Luistaa liiankin hyvin

Märkäneito

Elikkäs olen nuorinaisen alku ja minulla toistaiseksi ollut vain yksi seksikumppani.harrastamme seksiä säännöllisesti vaikka emme ainakaan vielä seurustele.
Kuitenkin, eli seksi tuntuu äärettömän hyvältä sen ensimmäiset 5 min sen jälkeen tuntuu että Kostun liikaa ja tunto jotenkin vähenee:(
Onko ihan normaalia? Mikä auttaisi liialliseen kostumiseen?
En osaa hyvän alun jälkeen enään rentoutua kun mietin että tuntuuko miehestä miltään:(
En tiedä, onko minulla siis löysä alapää vai mistä kyse. Ainakin kun laittaa yhdenkin sormen sisään niin kiristää koko matkalta ja ei ole helppo saada sisään..tuntuu että se liika kostumiseen on ongema..

16

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiselikkö

;)

• Aivan normaalia

kostumista, parempi kostea,kun kuiva korppu.

• Huono pito

Kostee pitää olla, mitä enempi sitä parempi ja miehestä tuntuu hyvältä ;-)

t. Mies liukkailla

• kostu vaan

Ei voi kostua liikaa. Miehestä tuntuu aivan taivaalliselta, kun nainen on läpimärkä.

• tiukan perässä

Kosteus on hyvä, mutta mitä kosteampi, sitä tiukempi tulisi olla. Erittäin kostea ja erittäin, korostan, ERITTÄIN tiukka on paras yhdistelmä. Saa sitä tietysti olla erittäin tiukka ilman kosteuttakin, sillä onhan liukkarit keksitty.

Mutta jos on vähänkään löysä ja sitten erittäin kostea...nouuuuu. Ei sellainen tunnu oikein miltään :/

• Knulle NyTorsk

Pienimunaisten ininää... koskaan ei oo tullu liian iso tai liukas vastaan, ja kuivatkin on luomusti ilman liukkareita kostutettu - ainoot kerrat kun on hommat menny pieleen on ollu liian pienipaikkaset pimut - toi paikkojen repiminen ei oo koskaan ollu mun juttu.

Siis torikauhu ei oo koskaan vaivannu, mut onneks ei oo tarvinnu liian usein kärsiä ahtaan paikan kammostakaan!

• Mä-mä-mä-mä-märkää

Kannattaa kokeilla eri asentoja? Ja voithan nyt kysyy et tuntuuko se hänestä miltä?

Mulla on myös "ongelmana" kosteus, valun reisille asti jos edes ajattelen tuhmia..
      Ei se välttämättä tiukkuuteen vaikuta, mun miehen on pakko käyttää kortsua ettei se laukea liian äkkiä, oon kuulemma liian tiukka ;)

• hierasa siihen

tatin nokkaan pihkaa ei lihasauva lipsu

• mr.69

oli oikein kivaa kun mimmillä valu, ainoo et patjassa oli läikkiä.. tosi homma märkä mirri kiihottaa. ei ole pieniä munia, on vaan löysiä pilluja :) vaiko toisinpäin. mulla on ihan normaalikokonen enkä ole löysiä pimppejä tavannu kun harvoin. tosin ei ole kyllä ollu usein kovin kuiviakaan. onneks ei tarvi inistä..

• Luistaa?

Onko ihan normaalia?
      Eihän se normaalia vaan normaalia parempaa.
      Eikä kosteudessasi mitään vikaa, päinvastoin. Se on hieno asia.

Mikä auttaisi liialliseen kostumiseen?
      Ei sinulla ole liiallista kostumista vaan kokematon mies joka ”paranee“ kun kokemusta (kestävyyttä) karttuu.

Laatua saat paljon lisää treenaamalla (ja käyttämällä) pc-lihaksia.

• kiima

Voi kuule, mä olen "jo" 29-vuotias, ja tulen erittäin märäksi heti kun seksiä on vähänkään tiedossa. Olen läpimärkä jo ennen kuin saadaan miehen kanssa edes vaatteita pois päältä. Minua tämä häiritsee runsaasti, vaikka seksikumppanit ovatkin sanoneet, että se on vain hyvä juttu, että nainen on märkä.. Mutta kyllä sitä silti vaan miettii, että tuntuuko se miehestä miltään panna, kun ***** on ihan super-märkä.. En mä tiedä mitä mä tälle mun mun nopealle ja voimakkaalle kiihoittumiselleni voisin tehdä, en nyt ainakaan vielä ole lääkäriltä käyny kysymässä, että mitä voisi tehdä. Taitaa olla niin, että seksiä varten on keksitty varsin monia lääkkeitä ja hoitokeinoja, mutta liukkauteen ei taida olla hoitomuotoa. Näin nykyisenä sinkkuna sitä vaan miettii, että uskaltaako sitä edes päästä himojaan täysille kenenkään miehen kanssa, kun kostun siis ihan oikeasti ihan älyttömästi.. :(

• tjmummmmtt

Supermärkä ei kyl tunnu juuri miltään, valitettavasti. Mut onneks on suikkari.

• Minusta on kyllä hyvää jos on märkää, jos vielä saa sitä nuolla!

• guubbaa

Joku yrittää matkia elikkämiehen aloitusta, mut ei onnistu.

• Seonhyvä

No oli pakko kommentoida tähän.
      Itse kastun myös todella herkästi ja todella runsaasti.
      Parikymppisenä ( nyt 33 ) kuvittelin minäkin olevani löysä, vaikka saman tunteen sain kokea sormeni kanssa, hyvä että sisääni sain työnnettyä. Ajattelin myös, että en tunnu miehestä miltään, kun olen niin märkä.
      Olen kuitenkin oppinut tässä vuosien varrella, että yleisesti ottaen miehet todellakin pitävät kun pillu on oikeasti märkä. Mitä märempi, sen parempi. Olen oppinut myös sen, että pilluni on todella tiukka ja tosiaankin miesten mieleen.
      Ole siis onnellinen nuori nainen siitä, että kastut reilusti ja sinulla on tiukka pillu.
      Omaksi ja tulevan ( tulevien ) partnereidesi iloksi kannattaa treenailla vielä lihaksia säännöllisesti. Geishakuulat ovat oivallinen apuväline tähän.
      Saavat miehesi nauttia ihanasta tiukasta ja märästä pillusta. ;)

• ei sulla vittua ole

Olet näppylänaamainen nörttipoika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe