162.5 pitkä ja 45 kiloa, huomenna verikokeet ja en ole saanut syötyä mitään tänään eikä maistu mikää ja kohta alkaakin jo paaston aika.ei kai se että olen ollut tänään kokopäivän ravinnotta vaikuta tuloksiin? söin eilen kuitenkin....n.800 kaloria tosin en mitenkä kovin terveellisesti........oon detox juomaa ja kahvia ja teetä juonut tänään.mutta en muuta saa vaan alas...ai niin, smoothiesta pussista semmonen puolisenttiä pienen lasin pohjalle otin aamulla...
ei kai tämä että tänään on huono päivä ja ruoka ei maistu vaikuta tuloksiin ainakaan negatiivisella tavalla vai pitäskö syödä? tuleeko normitulokset jos oon yli 24 tuntia ilman ruokaa(kahvilla, vihreällä teellä, cappuhinolla, kahvilla, vedellä, kukkatippa uutteilla,puolen litran detoxilla) tänään vaan ei maistu! vaik yritin! :( oksetti vaan.
tarviiko pelätä et kokeet menee pieleen jos en syö mitään ollenkaan yli 24 tuntiin? asiallaisia vastauksia kiitos.
verikokeet huomenna,yli 24 h syömäti...onko vaikutust tuloksiin?
5
451
Vastaukset
- 2+20
Riippuu mitä katotaan siinä verikokeis. Joissaki pitää olla syömättä kunnes se verikoe on otettu.
- huolestunut_ana
no siis mähän oon nyt ollut yli 12 tuntii syömättä ja viel 12 tuntii oon..vaatimus oli 12 tuntia syömättä.vaikuttaako vedenjuonti tuloksiin? siis täydellinen verenkuva, anoreksian takia tutkimus.
joo, eikä sitä vettäkään saa juoda ku desin, muuten ohentaa verta yms niinku kaikki muukin. kahvi ja tee poistaa taas hiven-yms aineita niin se on vielä pahempi
- 10+12
Se että veriarvot olisi jotenkin pahemmin pielessä niin siihen tarvitaan aika pitkää huonoa syömistä. Miten oot noin muuten syönyt viime päivien ja viikkojen, kuukausien aikana? Koska sulla on viimeks otettu verikokeet ja mitä ne näytti?
Vaikea tosin sanoa, pitäisi hieman enemmän tietää ruokailutottumuksistasi ym. Ite oon ollut joskus moniakin päiviä syömättä eikä veriarvot sen huonommat oo olleet. Vaikea sanoa, mutta sittenhän sen näkee. Riippuu niin monesta asiasta. no ainakin verensokerit näyttää varmaan punasta :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911899Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771723Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041524Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781415Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em861014- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56948- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931