No kolahtaako kukaan

Anonyymi-ap

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiakin.
Osattais vaan unohtaa…

72

687

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuka ei muka uskaltanut?
      Eräs mies ei kyl ainakaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Miksi puhut hänen puolesta tuossa?

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei uskaltanut kohdata = nainen odotti että mies aloittaa kaiken kommunikaation ja tekee aloitteen vaikka ei ole harmainta aavistusta naisen kiinnostuksesta

Kuka siis ei uskaltanut?

• Anonyymi00004
        UUSI

No olihan sillä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No olihan sillä.

Sitähän ei tuon viestin perusteella tiedä oliko vai ei ollut. Täällä palstalla kun näitä totuuksia on helppo heitellä ja odotella toisen tekevän sen mitä itse pitäis tehdä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Toivottavasti ei. 😅 Riittää pienempikin kolahdus. Sellainen, et pystyy ajattelemaan, toimimaan ja puhumaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Muru

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Muru

No en tiiä oonko.

• Anonyymi00016
        UUSI

Sööttiä 😉

• Anonyymi00008
      UUSI

Mä tiedän etten ole kenellekään lopulta hyväksi tällä hetkellä joten siksi parempi että en osoita liikaa kiinnostusta. Niin se vaan on.

• Anonyymi00009
      UUSI

Ollakseni rehellinen, kukaan ei ole vielä kolahtanut täysillä. Jokaisen kanssa on täytynyt tehdä kompromisseja ja tyytyä våhempään mitä etsin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Sellaista se on aina. Suurin osa toimii noin ja monesti se joka ratkaisee lopulta on himo. Mitä suurempi viehätys ja himo niin sitä enemmän antaa toiselle anteeksi niitä asioita mitkä ei kolahda.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sellaista se on aina. Suurin osa toimii noin ja monesti se joka ratkaisee lopulta on himo. Mitä suurempi viehätys ja himo niin sitä enemmän antaa toiselle anteeksi niitä asioita mitkä ei kolahda.

Tää on kyllä totta. Vaikka toinen olis kaikinpuolin ihana ja samalla aaltopituudella, jakais samat arvot jne, jos ei ole himoa tai viehätystä lässähtää alkuunsa 🤷

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei ole kukaan kolahtanut niinkuin komea sinisilmäinen mies.

• Anonyymi00073
        UUSI

Oikein sydäntä lämmittää lukea tällaista🥰

• Anonyymi00013
      UUSI

Ei valitettavasti kolahtanut, siksi ei kohdattukaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

En ihan oikeasti tiedä

• Anonyymi00015
      UUSI

Mitä sinä selität ja kelle etpä ole tainnu kolahtaa kun täällä joudut huuteleen

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei ole kolahtanut. Ei vaan yksinkertaisesti löydy tai ole ketään jossa olisi koko paketti niinkuin hänessä, vaikka meillä petrattavaa olisikin ❤️

• Anonyymi00018
        UUSI

Mitä petrattavaa?

• Anonyymi00020
        UUSI

Kerro?!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro?!

Enkä kerro.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Enkä kerro.

Selvä! Eli sulla itsellä on vaan petrattavaa todellisuudessa!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Selvä! Eli sulla itsellä on vaan petrattavaa todellisuudessa!

Tuo saattaa olla yllättävän totta.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuo saattaa olla yllättävän totta.

Niin, katsos näin helppoa on lukea ihmisiä 😉

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin, katsos näin helppoa on lukea ihmisiä 😉

Annoin lukea, siinä on vissi ero 😉

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Annoin lukea, siinä on vissi ero 😉

Ei pidä paikkaansa, jos ihan alusta katsotaan.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, jos ihan alusta katsotaan.

Milloin oli alku?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Milloin oli alku?

Heti siinä ennen alkumetrejä 😉

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Heti siinä ennen alkumetrejä 😉

Alkumetrit oli vuosia sitten huhujen mukaan..

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Alkumetrit oli vuosia sitten huhujen mukaan..

Jokunen vuosi sitten tavallaan. Hän ei sitä välttämättä muista. Itselläkin meni pitkään, ennen kuin muistin sen tilanteen.
        En kuitenkaan ihan sitä tarkoittanut, vaan uutta "kohtaamista".

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten tavallaan. Hän ei sitä välttämättä muista. Itselläkin meni pitkään, ennen kuin muistin sen tilanteen.
        En kuitenkaan ihan sitä tarkoittanut, vaan uutta "kohtaamista".

Hän muistaa kyllä oikein hyvin..Hän myös havannoi asioita oikein hyvin, vuosien taakse 😉

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hän muistaa kyllä oikein hyvin..Hän myös havannoi asioita oikein hyvin, vuosien taakse 😉

No jopas 😊

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No jopas 😊

Veikö kissa kielen 😉

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No jopas 😊

Oliko hän pöllämystyneen näköinen (jähmettynyt paikoilleen) silloin vuosia sitten 😂?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Oliko hän pöllämystyneen näköinen (jähmettynyt paikoilleen) silloin vuosia sitten 😂?

Jähmettynyt tavallaan.... Oli hän.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jähmettynyt tavallaan.... Oli hän.

Mitä tavallaan 🤣 oli tai ei ollut, siis koko ihminen, ei vain osa hänestä.
        Missä tilanne oli?

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mitä tavallaan 🤣 oli tai ei ollut, siis koko ihminen, ei vain osa hänestä.
        Missä tilanne oli?

Aina ollut vähän pöllämystynyt 😂

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Aina ollut vähän pöllämystynyt 😂

Eli missä?

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eli missä?

Sano sinä..

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sano sinä..

Minähän tässä olen sanonut kaiken ja sinä vaan myötäillyt.
        Kiitos kuitenkin, oli ihan kiva keskustelu 😊

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Minähän tässä olen sanonut kaiken ja sinä vaan myötäillyt.
        Kiitos kuitenkin, oli ihan kiva keskustelu 😊

Joo ☺️

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Joo ☺️

Kumpikin teistä on ihan kujalla. 😄

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Keskustelu sanoilla ilman sisältöä. Peruspalstaa.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

En oo kujalla. Eikös tää oo sellanen leikkikenttä ja aika turvallinen sellainen.
        Hän tietää mitä tunsin ja minä tiedän, mitä hän tunsi, joten ei tämä mua kauheesti liikauta suunta tai toiseen. Kunhan lätisen lämpimikseni.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei. Joko kuolen ilman tai hänen vierellään.

• Anonyymi00028
      UUSI

Kyllä varmasti hommia riittäis, mutta ei, jopa mun keho kaipaa sua, enkä voi sille mitään.

• Anonyymi00029
      UUSI

Itserakkaus löyhähtää aloituksesta.

• Anonyymi00031
        UUSI

Rakkaus on rakkautta

• Anonyymi00044
      UUSI

Oon unohtanut

• Anonyymi00045
      UUSI

Kaikesta päätellen hän oli pelottavinta mitä koskaan olen nähnyt.

• Anonyymi00049
        UUSI

Miksi koit hänet niin pelottavaksi?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miksi koit hänet niin pelottavaksi?

No siis, mielestäni en pelännyt, mutta reaktioistani päätellen kyllä. Vähän vaikea selittää.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

No siis, mielestäni en pelännyt, mutta reaktioistani päätellen kyllä. Vähän vaikea selittää.

Alkoiko ujostuttaa

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Oliko se vain pelkoa vai sellaista isoista tunteista johtuvaa hallinnan menettämisen pelkoa?

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oliko se vain pelkoa vai sellaista isoista tunteista johtuvaa hallinnan menettämisen pelkoa?

Groucho Marxia mukaellen, "I have issues, and if you don't like them, I have others".

En mä itsekään tiedä miksi joskus on niin vaikeaa. Vähän niin kuin komeron rikkinäinen hylly, hieman kun raotat ovea, niin heti sieltä rojahtaa päälle painava kasa ties mitä romua, luurankoja ja tuntemattomia eläimiä, yritä siinä sitten tunnistaa että mitä helvetin otuksia ne kaikki edes on, tai mistä ne on peräisin - ja mitä niille pitäisi tehdä, paitsi tunkea ne äkkiä takaisin kaappiin ja ovi lukkoon.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Groucho Marxia mukaellen, "I have issues, and if you don't like them, I have others".

En mä itsekään tiedä miksi joskus on niin vaikeaa. Vähän niin kuin komeron rikkinäinen hylly, hieman kun raotat ovea, niin heti sieltä rojahtaa päälle painava kasa ties mitä romua, luurankoja ja tuntemattomia eläimiä, yritä siinä sitten tunnistaa että mitä helvetin otuksia ne kaikki edes on, tai mistä ne on peräisin - ja mitä niille pitäisi tehdä, paitsi tunkea ne äkkiä takaisin kaappiin ja ovi lukkoon.

🤣🤣 Tuntemattomia eläimiä 😂

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

🤣🤣 Tuntemattomia eläimiä 😂

No onhan se pelottavaa!

Sitä elelee elämäänsä ihan onnellisena omassa kuplassaan, luulee selviytyneensä hienostikin kun hiihtelee näkymättömyyskaapunsa alla vekkulisti sinne ja tänne - ja sitten yhtäkkiä havahtuu siihen että onkin paitsi alasti, myös kummallisten ja loukkaavien tatuointien peitossa.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

No onhan se pelottavaa!

Sitä elelee elämäänsä ihan onnellisena omassa kuplassaan, luulee selviytyneensä hienostikin kun hiihtelee näkymättömyyskaapunsa alla vekkulisti sinne ja tänne - ja sitten yhtäkkiä havahtuu siihen että onkin paitsi alasti, myös kummallisten ja loukkaavien tatuointien peitossa.

Ton kommentin jälkeen en enää yhtään ihmettele, mitä kaikkea vekkulia sinne sun kasppiin on unohtunut.
        En myöskään sitä rikkinäistä hyllyä 🤣

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ton kommentin jälkeen en enää yhtään ihmettele, mitä kaikkea vekkulia sinne sun kasppiin on unohtunut.
        En myöskään sitä rikkinäistä hyllyä 🤣

Niin niin, se on jännää, että kun mä yritän selventää jotain asiaa, niin yleensä siinä selkeytyy ihan muut jutut.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

No onhan se pelottavaa!

...hienoa. Onnistuin näköjään kuulostamaan ihan joltain itsensäpaljastelijalta.

Noh, maine siis meni jo, ja mulla on kyllä aika pitkä toppatakki.. 🤔

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Nauroin ääneen ja oli hyvin kuvaava, miten pöljä voi olla luullessaan, että kukaan ei huomaa mitään.
        Se rikkinäinen hylly nyt oli pieni kuitti, että siellä vintillä saattaa jotain olla vähän vinksallasn 🤣

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ruskea toppatakki?
        Mistä kaikesta ne tatuoinnit oli tulleet?

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Nauroin ääneen ja oli hyvin kuvaava, miten pöljä voi olla luullessaan, että kukaan ei huomaa mitään.
        Se rikkinäinen hylly nyt oli pieni kuitti, että siellä vintillä saattaa jotain olla vähän vinksallasn 🤣

Ja hyvää yötä vekkuli 😘

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Saahan sitä nauraa jos toinen kirjoittaa hupsuja, ei siinä mitään. :)

Mä en oikein osaa selittää näitä juttuja itsekään, enkä ehkä kauheasti haluaisikaan, tulee vain paha mieli kun miettii liikaa juttuja. Päivän kunto vaihtelee, mutta en mä ole terapeutin tarpeessa... Täällä avautuminen ei haittaa, kun ei täältä kukaan ketään tunne, mutta onhan se helvetin noloa ja varmaan hämmentävää ja loukkaavaakin alkaa sekoilla ja kipuilla ihmeellisesti sen takia että on ihastunut. Mä olen yleensä kai aika hyvä maskaamaan - pitämään sen kaapin oven kiinni jne. - mutta sekin saattaa sitten vaan pahentaa vaikutelmaa. Pitäis ehkä vaan pysyä itsekin siellä komerossa eikä vaivata muita ihmisiä.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Saahan sitä nauraa jos toinen kirjoittaa hupsuja, ei siinä mitään. :)

Mä en oikein osaa selittää näitä juttuja itsekään, enkä ehkä kauheasti haluaisikaan, tulee vain paha mieli kun miettii liikaa juttuja. Päivän kunto vaihtelee, mutta en mä ole terapeutin tarpeessa... Täällä avautuminen ei haittaa, kun ei täältä kukaan ketään tunne, mutta onhan se helvetin noloa ja varmaan hämmentävää ja loukkaavaakin alkaa sekoilla ja kipuilla ihmeellisesti sen takia että on ihastunut. Mä olen yleensä kai aika hyvä maskaamaan - pitämään sen kaapin oven kiinni jne. - mutta sekin saattaa sitten vaan pahentaa vaikutelmaa. Pitäis ehkä vaan pysyä itsekin siellä komerossa eikä vaivata muita ihmisiä.

Ei siellä komerossa olis kivaa niiden tuntemattomien eläinten, otuksien ja etenkään luurankojen seassa.
        Se pidättely just tekee ton, että ihminen on kun painekattila ja jostain aina vähän falskaa. Siellä sisällä sitten kaikki onkin puristettu niin tiiviisti, ettei siellä millään ajatuksella tai tunteella ole tilaa olla ja liikkua. Vähemmästäkin alkaa vähän hyllyt natists kannakkeistaan 😉

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ruskea toppatakki?
        Mistä kaikesta ne tatuoinnit oli tulleet?

Juu ei, ei ole ruskeaa takkia, emmekä tunne, sorry.
        Mä ajattelen yhtä ihmistä ja sä jotain toista, niin se täällä menee.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ja hyvää yötä vekkuli 😘

Thanks.

Onnistuin nyt sitten tällä avautumisella triggeröimään sen sisäisen radiokanavan, jonka ohjelmasisältö koostuu ilmeisesti lähinnä siitä, että muistellaan ja mietitään sitä miten monella inhottavalla tavalla olen kelvoton, vastenmielinen ja jokseenkin mätä olento. Hohhoijaa taas. En mä sitä kauhean vakavissani ota, mutta onhan se nyt vähän lannistavaa.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Thanks.

Onnistuin nyt sitten tällä avautumisella triggeröimään sen sisäisen radiokanavan, jonka ohjelmasisältö koostuu ilmeisesti lähinnä siitä, että muistellaan ja mietitään sitä miten monella inhottavalla tavalla olen kelvoton, vastenmielinen ja jokseenkin mätä olento. Hohhoijaa taas. En mä sitä kauhean vakavissani ota, mutta onhan se nyt vähän lannistavaa.

Mutta sehän on hyvä, jos se radiokanava on auki. Siitä se selkiytyminen lähtee ja paine vähenee.
        Ja kyllä sitä jokainen välillä on saanut matkan varrella omaa urpouttaan miettiä, että kuuluu ihan perus elämään 🤪
        Nyt on pakko nukkua.
        Hyvä yötä.
        Oot hassua hauska 😅

• Anonyymi00062
      UUSI

Lopeta se juttu. Teet ison palveluksen kun häivyt.

• Anonyymi00070
      UUSI

Annan vinkin metrihalko kolahtaa kovempaa kuin mikään muu jos sulla riittää voimat moista käyttää

• Anonyymi00071
      UUSI

Luulin niin jo löytäneeni. En tiedä enää edes miten puhua. Ja kenen kanssa. En koskaan löydä sielunkumppania. Kukaan ei ollut unelma. Jättivät minut kitumaan unelmineni. Saan jo surra. Ja silti katson alaspäin niitä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Ainoa haluni on ollut... En sano sitä. Jopa minä, tai varsinkin minä, petän itseni. Olen purkanut sen, mitä eivät koskaan antaneet minulle, mikä oli kaikki, mitä minulla oli. Kuin kuolema. Tuo kaikki sulkeutuu jo ylleni, ainoa horisonttini. Olen tuntenut rakkautta ja sitä kohdeltiin kaltoin, kyllä minua, minua, joka ei koskaan edes rakastanut. Syvin rakkaus katoaa ikuisesti ja vain varjo enää rakastettavissa. Lapsuuden unelmien kuollessa kuolivat luonnolliset unelmat, ne jotka saattoivat rakastaa minua ehdoitta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      189
      11315
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10752
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6180
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      4986
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3466
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3455
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2293
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1852
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1700
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1604
    Aihe