Pedofiliasta tuomittu Anneli Auer rakensi kulissikseen perhesivut, jotka huokuivat perhekeskeistä elämäntapaa. Sivuilla on tosin viitteitä seksuaaliseen kieroutuneisuuteen, kuten valokuva Annelin verisestä alapäästä synnytyksessä. Samoin sivuston "huumori" leikittelee usein esimerkiksi kuoleman teemojen kanssa. Omaa pedofiilistä suuntautuneisuttaan hän ei kuitenkaan paljasta näillä sivuilla. Vähän sama kuin homopapit saarnaamassa homoutta vastaan.
Pedofiiliäiti Anneli Auer rakensi kulissin itselleen
4
139
Vastaukset
- ryminää
Auerilla on kulissit tulleet alas ryminällä, kotimamman kotikin muistutti valokuvien mukaan lähinnä kaatopaikkaa.
Näin aikoinaan sen synnytysvalokuvan ja ihmettelin kovasti motiivia sen laittamiseen. Tokihan synnytys normaali tapahtuma on, mutta harvempi sitä veristä alapäätään haluaa netissä kaikille esitellä.
Nyt en enää ihmettele. Kertoo Auerista paljon. - ryminää2
Tämä aloitus taitaa olla väärän aihealueen alla. Saako ylläpito vaihdettua toisaalle?
- kultapossukerhosta
Anneli Auerin pedofiilisyys unohdetaan kummallisesti, kun murhaoikeutta käydään. Uskon että Jukka Lahti oli saanut asian selville ja siksi surmatyö.
- päivi
Ei kukaan normaali nainen laita kuvaa verisestä alapäästään synnytyksessä julkiseseti nettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529