saatte auton ajokelvottomana takaisin. sama pätee espoon MOTOMERIIN
välttäkä konalan MOTONETIN KORJAAMOA!
5
2206
Vastaukset
- KYSELIJÄ?!
No mitäs on käynyt?
- Partnerilla käynyt
Eikös Motonetin korjaamo kuulu samaan puljuun kuin Autokorjaamo Partner? Autoni oli raiskattavana vuosi sitten Konalan Autokorjaamo Partnerissa ja sain viedä auton takaisin sinne monta kertaa ennen kuin se oli lopullisesti laitettu kuntoon. En edes uskalla miettiä millä tavalla partnerissa korjasivat, pääasia että auto toimii nyt, mutta jos tulee uudestaan ongelmaa, vien sen merkkikorjaamolle. Ihme jos osaaminen on samaa tasoa Motonetin korjaamon kanssa.
- huijattu
BMW omistajat ja muut VÄLTTÄKÄÄ JMW korjaamoa Helsingissä. Korjaus maksaa 1000e enemmän kun olette ikinä kuvitelleet sen voivan maksaa ja saatte kuulla kuinka vaikeaa ja hidasta korjaus on ollut! Vaikka on ihan perus juttuja jarrut yms.
- Anonyymi
JMW Autohuollosta jäi p***a maku.
Tulin huijatuksi. En suosittele kenellekään.
Rahaa palo ja p***aa tekivät eikä mitään vastuuta tekemisistään.
Kuitteja saa kysellä ja hyvin epämääräistä venkoilua koko touhu.
- Anonyymi
Merkkihuollossa selviää halvemmalla, kun koijareilla🤑🤑🤑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038