Autossani s80 2007 on kompura varapyörä kotelossa. Ajattelin korvata sen tilapäisvarapyörällä. Nyt vain mietityttää mites on?
autossa on 17 tuumaset alkuperäis vanteet, onko tilapäisvarapyörää saatavana 17 tuumasena ja mahtuuko koteloon ?Mites 16 tuumanen tilapäispyörä mahtaisi käyttäytyä kun muut on 17"?/länässä??
s80 ja varapyörä?
5
258
Vastaukset
- koita mahtuuko talvi
älä vaan kysy Volvolta. Tilapäispyörä on yleensä pienempi joka suunnalta ja sillä ajellaa hissukseen ja vain lyhyen matkan.
Miksi et hankkisi käytettyä normaalin kokoista rengasta? - a.loittaja
en tosian kysy volvolta. kysyn täältä jos joku muukin pitää kompurasysteemiä epäluotettavana ja on hommannut varapyörän tilalle.( Miks et hanki..olishan mulla talvirengas jos olisin tavallista rengasta vailla, mutta nyt on kyse tilapäisvarapyörästä! )
- outo halu
eipä noita tilapäisrenkaita ole montaa kokoa edes olemassa, veikkaan. Ja jos olet joskus nähnyt auton alla sellaisen, niin usein se on matalampi kuin oikea kumi.
Oliskos se ihan mahdollista mitata mikä sinne solahtaa.
- Pidä tunkkisi
Volvon alkuperäistunkki on kyllä heikkoa tekoa, kerran jo petti auton alla, onneksi oli tukea alla, kun en luottanut siihen.
- C30 ainakin
Mun 2009 vuotisessa on pirun hyvä tunkki ja ohjekirjassa jopa kehoitetaan käyttämään sitä renkaanvaihdoissa, poiketen monesta muista merkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901