Hankin akaattiokotilon onko mitä nimi ideoita?:)JA mikä on niitten ruokavalio ja mitä niitten kanssa voi tehdä??
Akaattiokotilo
8
100
Vastaukset
- Jokuvainnn
Jos ensin kysyisit vaikkapa vanhemmiltasi.
- ncncbcbcb
Olisit ottanut asioista selvää ennen kuin hankit sen kotilon.
- arkakeppari
Juu tiedän kyllä mitä syövät yms mutta onkos kellä'n jotain hyviä ideoita ?
T:gerbiilirakas - Hhe
Noh, akaatithan syö melkopitkälle kasviksia eli salaattia, kaalia (kiinankaalia omani jumaloivat silloin joskus), porkkanaa ja mitä nyt vain satutkin keksimään. Raejuusto on myös suuressa suosiossa ja jos haluaa, voi akaatilleen antaa myös raakaa maustamatonta jauhelihaa. Se ihan tärkein on kuitenkin seepian suomu! Eli kalkinlähde :) jollei kotilolla ole saatavillaan kalkkia ei kuorikaan kasva ja vahvistu. Seepiaa saa eläinkaupasta eikä maksa paljon.
Kotilot rakastavat käydä suihkussa hanan alla kunhan hanasta tulee vettä pienellä paineella, eikä se ole kylmää tai kuumaa. Kesäisin kotiloaan voi käydä ulkoiluttelemassa ja talvella laittaa sille vaikka lattialle terraarion (tai minkä hyvänsä) kansilasin ja jotain pureksittavaa. Kotilo kiittää ja pian se onkin jo lähemmäs 10 senttinen! :) - Arkakeppari
Joo sain sen jo:)Nimi on Aksu ja se jumaloi kurkkua:DSe oli jo iso kun ostin ja seepiansuomu on.Oon lukenu paljon mutta aina sais tulla lisää ideoita:DMull oli kesällä trampan vieres syömäs ruohoo ku minä taas pompin ja suihkussa käydää yhtä aikaa(tietenkin pienellä paineella):D
- henni1
Ei kannata syöttää sille kurkkua.Se on liian vesipitoista ja se ei sisällä mitään vitamiineja. kokeile esim.bataattia. Minun kotiloni tykkäävät(=
- Minä vain
Tiedäthän että kotiloissa on salmonellavaara?
- gerbiilirakas2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126