ripset mikkelissä

ripsetön

etitäänpä mikkelistä paikkaa josta sais joko ripsienpidennykset edullisesti tai ripsipermanentin. ja lähinnä haeskelen paikkoja toisten kokemusten perusteella sillä google on jo selattu satajaviis kertaa läpi =)

14

5646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpsytin

Itse olen käynyt puolivuotta Mikkelin Kauneushoitolassa ripsienpidennyksesä ja -huollossa. Laitto maksaa 90€ ja huolto 60€. Heidän tekemä pidennyt ei vahingoita omia ripsiä ja ne ovat erittäin luonnollisen näköiset. Hoitoväli on noin 3-4 viikkoa. Erityisesti suosittelen Irenen tekemänä,sillä hän on mielestäni ammattitaitoisin.

• bullshit-tekoripsi

Perun tuon viestin, kun olin ripsienpidennyksien huumassa ja tuo räpsyttimien huoltola lupaa, että omat ripset ei vaurioidu käsittelyssä....oli puoli vuotta ja otatin pois...*ittu, niiiiin nysät, osittain kokonaan hävinneet ripset jäi jäljelle!!! Ja lohduteltiin, että ei niitä silmiä kukaan katso talvella, vaikka ripsiä ei olekaan! TÄH!!!! Onneksi, nyt on ihka omat ripset ja muuta en tarvii!

• Hohhoijaaa.

Hankkikaa ennemmin se elämä.

• minulla elämä

Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.

• Näänänä
        minulla elämä kirjoitti:

Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.

Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.

• näin varmaan
        Näänänä kirjoitti:

Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.

On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?

• Jahtitakkijahaisaappaat
        näin varmaan kirjoitti:

On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?

Näin varmaan: osoitit oman tyhmyytesi. Kyllä jahtimetsä ja eräjormailu naisten kotkotukset voittaa. Jahtitakkeja myy Mikkelissä eräliike.

• räpsyttimet kuntoon

Sinun tähden on paras paikka! Löytyy launialasta. Ystävällinen asiakaspalvelu ja edullinen verrattuna keskustan hoitoloihin. Tunnilta veloitetaan 45 e ja yleensä ensimmäinen laitto kestää maksimissaan 2 h. Huollot myös 45 e/h. Kannattaa nettisivuilta etsiä lisää tietoa.... :) Itse tykkäsin todella!

• moukkis

Minä etsiskelen myös sellaista paikkaa ja ihan yksityisiä henkilöitäkin voipi suositella :)

• visuripsi

Visulahdessa yksityinen... ottaa 54euroa ja osaa työnsä.

• tyytyväinen

Suosittelen myös Visulahden tekijää!

• Canyou

Onko heikko itsetunto, kun pitää lisäripsiä liimailla?
      Minusta nämä tekokynnet, ripsien pidennykset ja muut hömpötykset osoittavat, että ihminen ei kelpaa itselleen. Ja koska ei kelpaa itselleen, ajattelee ettei kelpaa toisillekaan. Ja ihosairauksien, altistumisten ja pysyvän allergian uhalla.
      Hiusten värjäyksen "sentään ymmärrän"... niin fossiili en ole.

• .ööööööö

kukas tää visulahden ripsityyppi on, kiinnostaa :)

• kultaripsi

Hommaa mies, joka kehuu kuinka kaunis olet. Alkaa kummasti normalisoitua mieli ja iloisempi olo on. Tulee halvemmaksi. Tulee myös huomattavasti terveemmäksi elämä. Ei se niin nuukaa ole jos ei ole kuuluisuus. Siis tuo ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7706
    2. 107
      5888
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5147
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4516
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2947
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2898
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe