Sarjan nimestä

Leena

Mielestäni sarjan suomenkielinen nimi on huono!Miksei se voi olla esim.Lumotut tai noitasisarukset?!en tajuu..

16

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • charmed

      en minäkään.... :)

    • Stig

      Lumotut olisi ihan hyvä nimi.

    • Olio

      Lumotut:D mun mielestä se on ihan hyvä ettei sitä ole suoraan suomennettu sillä mun mielestä se on vähän outoa että sen nimi olis kuin joku lumotut tai noitasisarukset

    • Madina

      mun mielestä lumotut olis iha jees, mut noitasisarukset!!!!ahhahahahhahah voi * mikä nimi.
      noitasisarukset... xD

      kyl toi siskoni on noita pon paras

      • jessie

        Siskoni on noita-nimi on otettu VAIMONI on noita-sarjan nimestä eli Se on matkittu ja periaatteessa VARASTETTU!!!


      • Mummo
        jessie kirjoitti:

        Siskoni on noita-nimi on otettu VAIMONI on noita-sarjan nimestä eli Se on matkittu ja periaatteessa VARASTETTU!!!

        Se on kyllä juuri toisin päin. Siskoni on noita tuli ensin, sitten vasta Vaimoni on noita. Eli eiköhän se Vaimoni on noita-sarjan nimi olen matkittu.


      • Stig
        Mummo kirjoitti:

        Se on kyllä juuri toisin päin. Siskoni on noita tuli ensin, sitten vasta Vaimoni on noita. Eli eiköhän se Vaimoni on noita-sarjan nimi olen matkittu.

        Vaimoni on noita tuli joskus 60-luvulla ja nimi oli silloinkin
        Vaimoni on noita.


      • Antti
        Mummo kirjoitti:

        Se on kyllä juuri toisin päin. Siskoni on noita tuli ensin, sitten vasta Vaimoni on noita. Eli eiköhän se Vaimoni on noita-sarjan nimi olen matkittu.

        Melkoisen nuori mummo olet, kun et tiedä että Vaimoni on noita tuli montavuotta sitten.

        Olikos se 60-luvulla.


    • Nyysi

      Noitasisarukset??! Voi helvetti...

      • kaista

        "noitasisarukset"... tosiaan olis aika hauska nimi, kun ne kaikki on kuitenki naisia. siis selvennykseks: esim. minä ja veljeni ollaan sisaruksia, minä ja siskoni ollaan siskoksia (ite oon siis tyttö)..


    • kalinka

      minunkin mielestä "lumotut" ois aika hyvä. mutta "noitasisaruksia" parempi olis "noitasiskot". mutta lumottuja kannatan silti, mikäli nyt on ollenkaan tarpeellista ruveta ensinnäkään suomentamaan yhtään mitään sarjojen nimiä.

    • laura

      just niin. miksi sen pitää olla siskoni on noita, koska Paige ei edes ole sisko vaan sisko puoli. ja lunotut sointuis paremmin.

    • Impetz

      Minustakin sarjan nimi on huono. Sarjan nimi pitäisi olla tai voisi olla "Noita siskokset" Perusteluni siihen on että niitä on kolme siskoa ja kaikki ovat noitia eikä vain yksi niistä. Minustakin ne kääntävät usein nimiä ihan väärin tai jotenkin ihmeelisesti.

    • Böö!

      Joo. Ois se Lumotut paljo parempi nimi,siit ois helpompi puhuukki,ettei ain tarttis sanoo siskoni on noita,ku se on niin pitkä nimikii...
      Mut ei voi mitää. Ei sil nimel niin välii,kuhan on hyvä sarja! Ja sitä se on! :D

    • DeeDee

      mun mielestä siskoni on noita on just mainio nimi sarjalle.

      no oishan lumotutki iha kiva mut jotenki satumainen.

      noitasisarukset??hahahahahhahahahah...
      onks pöllömpää kuultu...

      • ..............

        noitasisarukset!?tuo nimi on ihan paska.oikee nimi on hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe