Oinasneito tarvitsee apuanne rakkaat ihmiset

Sabrina__

Nyt ymmärrän sen miksi rapumiehiä sanotaan vaikeiksi. En ymmärrä tämän kyseisen rapumiehen käytöstä. Asutaan pikkukylässä joten usein törmätään. Meillä oli pusuttelua alkuvuonna. Sen jälkeen rapumies selvästi vältteli minua.Kesällä päädyttiin yhteisen tuttavan kanssa illanviettoon ja koko illan ajan hän halusi olla lähekkäin,sen viikonlopun jälkeen myös taas sama vanha virsi,vältteli minua.

Nyt vähän aikaan sitten olimme taas sattumalta yhteisten tuttavien kanssa ja hän katseli minua koko ajan vaivihkaa ja uskalsi jopa juttella.
Myöhemmin illalla kun olimme kaksistaan,hän suuteli minua. En halunnut tyrkyttää sen enempää itseäni.Emme siis ole koskaan harrastaneet seksiä.Tiesin että suutelu jo vaati häneltä paljon,koska on äärettömän ujo kaveri.Antoi sen kuvan,että voitaisiin huomenna nähdä.Vaan eipä nähty.Miksi?! Tämä on pieni kylä,jossa juorut kulkee aina mehustettuna,perheeni myös tuntee hänet,lisäksi meillä on hiukan ikä-eroa. Hän on sinkku,kuten minäkin.Tai ainakin asuu yksin. Kerkesin kesän aikana seurustelemaan,josta tämä rapuherra tiesi.Olisikohan hän vain sen takia suudellut minua,jos luuli että olen jonkun toisen?Vaikka en enää ollut.

Kertokaa miksi rapumiesten pitää olla niin hankalia? Hän kuitenkin tykkää minusta,tai niin ainakin luulen.

Toivottavasti saitte jotakin selkoa. Ja tuhannet kiitokset,jos saisin jotain vastauksia.

11

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sabrina___

      Sabrina vielä jatkaa. Hän on ujo,kuten sanoin. Kannattaisiko minun laittaa viestiä hänelle ja pyytää kahville? Samassa viestissä voisin kertoa,että pidän hänestä. Näin ollen hän saisi ainakin varmuuden,mitä ajattelen hänestä.

      • kokeile ainakin

        No, ei kai tuo ota jos ei annakkaan eli eikö kannata ainakin kokeilla jos itse pidät hänestä.


      • Sabrina____
        kokeile ainakin kirjoitti:

        No, ei kai tuo ota jos ei annakkaan eli eikö kannata ainakin kokeilla jos itse pidät hänestä.

        Hankala rapu. Otappa nyt hänestä mitään selvää. Kirjoitin hänelle.Halusin tehdä hänelle selväksi,että pidän hänen seurastaan. Ei ole vielä mitään kuulunut. Onpa vaikea tapaus. Merkit jo pitempään näyttäneet,että pitää minusta.Eipä näköjään ole.


      • <z<z<z
        Sabrina____ kirjoitti:

        Hankala rapu. Otappa nyt hänestä mitään selvää. Kirjoitin hänelle.Halusin tehdä hänelle selväksi,että pidän hänen seurastaan. Ei ole vielä mitään kuulunut. Onpa vaikea tapaus. Merkit jo pitempään näyttäneet,että pitää minusta.Eipä näköjään ole.

        testaa sua. katsoo mistä sut on tehty.


      • Sabrina___
        <z<z<z kirjoitti:

        testaa sua. katsoo mistä sut on tehty.

        Onko ravuilla tapana ns.testata,katsoa asioita pidemmän päälle? Minulla ei ole ennestään kokemuksia rapumiehistä.
        Enkä halua lähetellä enempää viestejä,vaikuttaa että voisi ahdistua liian paljosta "tunkeilusta."

        Kiitos teille asiallisista vastauksista.


      • gsdfgsdfg
        <z<z<z kirjoitti:

        testaa sua. katsoo mistä sut on tehty.

        nappiin! ravut tarvii todellisia tunteita, sanat ei riitä vaan tunnetilat, ei mitään tekaistuja tilanteita, joskus sanatkin menee hukkaan, koska ravut ei voi uskoa niihin siltä seisomalta, vaan kaikki pitää olla aitoa tilannetta.
        eli sanat vs. tilanteet/tunnetilat.

        se testaa sua eri tilanteissa niin kauan kunnes näkee sussa sen aidon sisimmän, luonteen ensinnäksin, jopa ne huonotkin, ja ne oikeet tunteet, jos niitä on


      • rapuun ihastunut
        gsdfgsdfg kirjoitti:

        nappiin! ravut tarvii todellisia tunteita, sanat ei riitä vaan tunnetilat, ei mitään tekaistuja tilanteita, joskus sanatkin menee hukkaan, koska ravut ei voi uskoa niihin siltä seisomalta, vaan kaikki pitää olla aitoa tilannetta.
        eli sanat vs. tilanteet/tunnetilat.

        se testaa sua eri tilanteissa niin kauan kunnes näkee sussa sen aidon sisimmän, luonteen ensinnäksin, jopa ne huonotkin, ja ne oikeet tunteet, jos niitä on

        Kuulostaa kyllä tutulta, itse erään rapumiehen kanssa toista vuotta pidetty yhtä ja tuntuu, että tunteita on puolin ja toisin, mutta silti se joku "varovaisuus" on yhä esteenä...


      • zaijaijaijai
        rapuun ihastunut kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä tutulta, itse erään rapumiehen kanssa toista vuotta pidetty yhtä ja tuntuu, että tunteita on puolin ja toisin, mutta silti se joku "varovaisuus" on yhä esteenä...

        rohkea ravun saa nysvät milloinkaa.sun tarvii olla aito, feikkaamine ei onnaa.se näkee sen läpi ja oot menettäny mahollisuutes.


      • Sabrina____
        zaijaijaijai kirjoitti:

        rohkea ravun saa nysvät milloinkaa.sun tarvii olla aito, feikkaamine ei onnaa.se näkee sen läpi ja oot menettäny mahollisuutes.

        Kiitos kaikille viisaista neuvoista. Rapuni uskalsi tulla ulos kuorestaan. Sain viettää herkkiä hetkiä hänen kanssaan. Piparia en antanut. En halua olla helppo.
        Saa tietty nähdä mitä taas jatkossa. Meneekö hetkeksi kuoreensa vai rohkeneeko mieli. Ainakin olen antanut selviä merkkejä elein ja sanoin,että pidän hänestä.


      • Sabrina___
        Sabrina____ kirjoitti:

        Kiitos kaikille viisaista neuvoista. Rapuni uskalsi tulla ulos kuorestaan. Sain viettää herkkiä hetkiä hänen kanssaan. Piparia en antanut. En halua olla helppo.
        Saa tietty nähdä mitä taas jatkossa. Meneekö hetkeksi kuoreensa vai rohkeneeko mieli. Ainakin olen antanut selviä merkkejä elein ja sanoin,että pidän hänestä.

        Pitihän se arvata,että kuoreensa pakenee. Juuri kun ajattelin asioiden lähtevän sujumaan. Rapujen mieltä vaikea ymmärtää.
        Ehkä nyt vain annan hänelle aikaa...?


    • tietääjotain

      Usko jo Hannele, sillä on ollu toinen jo pitemmän aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe