Luotseja ehdolla?

D.ScuIIy

Tarvitaanko palstalle luotsia ja kuka olisi sopiva?

34

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra fish

      Ehdotan Björn Borgia, tunnettua tennispelaajaa, tavaramerkkiä, kirjailijaa, ufotutkijaa, etc. etc. etc. etc. etc.

      • varo mitä toivot

        Haluat että tälle foorumille käy samalla lailla kun on käynyt sutin foorumille?


    • Lyhesti

      Tarvitaan.
      Sinä

    • D.ScuIIy

      Itse ehdotan kekkosta koska hänellä on parhaat hoitoonohjaus linkit!

      • kivat teille

        Voitte molemmat käyttää niitä. Sinä deekulli-imuri ja kaljukekkonen. Suosittelen molemmille.


      • D.ScuIIy
        kivat teille kirjoitti:

        Voitte molemmat käyttää niitä. Sinä deekulli-imuri ja kaljukekkonen. Suosittelen molemmille.

        Hoidatappa jo tuo vakava ufomielisairaus!


      • ljhvgckhfc
        D.ScuIIy kirjoitti:

        Hoidatappa jo tuo vakava ufomielisairaus!

        Nimimerkkivaras on limanuljaskaa etovampi.


      • heIIakoukku

    • UFOJA ei ole

      Olen paras.

    • Varaktori olisi hyvä sellainen.

      • kumpi vai kampi

        Moon kans miettinyt kumpi olis parempi varaktori vai helevetin iso läjä ihmispaskaa mutta en ole vielä päässyt lopputulokseen vertailussa.


      • kjbkjcjcg
        kumpi vai kampi kirjoitti:

        Moon kans miettinyt kumpi olis parempi varaktori vai helevetin iso läjä ihmispaskaa mutta en ole vielä päässyt lopputulokseen vertailussa.

        Tämä kertoo melkoisen paljon kognitiivisista kyvyistäsi. Itse en kehtaisi edes kertoa olevni noin pahasti jälkeenjäänyt.


      • Ääni tälle.

        Varaktori olisi pätevin ja puolueettomin.


      • +N......
        Ääni tälle. kirjoitti:

        Varaktori olisi pätevin ja puolueettomin.

        Varaktori.


      • on sullakin älytön

        Sinähän varsinaisen kosmisen vitsin murjasit, viimeiseksi se sekopää tuohon. Mitähän sekoilua siitäkin syntyisi.


      • oletko puupää
        Ääni tälle. kirjoitti:

        Varaktori olisi pätevin ja puolueettomin.

        "puoluettomin" HEH_HEH_HEH !


      • palstan pelastus
        +N...... kirjoitti:

        Varaktori.

        Varaktori.


      • No ei Todellakaan !

        ET VOI OLLA TOSISSASI !!!!


      • DarkNH
        kumpi vai kampi kirjoitti:

        Moon kans miettinyt kumpi olis parempi varaktori vai helevetin iso läjä ihmispaskaa mutta en ole vielä päässyt lopputulokseen vertailussa.

        >>Moon kans miettinyt kumpi olis parempi varaktori vai helevetin iso läjä ihmispaskaa mutta en ole vielä päässyt lopputulokseen vertailussa.


    • Sahlberg- säätiö

      Hermann Sahlberg kummittelupalstalta. Hallitsee myös ufoasiat.

    • D.Scully (se oikea)

      Varaktori tai kekek-kekek tällä hetkellä palstalla vaikuttavista keskustelijoista.

      Periaatteessa kuka vain joka osaa ja älyää hoitaa luotsin hommat tasapuolisesti kaikkia keskustelijoita kunnioittaen. Siivousta täällä tarvittaisi ihan ensi alkuun, sillä se pikkuhiljaa poistaisi turhat ja asiattomat kirjoitukset ja kommentit sekä edesauttaisi nostamaan palstan keskustelujen tasoa.

      Nythän täällä taas näköjään mesotaan naamat punaisina ja nenät vastakkain vanhaan "kunnon" eipäs juupas tyyliin. mrkalan ollessa sheriffinä palstalla viitsi sentään käydä silloin tällöin, nyt todella harvoin vain toteamassa että heikosti menee.

      • Kuten muistamme, niin tuota virkaahan haki hiljattain useampikin ehdokas, mukaan luettuna sinä Scully ja tässäkin ketjussa peräänkuulutettu Varaktori, mutta ylläpito ilmeisesti heitti moiset hakemukset suoraan roskikseen kun mitään ei ole kuulunut. Eli vaikka luotsiksi joku haluaisikin, niin ei taida onnistua..?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11004405#comment-57940932

        En toisaalta kyllä ymmärrä miksi keskustelua täytyy ylläpitää väkisin moderoimattomalla foorumilla, kun muitakin vaihtoehtoja olisi. Kyllähän tämä minuakin harmittaa kun tämä on kuitenkin Suomen suosituin alan foorumi, mutta tottumiskysymyshän se kai on silti? Määrä kun ei kuitenkaan korvaa laatua..


      • sinuhe-3 kirjoitti:

        Kuten muistamme, niin tuota virkaahan haki hiljattain useampikin ehdokas, mukaan luettuna sinä Scully ja tässäkin ketjussa peräänkuulutettu Varaktori, mutta ylläpito ilmeisesti heitti moiset hakemukset suoraan roskikseen kun mitään ei ole kuulunut. Eli vaikka luotsiksi joku haluaisikin, niin ei taida onnistua..?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11004405#comment-57940932

        En toisaalta kyllä ymmärrä miksi keskustelua täytyy ylläpitää väkisin moderoimattomalla foorumilla, kun muitakin vaihtoehtoja olisi. Kyllähän tämä minuakin harmittaa kun tämä on kuitenkin Suomen suosituin alan foorumi, mutta tottumiskysymyshän se kai on silti? Määrä kun ei kuitenkaan korvaa laatua..

        Juu niin siinä tosiaan kävi.


      • lckyfjtgx
        entinen_varaktori kirjoitti:

        Juu niin siinä tosiaan kävi.

        Oliskohan tämä niin vaaraton foorumi, ettei palstan ylläpitäjän mielestä modea tarvita? Suoranaisiin laittomuuksiin kun aihe ei innoita, kuten joillain mamu tai poliittisilla foorumeilla. Rasismi, kiihotus kansanryhmää vastaan, laiton uhkaus , kunnianloukkaus ovat sellaisia, joista ylläpito oikeasti kiinnostuu. Täällä hellakoukku ja joku hänen hengenheimolaisensa saattaa mennä vähän rajoille, mutta ei täällä ole suurta tarvetta modelle.
        Muulla vaihtoehdolla viittaat varmaan BtT foorumiin, mutta sen näkyvyys on kerta kaikkiaan liian pieni, vaikka se asiallisuudessaan hakkaa tämän foorumin mennen tullen. Luultavasti juuri asiallisuus onkin se kanto kaskessa tunnettavuuden lisäksi.

        Itse hyväksyisin Danan, Varaktorin tai sinut sefuksi. Joutuisit varmaan vähän laittamaan jäitä hattuun, kuten muutkin. Mutta palstan ylläpitäjä määrää.


      • Eskon maamerkki
        lckyfjtgx kirjoitti:

        Oliskohan tämä niin vaaraton foorumi, ettei palstan ylläpitäjän mielestä modea tarvita? Suoranaisiin laittomuuksiin kun aihe ei innoita, kuten joillain mamu tai poliittisilla foorumeilla. Rasismi, kiihotus kansanryhmää vastaan, laiton uhkaus , kunnianloukkaus ovat sellaisia, joista ylläpito oikeasti kiinnostuu. Täällä hellakoukku ja joku hänen hengenheimolaisensa saattaa mennä vähän rajoille, mutta ei täällä ole suurta tarvetta modelle.
        Muulla vaihtoehdolla viittaat varmaan BtT foorumiin, mutta sen näkyvyys on kerta kaikkiaan liian pieni, vaikka se asiallisuudessaan hakkaa tämän foorumin mennen tullen. Luultavasti juuri asiallisuus onkin se kanto kaskessa tunnettavuuden lisäksi.

        Itse hyväksyisin Danan, Varaktorin tai sinut sefuksi. Joutuisit varmaan vähän laittamaan jäitä hattuun, kuten muutkin. Mutta palstan ylläpitäjä määrää.

        Korjaan ja reeraan.
        Eikaksi luulin, huolimaton kun olin. Väärään kommentiin vastasin, mutta tulipahan näkemys esitetyksi.

        Tässä pitää minukin puumerkkini seisoman.


      • Eskon maamerkki kirjoitti:

        Korjaan ja reeraan.
        Eikaksi luulin, huolimaton kun olin. Väärään kommentiin vastasin, mutta tulipahan näkemys esitetyksi.

        Tässä pitää minukin puumerkkini seisoman.

        Sitähän täytyy pitää suurena kunniana jos joku Eikaksi erehtyy luulemaan. ;)

        Taitaa tämän foorumin suosio perustua juuri sille ettei täällä ole moderaattoria eikä tänne tarvitse rekisteröityä.


      • eikka vedä keikka
        sinuhe-3 kirjoitti:

        Kuten muistamme, niin tuota virkaahan haki hiljattain useampikin ehdokas, mukaan luettuna sinä Scully ja tässäkin ketjussa peräänkuulutettu Varaktori, mutta ylläpito ilmeisesti heitti moiset hakemukset suoraan roskikseen kun mitään ei ole kuulunut. Eli vaikka luotsiksi joku haluaisikin, niin ei taida onnistua..?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11004405#comment-57940932

        En toisaalta kyllä ymmärrä miksi keskustelua täytyy ylläpitää väkisin moderoimattomalla foorumilla, kun muitakin vaihtoehtoja olisi. Kyllähän tämä minuakin harmittaa kun tämä on kuitenkin Suomen suosituin alan foorumi, mutta tottumiskysymyshän se kai on silti? Määrä kun ei kuitenkaan korvaa laatua..

        Eikka kehiin eikä olla toisen typerän nimmarin takana.


      • Eskon maamerkki kirjoitti:

        Korjaan ja reeraan.
        Eikaksi luulin, huolimaton kun olin. Väärään kommentiin vastasin, mutta tulipahan näkemys esitetyksi.

        Tässä pitää minukin puumerkkini seisoman.

        Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.

        "Muulla vaihtoehdolla viittaat varmaan BtT foorumiin, mutta sen näkyvyys on kerta kaikkiaan liian pieni, "

        Viittasin ihan mihin tahansa moderoituun foorumiin. Skepsikselläkin on joskus ollut hyviä ufokeskusteluita. Jos päivittäistä uusien viestien määrää tarkastellaan, niin BTT:ssä uusien viestien määrä on suunnilleen samaa tasoa kuin skepsiksellä, vaikka skepsis on kuitenkin yhteiskunnallisesti paljon näkyvämpi, että en nyt vielä heittäisi senkään suhteen kirvestä kaivoon.

        Paljon tietysti riippuu siitäkin, että mitä foorumilta odottaa. Jos se on sitä että pääsee nälvimään onttoon maapalloon uskovia, niin suomi24 ajaa asiansa. Jos täältä taas odottaa rakentavaa ufokeskustelua, niin pettyminen on lähes varmaa. Tämän foorumin hyvä puoli on kyllä se, että tasainen pulina pysyy yllä hiljaisempinakin aikoina. Harmi vain että sisältö loistaa lähestulkoon kokonaan poissaolollaan.

        "Itse hyväksyisin Danan, Varaktorin tai sinut sefuksi. Joutuisit varmaan vähän laittamaan jäitä hattuun, kuten muutkin. Mutta palstan ylläpitäjä määrää. "

        En tiedä mihin viittaat "jäitä hattuun" -kommentilla, mutta, kiitos vain, en ole kiinnostunut pestistä. Mikset itse alkaisi?


      • eikka vedä keikka kirjoitti:

        Eikka kehiin eikä olla toisen typerän nimmarin takana.

        Typerän nimmarin. :D Olisit nyt iloinen että kirjoittelen ylipäätään ollenkaan.


      • entinen_varaktori kirjoitti:

        Sitähän täytyy pitää suurena kunniana jos joku Eikaksi erehtyy luulemaan. ;)

        Taitaa tämän foorumin suosio perustua juuri sille ettei täällä ole moderaattoria eikä tänne tarvitse rekisteröityä.

        Kumpa minuakin joku luulisi joskus Varaktoriksi.


      • sinuhe-3 kirjoitti:

        Kumpa minuakin joku luulisi joskus Varaktoriksi.

        Haha! :)

        Kävin äsken täydentämässä ufopienoismalliketjua thronessa. Käy lukemassa miten hankalaa on sopivien maalien hankkiminen. Melkoinen standardien ja värikarttojen viidakko. ;D


      • jos näin olisi

        " Periaatteessa kuka vain joka osaa ja älyää hoitaa luotsin hommat tasapuolisesti kaikkia keskustelijoita kunnioittaen."

        Valitettavasti näistä kahdesta ei voi valita koska tuo tasapuolinen käytös puuttuu tyystin. Sen voi jokainen todeta lukemalla heidän aikasempia juttuja.

        Se että kirjoittaa aktiivisesti ei viellä ole mikään oikea argumentti valintaan, vaan se miten kirjoittaa.


    • DarkNH

      Ei tarvita luosia koska:

      Aihealueen top-10 palstat

      1
      Vanhoillislestadiolaisuus

      2
      Helluntailaisuus

      3
      Ateismi

      4
      Adventismi

      5
      Kreationismi ja älykäs suunnittelu

      6
      Jehovan todistajat

      7
      Profetiat

      8
      Lestadiolaisuus

      9
      Ufot

      10
      Ennustukset

    • 15+2

      Top-listoista voi päätellä trollauksien lukumäärän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe