ripset mikkelissä

ripsetön

etitäänpä mikkelistä paikkaa josta sais joko ripsienpidennykset edullisesti tai ripsipermanentin. ja lähinnä haeskelen paikkoja toisten kokemusten perusteella sillä google on jo selattu satajaviis kertaa läpi =)

14

5726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpsytin

Itse olen käynyt puolivuotta Mikkelin Kauneushoitolassa ripsienpidennyksesä ja -huollossa. Laitto maksaa 90€ ja huolto 60€. Heidän tekemä pidennyt ei vahingoita omia ripsiä ja ne ovat erittäin luonnollisen näköiset. Hoitoväli on noin 3-4 viikkoa. Erityisesti suosittelen Irenen tekemänä,sillä hän on mielestäni ammattitaitoisin.

• bullshit-tekoripsi

Perun tuon viestin, kun olin ripsienpidennyksien huumassa ja tuo räpsyttimien huoltola lupaa, että omat ripset ei vaurioidu käsittelyssä....oli puoli vuotta ja otatin pois...*ittu, niiiiin nysät, osittain kokonaan hävinneet ripset jäi jäljelle!!! Ja lohduteltiin, että ei niitä silmiä kukaan katso talvella, vaikka ripsiä ei olekaan! TÄH!!!! Onneksi, nyt on ihka omat ripset ja muuta en tarvii!

• Hohhoijaaa.

Hankkikaa ennemmin se elämä.

• minulla elämä

Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.

• Näänänä
        minulla elämä kirjoitti:

Joo,kantsii todellakin hommata muuta järkevää ajateltavaa kuin ripset ja tekokynnet.Jos vaan sellaiset jutut tärkeitä niin on kyllä hyvin köyhää elämää.

Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.

• näin varmaan
        Näänänä kirjoitti:

Jaahas. No jahtitakki ja metsään. Joko sorsastus ohi? Marjatkin mätäni.

On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?

• Jahtitakkijahaisaappaat
        näin varmaan kirjoitti:

On tainnut näänällä ne oletetut aivot mädäntyä.Ihan outo kommentti,liekö lääkitys väärä?

Näin varmaan: osoitit oman tyhmyytesi. Kyllä jahtimetsä ja eräjormailu naisten kotkotukset voittaa. Jahtitakkeja myy Mikkelissä eräliike.

• räpsyttimet kuntoon

Sinun tähden on paras paikka! Löytyy launialasta. Ystävällinen asiakaspalvelu ja edullinen verrattuna keskustan hoitoloihin. Tunnilta veloitetaan 45 e ja yleensä ensimmäinen laitto kestää maksimissaan 2 h. Huollot myös 45 e/h. Kannattaa nettisivuilta etsiä lisää tietoa.... :) Itse tykkäsin todella!

• moukkis

Minä etsiskelen myös sellaista paikkaa ja ihan yksityisiä henkilöitäkin voipi suositella :)

• visuripsi

Visulahdessa yksityinen... ottaa 54euroa ja osaa työnsä.

• tyytyväinen

Suosittelen myös Visulahden tekijää!

• Canyou

Onko heikko itsetunto, kun pitää lisäripsiä liimailla?
      Minusta nämä tekokynnet, ripsien pidennykset ja muut hömpötykset osoittavat, että ihminen ei kelpaa itselleen. Ja koska ei kelpaa itselleen, ajattelee ettei kelpaa toisillekaan. Ja ihosairauksien, altistumisten ja pysyvän allergian uhalla.
      Hiusten värjäyksen "sentään ymmärrän"... niin fossiili en ole.

• .ööööööö

kukas tää visulahden ripsityyppi on, kiinnostaa :)

• kultaripsi

Hommaa mies, joka kehuu kuinka kaunis olet. Alkaa kummasti normalisoitua mieli ja iloisempi olo on. Tulee halvemmaksi. Tulee myös huomattavasti terveemmäksi elämä. Ei se niin nuukaa ole jos ei ole kuuluisuus. Siis tuo ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe