Hei,
Osaisiko joku neuvoa? Kuukautiset ovat nyt 25 päivää myöhässä. Tein useamman kotitestin, joista kaikki oli negatiivisia. Sitten lääkäri teki verikokeella ja sekin oli negatiivinen. Mulla on ollut rinnat ihan hirveän kipeät jo muutaman viikon ja kohdun seudulla tuntuu painetta. Kipua ei kuitenkaan ole ollut. Vatsa on todella sekaisin. Mieliala on vuorotellen ärtynyt ja sitten taas surullinen. En toivonut olevani raskaana, joten en usko oireiden olevan psykosomaattisia. Varsinkin rintakipu on todella paha.
Mutta en siis ole raskaana. Mitä ihme voi olla syynä? Voinko nyt palata normaalielämään vai onko joku mahdollisuus että verikoe on väärässä? Olen lopettanut tiettyjen reseptilääkkeiden käytön sen varalta jos olenkin raskaana. Aion toki mennä lääkäriin mutta en ymmärrä, mistä tämä voi johtua. Olen 34-vuotias, voiko minulle olla tulossa vaihdevuodet jo? Mitä oireita siihen kuuluu?
Kiltit auttakaa joilla on ollut samoja ongelmia.
Kuukautiset myöhässä, raskaustesti negatiivinen???
2
454
Vastaukset
- Minipilleritkö
Tuli mieleeni, että itsellänikin oli joitakin viikkoja takaperin rinnat todella arat ja painetta on myös ollut, minulla tuossa rakon seutuvilla. Tuntuu kuin jokin painaisi kovasti rakkoon, edelleen.
Kuukautisista on nyt 37 vrk aikaa, toki minulla ne ovat viimeisen vuoden aikana olleet epäsäännölliset, kun olen käyttänyt Mini-Pill pillereitä. Välillä on 2kk ennenkuin seuraavat kuukautiset tulevat. Raskaustesti negatiivinen.
Minulla ei tahdo vatsakaan kunnolla toimia
En myöskään tiedä mistä johtuu.
Käytätkö mahdollisesti e-pillereitä ja oletko viime aikoina vaihtanut merkkiä?
Itselläni epäilen jotenkin noita minipillereitä, että ne aiheuttaisivat tällaista epämääräistä oireilua.- ssdfsdf
En käytä hormonaalista ehkäisyä ollenkaan. Käytin ennen e-pillereitä ja sitten minipillereitä ja niistä tuli kaikenlaisia oireita kuten rintojen kipua. Nykyään en enää suostu käyttämään hormoonivalmisteita. Käytin e-pillereitä ihan nuoresta alkaen, mutten osannut yhdistää kaikki vaivojani niihin. Minulle tuli esimerkiksi pahoja polvikipuja ennen kuukautisia. Selitin niistä lääkärille, joka katsoi minua kuin vajavaista. Kun lopetin e-pillerit niin johan loppui joka kuukautinen polvikipu. Kun aloitin minipillerit minulle tuli ihan hirveä akne ja olin ärtynyt. Myöskin kehon karvoitus lisääntyi ja erityisesti leukaan alkoi puskemaan karvoja. Olen vaalea ja 34-vuotias siis.
Kuukautisia ei siis kuulu mulla vieläkään. 27 päivää myöhässä ja nyt olisi aika jo seuraavien kuukautisten tulla. En tiedä miksi, mutta olo on tosi ikävä. Tuntuu kuin olisi hirveät PMS oireet päällä jo useampaa viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670