Rippituoli

Anonyymi-ap

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa.

97

1399

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen katsonut hänen kuvaansa ja harrastanut s*ksiä itsekseni. Myös silmät kiinni ajatellen häntä samalla. Hän ei taida haaveilla edes mistään sellaisesta kanssani.

Mieheltä 🫶Naiselle

Hki

• Anonyymi00011

Kerro ihmeessä lisää teistä

• Anonyymi00012

Samoin🥵

• Anonyymi00019

Noinhan se menee, kun on ihastunut toiseen…

Sivusta nainen

• Anonyymi00002

Joo olen, edelleen.

• Anonyymi00003

Varokaa kyrrrväheiluttelijoita.

• Anonyymi00004

Inhoan hänen naisystäväänsä. Kyse ei ole mistään ulkoisesta, en vain pidä hänen luonteestaan ja olemuksestaan. Ulkonäkö on ok. Tunnen suorastaan pahoinvointia, kun näen heidät yhdessä. Kammoksun sitä, minkälainen kaivatusta tulee hänen seurassaan. Jotenkin alistunut, koiramainen. Tästä kaikesta huolimatta esitän kaikille, että pidän tästä naisesta. En koskaan puhu hänestä pahaa, vaan kehun jokaiselle. Ja outoa kyllä, toivon että kaivattuni ei koskaan eroa tästä naisesta. He sopivat yhteen.

• Anonyymi00005

Se on ehkä outoa, etten kehtaa kirjoitella kaipausviestejä. Pelkään kai että mitä jos hän sattumalta joskus olisikin täällä ja lukisi ne, ja arvaisi että ne ovat minulta ja - en tiedä, mitä, tuntisi inhoa ja sääliä ja vastenmielisyyttä?

• Anonyymi00006

Sama minulla. Ei vaan pysty. Vaikka oikeasti ikävöin.
        Nainen

• Anonyymi00008

Ehkä pitäisi joskus repäistä? En vaan sitten kumminkaan enää uskaltaisi tulla enää katsomaan vastauksia.

• Anonyymi00089

Rakkautta

• Anonyymi00097
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sama minulla. Ei vaan pysty. Vaikka oikeasti ikävöin.
        Nainen

Nainen ja nainen,miehekkeitä olette molemmat!

• Anonyymi00101
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Nainen ja nainen,miehekkeitä olette molemmat!

Kyllä, olen äijempi kuin sinä.

• Anonyymi00007

Joskus tartun johonkin kivaa sanaan, ja uskottelen, että se oli juuri minulle, vaikka hyvin ymmärrän, ettei ollut, ja tajuan, miten säälittävästi toimin. Silti se lämmittää hetken aikaa ja paremman puutteessa. Myöhemmin iskee sitten nolous ja henkinen krapula.

• Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

Harmittaa että hän selvisi kaikesta niin helposti ja kuivin jaloin, vaikka toivon hänelle kaikkea hyvää. Kuilu kasvaa koko ajan isommaksi.

• Anonyymi00014

Kuilu jo olemassa olevassa suhteessa vai keiden välillä?

• Anonyymi00024

Mistä tiedät, miten hän selvisi? Se saattaa olla rooli, joka auttaa selviytymään. Kuilu kasvaa, kun ei ole IRL- kohtaamisia.

• Anonyymi00013

Kerroin hänelle telepatialla asian, jota ei voi perua, hyvittää tai antaa koskaan itselle anteeksi. Olin nuorena eläinsadisti.

• Anonyymi00063

Tiedän

• Anonyymi00015

Vein hänet kahdesti töihin toiselle paikkakunnalle, ilman ajokorttia, ettei raukka palaisi ratista tai tekisi niinsanotusti raatoa. Hänellä oli alkoholiongelma. M > N

• Anonyymi00016

Suomeksi. Esität laupialaista samarialaista olemalla tekopyhä? Avustat siis toista rikokseen , juopuneena työmaalle. Olet käyttänyt häntä juurif hyväksi. Kummalla on puhtaat paperit? kuulostat tosi sairaalle tyypille. Jumala siunaa ja varjele törmäämästä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Suomeksi. Esität laupialaista samarialaista olemalla tekopyhä? Avustat siis toista rikokseen , juopuneena työmaalle. Olet käyttänyt häntä juurif hyväksi. Kummalla on puhtaat paperit? kuulostat tosi sairaalle tyypille. Jumala siunaa ja varjele törmäämästä.

Mutta se twisti tässä onkin ; sinä olet avulias kun autat hyväksikäytetyn naisen juopuneena töihin. Voi voi

• Anonyymi00074
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eipäs, vaan vein hänet ilman promilleja töihinsä, koska hän olisi muuten ajanut itse sinne jurrissa. Minä en ollut juopotellut. Vain hän oli.

• Anonyymi00018

Ei ole semmoista. Minä vain tahdon olla naisen oma kullannuppu, jota hän rakastaa aina. Mutta ehkä synkkää on tämä toivottomuus ja epävarmuus. Mieheltä.

• Anonyymi00020

Yritän vakuutella itselleni täällä, etten halua mitään todellista, mutta olen ihan sekaisin edelleen hänestä.

n>m

• Anonyymi00050

Minäpä tiedän sen.

• Anonyymi00090

Sama

• Anonyymi00021

Luulottelen itselleni, että hänellä on jokin suunnitelma mikä toteutetaan. Ja ei, emme ole siitä ääneen edes puhuneet, ihan vaan niitä näitä.

• Anonyymi00098

Syökäähän ne lääkärin määräämät leponexit ja muut neuroleptit,olette jo ihan sekopäitä!

• Anonyymi00025

Niinköhän se helpottaisi? Tänne kertomalla se salaisuus??

🤣

Jos nyt ei ihan vielä.

Eikä vielä.

Ei ehkä vieläkään.

Joko?

• Anonyymi00026

Minulla helpotti kun kerroin tähän ketjuun. En ole muiden salaisuuksista edes kiinnostunut.
        AP

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minulla helpotti kun kerroin tähän ketjuun. En ole muiden salaisuuksista edes kiinnostunut.
        AP

Mulla on sellaista luokkaa oleva, että en taida vieläkään kertoa. T. Tuo edellinen

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mulla on sellaista luokkaa oleva, että en taida vieläkään kertoa. T. Tuo edellinen

Ei kannata, jos siltä tuntuu. Kuten sanottua muiden salaisuudet ei kiinnosta 😅Ei edes kaivatun, jos hän sattuisi täällä olemaan.
        AP

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei kannata, jos siltä tuntuu. Kuten sanottua muiden salaisuudet ei kiinnosta 😅Ei edes kaivatun, jos hän sattuisi täällä olemaan.
        AP

Ei niin. En aio ihan hetkeen olla kertomassa sitä tai niitä asioita täällä.

Ikävää tässä kuitenkin on se, että en edelleenkään tykkää hänestä ollenkaan. En sitten ollenkaan. En oo koskaan tykännyt.

Niin. Se ikävä osuus tässä.

Sehän on se, että oon aina vain rakastanut häntä. Kaikesta huolimatta. Aina.

T. Tuo edellinen

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Me tiedetään se jo.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Me tiedetään se jo.

Apua oonko mä puhunu unissani..

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei niin. En aio ihan hetkeen olla kertomassa sitä tai niitä asioita täällä.

Ikävää tässä kuitenkin on se, että en edelleenkään tykkää hänestä ollenkaan. En sitten ollenkaan. En oo koskaan tykännyt.

Niin. Se ikävä osuus tässä.

Sehän on se, että oon aina vain rakastanut häntä. Kaikesta huolimatta. Aina.

T. Tuo edellinen

Tuo on aika yleistä. Ettei tykkää, mutta rakastaa. Ihan perus. Itselläkin sama.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuo on aika yleistä. Ettei tykkää, mutta rakastaa. Ihan perus. Itselläkin sama.

Mitäääää? :-D

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mitäääää? :-D

Se meinaa palstaäijä sitä, että voi olla tykkäämättä ihmisen käytöksestä ym, mutta rakastaa silti.

Nautitko elämästä jo? Aika käy vähiin

• Anonyymi00047
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Me tiedetään se jo.

Ei tiedetä, älä valehtele!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei tiedetä, älä valehtele!

😄😄😄

• Anonyymi00028

Katselen melkein päivittäin firman kalenterista, mitä hänellä on ohjelmassa ja voitaisiinko sen puitteissa ehtiä näkemään.

• Anonyymi00033

En pitänyt seksistämme. Komeudellaan sai sen anteeksi.

• Anonyymi00035

Kaivattusi?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kaivattusi?

En harrasta kaivattuja..

• Anonyymi00040

Ei ole mun tapaista hurahtaa johonkin mieheen näin, etten pääse ajatuksesta eroon, että pääsisin kosketuksiin hänen kanssaan. Ei tää nyt mikään kauhea tunnustus ole ja voisin periaatteessa tämän hänellekin sanoa :-D

• Anonyymi00043

Ja mä en ehkä taas kestä näitä olotiloja... voi elämä!

• Anonyymi00044

Teen rituaaleja jotka eivät päästä minua pois hänen ajatuksistaan. Olen läsnä henkisellä tasolla 24/7. Tungen myös hänen uniinsa.

Näin tekisin jos osaisin ja pystyisin, mutta luotan siihen ettei hän saa sitä tunnetta kenenkään muun kanssa aikaiseksi.

• Anonyymi00045

Älä matki.

• Anonyymi00046

Soo soo!

• Anonyymi00059

Olen nähnyt hänestä unia jo kohta kymmenettä kertaa 😌

• Anonyymi00094
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Älä matki.

Haista sinä! Minä olen uniikki itseni. Minulla ei ole tarve matkia ketään 🖕. Taidat itse matkia minua ja haluat olla minä koska se mies rakastaa minua.

• Anonyymi00049

..

• Anonyymi00051

Hävettävää sanoa edes täällä. Olen mahdollisesti ihastunut ehkä jopa rakastunut häneen mieheen vaikka olen varattu nainen. Mutta emme ole edenneet koska en edes uskalla katsoa häntä juurikaan silmiin.

• Anonyymi00052

Keskity siihen mieheesi vain.

• Anonyymi00055

Sanoisit sen hänelle.

• Anonyymi00054

Olen varattu, mutta aika ja etäisyys ei ole riittäneet siihen että pääsisin eroon ei-toivotuista tunteista. Olen niin väsynyt tähän että olen alkanut miettiä mitä hyvänsä muita ratkaisuvaihtoehtoja.

• Anonyymi00058

Kyllähän ne panomiehet jää mieleen keikkumaan, nyt ei auta muu kuin etsiä sen yhteystiedot ja ottaa siltä se sauva vastaan.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kyllähän ne panomiehet jää mieleen keikkumaan, nyt ei auta muu kuin etsiä sen yhteystiedot ja ottaa siltä se sauva vastaan.

Ootpa matalamielinen, ällöä.

Ajattelin varmistua siitä että saan tylyt pakit. 😁

• Anonyymi00071
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ootpa matalamielinen, ällöä.

Ajattelin varmistua siitä että saan tylyt pakit. 😁

Nii eli kyse oli panomiehestä

• Anonyymi00088
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Nii eli kyse oli panomiehestä

Mä en tiedä siitä mitään, mutta sulla ilmeisesti on kokemusta? Naurettava mustasukka. 😆

• Anonyymi00056

Olen manifestoinut hänet vuosia sitten. Juuri hänen kaltaisen miehen, ja mitä enemmän pyristelee irti, sitä kovemmin olen mielessään.

• Anonyymi00057

Ei ole häneltä mitään salattavaa, ei tosin ole mitään puhuttukaan asioista.

• Anonyymi00061

En ole koskaan rakastunut kehenkään niinkuin häneen ja ikävöin vieläkin, vaikka ei olla nähty aikoihin. Koska en häntä saanut, hän on kuin sairaus, jonka kanssa olen kuitenkin oppinut elämään.

• Anonyymi00062

Vähän sama, harmi vaan että se vammalista on liian pitkä jo muutenkin.

• Anonyymi00065

Rakastin kovin teknisesti, ja löysinkin siten. Totuuteni jostakusta joka ei ansainnut sitä, itseni tästä joka tuskin ymmärtäisi sitä. Mutta kukaan ei voi sanoa etten käyttänyt niin tarkoituksiin, löytääkseni itseni. Sanoa, etten rakastanut laajentaakseni henkilökohtaista kokemustani.

• Anonyymi00067

Oli järjetön uskomus liittyen häneen että jos saavuttaisi yhden mahdottoman asian, niin ehkä kaikki muutkin mahdottomat tästä riippumattomat elementit elämässä loksahtaisivat kohdalleen.

• Anonyymi00068

Mihin liittyvä mahdoton asia? Uteliaisuudesta

• Anonyymi00069

Hässin naapurin akkaa pari kertaa kun mies oli työmatkalla

• Anonyymi00070

Kerro jotain uutta

• Anonyymi00072

Panin toista naista päästäkseni eroo tunteista. Meni aikaa kun piti etsiä riittävän nuori ja hyvännäköinen.

Post nut clarity auttoi

• Anonyymi00073

Oliko unessa muitakin osallistujia vai ihan kaksin?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Oliko unessa muitakin osallistujia vai ihan kaksin?

Olin siinä kaksin kaivatun kanssa, se oli se uni ja ainut tapa herätä oli tuollainen keino.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Olin siinä kaksin kaivatun kanssa, se oli se uni ja ainut tapa herätä oli tuollainen keino.

Ja siis heräsit mihin?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Ja siis heräsit mihin?

Vastasin aloituksen kysymykseen, minkä minä mahdan jos et saa munaa tai pillua että mm kuvittelet toisten vain saavan unissaan. ;)

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Vastasin aloituksen kysymykseen, minkä minä mahdan jos et saa munaa tai pillua että mm kuvittelet toisten vain saavan unissaan. ;)

"Post nut clarity"
        Tätä meinasin vai heititkö vain ilmoille oppimasi hienon termin?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

"Post nut clarity"

Mutta joo. On sen kyllä täytynyt olla toooosi humalassa sen tytön 😥
        Meetoo 😤

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

"Post nut clarity"

Vain kokematon mies ja nainen voi puhua ettei ole kokenut sitä

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Mutta joo. On sen kyllä täytynyt olla toooosi humalassa sen tytön 😥
        Meetoo 😤

Molemmat oli hieman humalassa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Vain kokematon mies ja nainen voi puhua ettei ole kokenut sitä

Eli et tiedä edes termin merkitystä 🤭

• Anonyymi00084
        Anonyymi00079 kirjoitti:

"Post nut clarity"

Voi olla et siihen liittyi myös humalatila ja koko juttu kokonaisuutena, mutta unohtaminen alloi siitä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Eli et tiedä edes termin merkitystä 🤭

Jaa, olet joku pojutrolli joka ei tajua mistä edes itse puhuu. Ehkä aika sun odottaa että kiveksesi putoavat

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jaa, olet joku pojutrolli joka ei tajua mistä edes itse puhuu. Ehkä aika sun odottaa että kiveksesi putoavat

Ja sitten mekko päälle?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Ja sitten mekko päälle?

Kokeile vaikka sitä, eiköhän joku työnnä kyrpänsä sinunkin sisään kun noin himoitset.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Kokeile vaikka sitä, eiköhän joku työnnä kyrpänsä sinunkin sisään kun noin himoitset.

Aijai, mitä kielenkäyttöä 😵

• Anonyymi00095
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Aijai, mitä kielenkäyttöä 😵

En ole edes tuo edellinen, mutta selkeästi tykkäät imeä kuten isäsi tykkää.

• Anonyymi00075

En haluaisi haluta häntä!

• Anonyymi00087

Piiritetään kaverin kanssa kumpikin samaa naosta, toinen meistä on pihi ja toinen moukka, kummatkun piirteitä, joota naiset eivät vii sietää miehessä. Ajattelen olevani kuitenkin piirun verran voitolla, koska en ole oman itsekkyyteni kovettama, kuten rakas ystäväni.

Toinen synkkä juttu in se, että piirittäjäystävälläni, kaivatullani ja isoveljelläni on kaikilla samanlainen nenä ja he ovat kaikki niin itsekkäitä ja narsistisiä, ettei ole tosikaan. He kuvittelevat, että toisia voi ja saa kohdella aivan miten lystää luonteenpiirre, johon isovelibtutustutti minut jo pienenä.

Suosikassallani on myös samanlainen nenä ja tämä sama luonteenpiirre.

• Anonyymi00093

Ja mitähän se helpottas ja ketä ja kuinka vai tarviiko joku kiristykselle syitä tahi aiheita mitä sillä kiristämisellä olis tarkoitus saada/hyötyä

• Anonyymi00096

Eiköhän se oo tarpeeksi synkkää, et varattuna rakastui varattuun. Ei tää kyllä helpota, mikään ei helpota. Tai on mulla synkempikin. Oon miettinyt, et jos kuolisin, niin tää loppuisi. Toki tää on nyt niin rajua, että poistetaan varmasti.

• Anonyymi00099

Oletko sä toi transu romani?

• Anonyymi00100

Annoin joululahjan hänelle ja hänen kavereilleen ja he ymmärsivät sen aivan väärin.

• Anonyymi00102

Luulin että kaivattuni näkee mut silloinki, ku en ite nähny sitä. No haloo, eihän siinäkään oo mitään vtun järkeä.

• Anonyymi00103

No ei oo ei!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11566
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4151
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      150
      3463
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      237
      2743
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      134
      2446
    6. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      7
      2306
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1919
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      357
      1312
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      74
      1163
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      987
    Aihe