hei onko joku tietoinen monkä takia kanarianlinuni
kyyhöttää vaan oksalla eikä tee mitään?
voiko sillä olla joku sairaus tai jotain muuta?
olen huolestunut kanarianlinnusta.
6
485
Vastaukset
- -T-
Meidän toinen kanarianhemppomme on jo useamman vuoden ollut todellinen "lössäke", se ei liiku paljoa, vaimolleen korkeintaan vähän esittää.
Kanariat ovat persoonia, toiset laiskoja, toiset suorastaan ylipirteitä.
Vapaanalento piristää aina, saahan teidänkin lintunne lennellä usein vapaana?
Kannattaa käydä lueskelemassa vinkkejä osoitteesta http://www.papukaijayhdistys.fi- antu
aika harvoin lenntän mutta miten paljon kannattaa
ennättää? kiitos tiedosa... - -T-
antu kirjoitti:
aika harvoin lenntän mutta miten paljon kannattaa
ennättää? kiitos tiedosa...paljon kuin suinkin haluaa ja on mahdollista. Liikaa ei voi lennättää.
- a''
-T- kirjoitti:
paljon kuin suinkin haluaa ja on mahdollista. Liikaa ei voi lennättää.
Minimi olisi 2 x viikossa. Ensin lyhempiä matkoja, ja kun lintu vahvistuu, pidempiä. Anna myös omenaa, kotim salaattia ja keitetyn kananmunan mursketta. Valkuaisesta tulee voimaa lihaksiin. Ompusta C'tä. Salaatista jodia.
- pikku^^lintu
olen lukenut kirjasta että kanarian lnnun pitäisi lentää päivässä 2-3 tuntia... yleensä itsekkin avaan vain häkin ja se lentää sen verran kuin se itse haluaa mutta jos se alkaa nokkia tai tehdä jotaa muuta tyhmää pistän sen häkkiin muuten se lentää sen verran kuin se jaksaa...
- -T-
Eihän se lentäminen nyt pelkkää lentämistä ole, tottakai lintu saa tutkia huonetta. Se on tärkeä osa vapaanaolosta, raukka tylsistyy jos se ei saa tutkailla.
Nokkiminen ja "muu tyhmä" on täysin luonnollista ja hyvää käyttäytymistä pikkulinnulta, niin sen kuuluukin tehdä.
Meilläkin porsastetaan enemmän kuin lennetään ja lystiä näkyy olevan :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136