Mä saan joskus pojan.

oonvaanniinvarma

Oon teini-ikäinen tyttö ja en ole raskaana tai hankkimassa lapsia vielä ainakaan kymmeneen vuoteen, mut oon silti aivan varma että saan pojan. Tuntuu että 60-70% niistä joilla on vauva tai taapero on saaneet pojan eikä tyttöä. Lisäksi olin vielä jokunen kuukausi sitten sitä mieltä että olisi kivempi saada tyttö kuin poika, ja niinhän se tässä maailmassa menee että aina saa juuri päinvastaista kuin on toivonut :D Mutta siis nyt en enää tiedä toivoisinko tyttöä vai poikaa enemmän. Ja eihän sillä loppujen lopuksi mitään väliä ole :)

Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen. Mutta onko mahdollista tietää jo vuosia etukäteen kumpi sitten joskus tulee? En puhu itsestäni vaan ihan yleisesti, ihan vain kiinnostuksesta.

Niin ja tää nyt ei oikeastaan teinivanhemmat palstalle kuulu mutta pyörin täällä kun tuli aloitus mieleen, tänne tämä nyt sitten tuli kirjoitettua.

8

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

      Tai sitten et saa. Voit saada esim. viisi tyttöä, niinkuin naapurin rouva. :)

      • @loitt@j@

        Miksei kannata? Jos saan pojan se on positiivinen yllätys ja jos saan tytön se on silti positiivinen yllätys :D en voi menettää mitään enkä voi "pettyä" (lapsen saannista on mahdoton pettyä)


      • Ei kannata
        @loitt@j@ kirjoitti:

        Miksei kannata? Jos saan pojan se on positiivinen yllätys ja jos saan tytön se on silti positiivinen yllätys :D en voi menettää mitään enkä voi "pettyä" (lapsen saannista on mahdoton pettyä)

        Kuka on kirjoittanut pettymisestä? Olisiko lapsi sinulle pettymys? Älä ajattele niin negatiivisesti. :D
        Nimimerkkinen olisi jatkunut ...olla niin varma


      • heh..
        Ei kannata kirjoitti:

        Kuka on kirjoittanut pettymisestä? Olisiko lapsi sinulle pettymys? Älä ajattele niin negatiivisesti. :D
        Nimimerkkinen olisi jatkunut ...olla niin varma

        Mies sitten määrittää lapsen sukupuolen.


        "Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen." Höpö,höpö, ilman tarkkaa ultraa eivät tosiaankaan tiedä. Urbaaneja kaup.legendoja kyllä riittää;)))


      • aloittaja..-.._..
        heh.. kirjoitti:

        Mies sitten määrittää lapsen sukupuolen.


        "Raskaana olevat äidithän osavat sanoa tuleeko sieltä mahasta tyttö vai poika, he vain tietävät sen." Höpö,höpö, ilman tarkkaa ultraa eivät tosiaankaan tiedä. Urbaaneja kaup.legendoja kyllä riittää;)))

        No mähän just sanoin ettei vauvasta voi pettyä tuli sit kumpi tahansa

        Ja kyllä muuten voi! En tiedä miltä viikolta lähtien mutta raskaana oleva nainen puolisonsa kanssa lapsen sukupuolta miettiessään sanoo "mä luulen et se on tyttö/poika" ja usein useimmin hän veikkaa oikein


      • Ei kannata
        aloittaja..-.._.. kirjoitti:

        No mähän just sanoin ettei vauvasta voi pettyä tuli sit kumpi tahansa

        Ja kyllä muuten voi! En tiedä miltä viikolta lähtien mutta raskaana oleva nainen puolisonsa kanssa lapsen sukupuolta miettiessään sanoo "mä luulen et se on tyttö/poika" ja usein useimmin hän veikkaa oikein

        Sinä olet ainut, joka ketjussa on puhunut pettymisestä. Tämän vuoksi onkin parempi, kun jätät lapsenteon muille, kun sukupuolijutut näemmä on sulle merkittäviä.


      • ;))))))))))))))))
        aloittaja..-.._.. kirjoitti:

        No mähän just sanoin ettei vauvasta voi pettyä tuli sit kumpi tahansa

        Ja kyllä muuten voi! En tiedä miltä viikolta lähtien mutta raskaana oleva nainen puolisonsa kanssa lapsen sukupuolta miettiessään sanoo "mä luulen et se on tyttö/poika" ja usein useimmin hän veikkaa oikein

        Luulo ei ole tiedon väärti;)))

        Minäkin veikkaan Veikkauksen pelejä ja joka viikko voitan jotain, eli osuu se _veikkaus_ oikeinkin....


    • pyhpah2

      joo siis toi että tietää kumpi tulee kun katsoo mahaa on semmonen juttu et mistä sen tietää. itelleni kerrottiin että jos oln pitkä raskausviiva ja maha joka ei näy takaa jne on poika, no ittelläni oli juuri nämä jutut joten olin varma että poika tulee ja ultrassa näytti että poika tulee ja niin tuli, mut en silti iha usko tohon koska olisihan sieltä tyttökin voinu tulla. kaverini oli samaan aikaan raskaana ja saman tyylinen maha kuin minulla ja tyttö tuli. ja se että ennen kun on raskaana niin tietää että synnyttää pojan 10 vuoden päästä. jep en usko..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe