Mä saan joskus pojan.

oonvaanniinvarma

Oon teini-ikäinen tyttö ja en ole raskaana tai hankkimassa lapsia vielä ainakaan kymmeneen vuoteen, mut oon silti aivan varma että saan pojan. Tuntuu että 60-70% niistä joilla on vauva tai taapero on saaneet pojan eikä tyttöä. Lisäksi olin vielä jokunen kuukausi sitten sitä mieltä että olisi kivempi saada tyttö kuin poika, ja niinhän se tässä maailmassa menee että aina saa juuri päinvastaista kuin on toivonut :D Mutta siis nyt en enää tiedä toivoisinko tyttöä vai poikaa enemmän. Ja eihän sillä loppujen lopuksi mitään väliä ole :)

Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen. Mutta onko mahdollista tietää jo vuosia etukäteen kumpi sitten joskus tulee? En puhu itsestäni vaan ihan yleisesti, ihan vain kiinnostuksesta.

Niin ja tää nyt ei oikeastaan teinivanhemmat palstalle kuulu mutta pyörin täällä kun tuli aloitus mieleen, tänne tämä nyt sitten tuli kirjoitettua.

8

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

Tai sitten et saa. Voit saada esim. viisi tyttöä, niinkuin naapurin rouva. :)

• @loitt@j@

Miksei kannata? Jos saan pojan se on positiivinen yllätys ja jos saan tytön se on silti positiivinen yllätys :D en voi menettää mitään enkä voi "pettyä" (lapsen saannista on mahdoton pettyä)

• Ei kannata
        @loitt@j@ kirjoitti:

Miksei kannata? Jos saan pojan se on positiivinen yllätys ja jos saan tytön se on silti positiivinen yllätys :D en voi menettää mitään enkä voi "pettyä" (lapsen saannista on mahdoton pettyä)

Kuka on kirjoittanut pettymisestä? Olisiko lapsi sinulle pettymys? Älä ajattele niin negatiivisesti. :D
        Nimimerkkinen olisi jatkunut ...olla niin varma

• heh..
        Ei kannata kirjoitti:

Kuka on kirjoittanut pettymisestä? Olisiko lapsi sinulle pettymys? Älä ajattele niin negatiivisesti. :D
        Nimimerkkinen olisi jatkunut ...olla niin varma

Mies sitten määrittää lapsen sukupuolen.

"Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen." Höpö,höpö, ilman tarkkaa ultraa eivät tosiaankaan tiedä. Urbaaneja kaup.legendoja kyllä riittää;)))

• aloittaja..-.._..
        heh.. kirjoitti:

Mies sitten määrittää lapsen sukupuolen.

"Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen." Höpö,höpö, ilman tarkkaa ultraa eivät tosiaankaan tiedä. Urbaaneja kaup.legendoja kyllä riittää;)))

No mähän just sanoin ettei vauvasta voi pettyä tuli sit kumpi tahansa

Ja kyllä muuten voi! En tiedä miltä viikolta lähtien mutta raskaana oleva nainen puolisonsa kanssa lapsen sukupuolta miettiessään sanoo "mä luulen et se on tyttö/poika" ja usein useimmin hän veikkaa oikein

• Ei kannata
        aloittaja..-.._.. kirjoitti:

Ja kyllä muuten voi! En tiedä miltä viikolta lähtien mutta raskaana oleva nainen puolisonsa kanssa lapsen sukupuolta miettiessään sanoo "mä luulen et se on tyttö/poika" ja usein useimmin hän veikkaa oikein

Sinä olet ainut, joka ketjussa on puhunut pettymisestä. Tämän vuoksi onkin parempi, kun jätät lapsenteon muille, kun sukupuolijutut näemmä on sulle merkittäviä.

• ;))))))))))))))))
        aloittaja..-.._.. kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti;)))

Minäkin veikkaan Veikkauksen pelejä ja joka viikko voitan jotain, eli osuu se _veikkaus_ oikeinkin....

• pyhpah2

joo siis toi että tietää kumpi tulee kun katsoo mahaa on semmonen juttu et mistä sen tietää. itelleni kerrottiin että jos oln pitkä raskausviiva ja maha joka ei näy takaa jne on poika, no ittelläni oli juuri nämä jutut joten olin varma että poika tulee ja ultrassa näytti että poika tulee ja niin tuli, mut en silti iha usko tohon koska olisihan sieltä tyttökin voinu tulla. kaverini oli samaan aikaan raskaana ja saman tyylinen maha kuin minulla ja tyttö tuli. ja se että ennen kun on raskaana niin tietää että synnyttää pojan 10 vuoden päästä. jep en usko..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4608
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2494
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      995
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      868
    6. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      60
      847
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      834
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      785
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      780
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      726
    Aihe