kirjoitti:

        Minkä sohvan ovat syöneet? :o Jos tuota sohvaa meinaat mis makaavat, niin se on ilmaseks saatu tuossa kunnossa kun koirille hankittu.

        Ei siis varaa ostaa sohvaakaan, mutta repisihän ne sen kuitenkin.


      • dobber ei rek
        Edellisessä jo kirjoitti:

        Ei siis varaa ostaa sohvaakaan, mutta repisihän ne sen kuitenkin.

        Öööö, on :o Miks ostaa uutta tuliterä sohvaa koirille jos saa vanhan käytetyn ilmaseks?? :D Tuhlaa sinä toki rahasi, me keksitään niille parempaakin tekemistä ;)


      • et semmoista
        dobber ei rek kirjoitti:

        Öööö, on :o Miks ostaa uutta tuliterä sohvaa koirille jos saa vanhan käytetyn ilmaseks?? :D Tuhlaa sinä toki rahasi, me keksitään niille parempaakin tekemistä ;)

        Juuri noin. Meillä on kaksi ehjänä saatua sohvaa ja koira, jo reilun vuoden ikäinen, sohvat on ehjiä nahka sohvia, eli koira ei ole hajottanut sohvia. Vaikka makoilee kummallakin. No, meillä on sänky ainut huonekalu muutenkin, mikä on ostettu. Siis hyllyt, keittiönkalusteet, lastenhuoneen kalusteet jne. on kaikki "hae h*lvettiin" hintaan saatu, astianpesukonekin oli yhtä edullinen. Olisi varaa ostaa kyllä, vaan miksi ostaa kun muut tyrkyttää ilmaiseksi ?

        Niin ja suurin osa omista vaatteistani on saatuja, takkeja on n. parikymmentä, joista yhden ostin, kun halvalla sain. Housuja olen ostanut n. kerran vuodessa uudet, kun muut antaa vaatteitaan, niin pitäisikö olla ottamatta ?


      • Mahtavat maisemat! :) Olis kyl mein hurttimukset innoissaan jos moisiin pääsisivät :)
        Ekassa kuvassa tulee mieleen niiku miettis, et "sammutinkohan nyt kahvinkeittimen ennen kun tulin nukkumaan" :D


      • pro koirat
        dobberinsessa kirjoitti:

        Mahtavat maisemat! :) Olis kyl mein hurttimukset innoissaan jos moisiin pääsisivät :)
        Ekassa kuvassa tulee mieleen niiku miettis, et "sammutinkohan nyt kahvinkeittimen ennen kun tulin nukkumaan" :D

        Heh, kyllä se vähän sellainen "kelailen tässä vähän tärkeitä juttuja kaikessa rauhassa" -ilme oli :)
        Videolle kun olis saanu, niin olis nähny kun herra nostelee silmäkulmiaan vuorotellen samalla kun kertailee mielessään jotain että:

        - näänköhän mun kamuja illemmalla ketään?
        - mihinköhän me mennään iltalenkillä?
        - eilen oli kultsin kanssa niin hyvät peuhut, pitäis nähdä useemmin kyllä ei kai tässä sitten muuta kun pikku levot.... *syyyyyvä huokaus*


    • sakupoika1

      kertakaikkisen mahtavat lenkkimaastot! Ja hyvä kuva.samoin hyviä kuvia dobberinsessalla

      • pro koirat

        Juu, kyllä tuolla tarpoessa sielu lepää :)

        Toivon valkeaa, mutta vähälumista talvea, niin pysyisi nuo maastot paremmin käveltävissä.. tosin lumikengätkin on kyllä harkinnassa, kai niilläkin tovin köpsyttelisi, en ole koskaan kokeillut.

        Dobberinsessan kuvat on kyllä hienoja, dobberi on vielä kovasti omaa silmää miellyttävä rotu :)

        Spämmään vielä tällaisen, vaikka nämä ei valokuvia olekaan, vaan kovasti tuotoksistaan ylpeiden ihmisten piirroksia:

        https://sites.google.com/site/prokoirat/piirrokset


      • pro koirat

        hmm.. oikea kuvaaja olisi ehkä ajatellut taustaakin vähän, mä ajattelin vain koiraa. Tuolla olisi ollut kaunista sinistä taivasta vaikka kuinka kuvaa kaunistamaan... noh, ens kerralla sitten ;)


    • sakupoika1

      Koirahan on kuin kukkulan kuningas:)Samoin täällä on harkittu noita lumikenkiä,en tiedä sitten pääsiskö meikäläinen niillä minnekkään? Vois tietenkin,jos tekniikan oppis olla helpompaa,kuin pelkillä kengillä "aurata" aina lumisateen jälkeen polut auki.Meillä täällä on semmonen 1,5 km metsäautotie/polkulenkki jota on rampattu läpi talven.No kuntohan siinä kyllä kasvaa,kun joka pyryn jälkeen lenkin käy tarpomassa,ei tarvi muita treenejä enään miettiä:)Viimme talvena tuo meidän pieni poika jaksoi vielä mukana,mutta nyt ei taida enään jaksaa.On me tehty yksi retki nyt niin,että aina välillä kääpiö repussa kun väsähtää.Pääasia että saa olla mukana:)

      • ja minä ja minun flunssainen ääni :D n. 4 viikkoa ollu täs jo flunssas - mut sen ei pidä eikä saa olla esteenä koiriin ulkoilutukses vaik kui tekis miel mennä petiin :)


    • asdertnm,

      Jaa lapset käyny taas trollailemassa täällä -.-

      Mutta hyviä kuvia! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1668
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      112
      1270
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe