Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa.
Rippituoli
21
271
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen katsonut hänen kuvaansa ja harrastanut s*ksiä itsekseni. Myös silmät kiinni ajatellen häntä samalla. Hän ei taida haaveilla edes mistään sellaisesta kanssani.
Mieheltä 🫶Naiselle
Hki- Anonyymi00011UUSI
Kerro ihmeessä lisää teistä
- Anonyymi00012UUSI
Samoin🥵
- Anonyymi00019UUSI
Noinhan se menee, kun on ihastunut toiseen…
Sivusta nainen
- Anonyymi00002UUSI
Joo olen, edelleen.
- Anonyymi00003UUSI
Varokaa kyrrrväheiluttelijoita.
- Anonyymi00004UUSI
Inhoan hänen naisystäväänsä. Kyse ei ole mistään ulkoisesta, en vain pidä hänen luonteestaan ja olemuksestaan. Ulkonäkö on ok. Tunnen suorastaan pahoinvointia, kun näen heidät yhdessä. Kammoksun sitä, minkälainen kaivatusta tulee hänen seurassaan. Jotenkin alistunut, koiramainen. Tästä kaikesta huolimatta esitän kaikille, että pidän tästä naisesta. En koskaan puhu hänestä pahaa, vaan kehun jokaiselle. Ja outoa kyllä, toivon että kaivattuni ei koskaan eroa tästä naisesta. He sopivat yhteen.
- Anonyymi00005UUSI
Se on ehkä outoa, etten kehtaa kirjoitella kaipausviestejä. Pelkään kai että mitä jos hän sattumalta joskus olisikin täällä ja lukisi ne, ja arvaisi että ne ovat minulta ja - en tiedä, mitä, tuntisi inhoa ja sääliä ja vastenmielisyyttä?
- Anonyymi00006UUSI
Sama minulla. Ei vaan pysty. Vaikka oikeasti ikävöin.
Nainen - Anonyymi00008UUSI
Ehkä pitäisi joskus repäistä? En vaan sitten kumminkaan enää uskaltaisi tulla enää katsomaan vastauksia.
- Anonyymi00007UUSI
Joskus tartun johonkin kivaa sanaan, ja uskottelen, että se oli juuri minulle, vaikka hyvin ymmärrän, ettei ollut, ja tajuan, miten säälittävästi toimin. Silti se lämmittää hetken aikaa ja paremman puutteessa. Myöhemmin iskee sitten nolous ja henkinen krapula.
- Anonyymi00009UUSI
Kun satoi lunta ja ojensin vaistomaisesti käteni, ajattelin hänen siskoaan. Paikka oli nimenomaan tämä
https://www.hekaoy.fi/app/uploads/2-1-768x512.png
Mutta hänen nimensä, ajattelen että hän on hippunen. - Anonyymi00010UUSI
Harmittaa että hän selvisi kaikesta niin helposti ja kuivin jaloin, vaikka toivon hänelle kaikkea hyvää. Kuilu kasvaa koko ajan isommaksi.
- Anonyymi00014UUSI
Kuilu jo olemassa olevassa suhteessa vai keiden välillä?
- Anonyymi00013UUSI
Kerroin hänelle telepatialla asian, jota ei voi perua, hyvittää tai antaa koskaan itselle anteeksi. Olin nuorena eläinsadisti.
- Anonyymi00015UUSI
Vein hänet kahdesti töihin toiselle paikkakunnalle, ilman ajokorttia, ettei raukka palaisi ratista tai tekisi niinsanotusti raatoa. Hänellä oli alkoholiongelma. M > N
- Anonyymi00016UUSI
Suomeksi. Esität laupialaista samarialaista olemalla tekopyhä? Avustat siis toista rikokseen , juopuneena työmaalle. Olet käyttänyt häntä juurif hyväksi. Kummalla on puhtaat paperit? kuulostat tosi sairaalle tyypille. Jumala siunaa ja varjele törmäämästä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Suomeksi. Esität laupialaista samarialaista olemalla tekopyhä? Avustat siis toista rikokseen , juopuneena työmaalle. Olet käyttänyt häntä juurif hyväksi. Kummalla on puhtaat paperit? kuulostat tosi sairaalle tyypille. Jumala siunaa ja varjele törmäämästä.
Mutta se twisti tässä onkin ; sinä olet avulias kun autat hyväksikäytetyn naisen juopuneena töihin. Voi voi
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole semmoista. Minä vain tahdon olla naisen oma kullannuppu, jota hän rakastaa aina. Mutta ehkä synkkää on tämä toivottomuus ja epävarmuus. Mieheltä.
- Anonyymi00020UUSI
Yritän vakuutella itselleni täällä, etten halua mitään todellista, mutta olen ihan sekaisin edelleen hänestä.
n>m - Anonyymi00021UUSI
Luulottelen itselleni, että hänellä on jokin suunnitelma mikä toteutetaan. Ja ei, emme ole siitä ääneen edes puhuneet, ihan vaan niitä näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911315Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310752Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356180Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1834986Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313466- 1723455
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402293Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001852Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61700Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161604