Missä voi myydä?

myyjä

Millä foorumilla täällä netissä voi myydä maata ja rakennuksia? Tiedosta ja vinkeistä kiitollinen

10

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.oikotie.fi

      www.etuovi.com

      www.jokakoti.fi

      • myyjä

        Kiitos. Pystyykö ilman välityspalkkioita em. paikoissa myymään?


    • everttt

      Nettiasunto on ilmainen, noilla muilla sikahinnat

      • Sikahinnat = 100 € muutama viikko
        Myytävän omaisuuden arvo = kymmeniä tuhansia euroja

        Mutta ei huolta, ulosottovirasto kyllä myy tuollaisten kiinteistöt, hintaa tulee vähän enemmän, mikä tuskin vi.....aa jäännösvelan selvittyä.


    • manimaniiiiiiii

      Juu, kyllä nettisivustoilla ihan sikahinnat on. Myynti kestää kuitenkin pahimmassa tapauksessa vuosia, sijainnista riippuen.

      Olen itse myynyt aikoinaan tontteja pk-seudulla, suvun maatilaa sekä ok-taloa Vantaalla Keltaisessa pörssissä ja mm. Torilla ja Nettiasunnossa. Kaikki menivät kaupaksi. Ikävää että Keltainen pörssi lopetti ilmaisen kiinteistömyyntipalstan. Hyvin toimi :-)

      • "Myynti kestää kuitenkin pahimmassa tapauksessa vuosia, sijainnista riippuen."

        Niin, ainakin jos päätät käyttää ilmaispalstoja, Torilta saatat jopa saada jotain myytyä. Valitettavasti et ole ymmärtänyt, että säästämällä markkinoinnissa menetät rahaa koska tosiostajat eivät löydä myyntikohdetta. Vai onko sinun mielestäsi säästöä jos markkinointikuluissa säästämällä teet kaupat esim 10.000 € halvemmalla kuin mitä olisi ollut saatavilla kunnon markkinoinnilla.

        Eli edelleenkin Oikotie, Etuovi ja Jokakoti ovat ne ainoat tehokkaat myyntikanavat. Jos rahat eivät riitä markkinointiin niin kannattaa antaa välittäjälle myyntiin, palkkio kun peritään vasta kun ostaja on löytynyt.


    • rakentajarepe

      www.huutokaupat.com sekä tori.fi, nettiasunto.com, oikotie.fi, etuovi.com... vaihtoehtoja on.. huutokaupat.comissa näkyy olevan jonkun verran sellaistenki omaisuutta myynnissä kenellä ei ole niin sanotusti pakko myydä.. ja voi laittaa pohjahinnanki..

      • Huutokaupat.com on lähinnä valtiollisten ja kunnallisten toimijoiden käyttämä palvelu, lisäksi maan suurimmat huutokauppaliikkeet ovat saaneet käyttöoikeuden (konkurssipesien realisointia varten). Suurimmat käyttäjät ovat ulosottovirastot, puolustusvoimat, poliisi ja kunnat. Yksityisellä ihmisellä ei ole mitään mahdollisuutta ilmoittaa siinä palvelussa.


    • VÄLITTÄJÄ VSOP

      Kyllä huutokaupat.comiin on otettu viime aikoina ihan pikku-piipertäjä myyjiä. Se on kyllä toisaalta hyvä asia. Enää ei voi puhua yhden porukan monopolista. Ja aina meklarit ottavat yksiyishenkilöiltä omaisuutta myyntiin, kunhan kaupassa on mieltä kaikille. ts. myyjä on valmis myymään alle normaalien pyyntihintojen.

    • gee

      Välittäjät ovat tällä hetkellä epätoivoisia kun provikkaa ei tule, siksi tämänkin palstan LKV on niin aggressiivinen :-)

      "Valitettavasti et ole ymmärtänyt, että säästämällä markkinoinnissa menetät rahaa koska tosiostajat eivät löydä myyntikohdetta."

      Mulla on myynnissä E-Suomesta iso ja arvokas maatila ja kyllä asiakkaita on löytynyt mukavasti vaikka en ole vielä euroakaan laittanut kiinteistösivustoille. Netissä on keinot ;-)

      Minun tiastani välittäjät ottaisivat provikkaa 35-45 000 euroa. Todennäköisesti ei tarvitse sitä heille maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe