etitäänpä mikkelistä paikkaa josta sais joko ripsienpidennykset edullisesti tai ripsipermanentin. ja lähinnä haeskelen paikkoja toisten kokemusten perusteella sillä google on jo selattu satajaviis kertaa läpi =)
ripset mikkelissä
14
5646
Vastaukset
- räpsytin
Itse olen käynyt puolivuotta Mikkelin Kauneushoitolassa ripsienpidennyksesä ja -huollossa. Laitto maksaa 90€ ja huolto 60€. Heidän tekemä pidennyt ei vahingoita omia ripsiä ja ne ovat erittäin luonnollisen näköiset. Hoitoväli on noin 3-4 viikkoa. Erityisesti suosittelen Irenen tekemänä,sillä hän on mielestäni ammattitaitoisin.
- bullshit-tekoripsi
Perun tuon viestin, kun olin ripsienpidennyksien huumassa ja tuo räpsyttimien huoltola lupaa, että omat ripset ei vaurioidu käsittelyssä....oli puoli vuotta ja otatin pois...*ittu, niiiiin nysät, osittain kokonaan hävinneet ripset jäi jäljelle!!! Ja lohduteltiin, että ei niitä silmiä kukaan katso talvella, vaikka ripsiä ei olekaan! TÄH!!!! Onneksi, nyt on ihka omat ripset ja muuta en tarvii!
- Hohhoijaaa.
Hankkikaa ennemmin se elämä.
- minulla elämä
Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.
- Näänänä
minulla elämä kirjoitti:
Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.
Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.
- näin varmaan
Näänänä kirjoitti:
Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.
On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?
- Jahtitakkijahaisaappaat
näin varmaan kirjoitti:
On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?
Näin varmaan: osoitit oman tyhmyytesi. Kyllä jahtimetsä ja eräjormailu naisten kotkotukset voittaa. Jahtitakkeja myy Mikkelissä eräliike.
- räpsyttimet kuntoon
Sinun tähden on paras paikka! Löytyy launialasta. Ystävällinen asiakaspalvelu ja edullinen verrattuna keskustan hoitoloihin. Tunnilta veloitetaan 45 e ja yleensä ensimmäinen laitto kestää maksimissaan 2 h. Huollot myös 45 e/h. Kannattaa nettisivuilta etsiä lisää tietoa.... :) Itse tykkäsin todella!
- moukkis
Minä etsiskelen myös sellaista paikkaa ja ihan yksityisiä henkilöitäkin voipi suositella :)
- visuripsi
Visulahdessa yksityinen... ottaa 54euroa ja osaa työnsä.
- tyytyväinen
Suosittelen myös Visulahden tekijää!
- Canyou
Onko heikko itsetunto, kun pitää lisäripsiä liimailla?
Minusta nämä tekokynnet, ripsien pidennykset ja muut hömpötykset osoittavat, että ihminen ei kelpaa itselleen. Ja koska ei kelpaa itselleen, ajattelee ettei kelpaa toisillekaan. Ja ihosairauksien, altistumisten ja pysyvän allergian uhalla.
Hiusten värjäyksen "sentään ymmärrän"... niin fossiili en ole. - .ööööööö
kukas tää visulahden ripsityyppi on, kiinnostaa :)
- kultaripsi
Hommaa mies, joka kehuu kuinka kaunis olet. Alkaa kummasti normalisoitua mieli ja iloisempi olo on. Tulee halvemmaksi. Tulee myös huomattavasti terveemmäksi elämä. Ei se niin nuukaa ole jos ei ole kuuluisuus. Siis tuo ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077706
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075888- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552947
- 582898
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036