Voi tätä Elämää.

tytär84

Kurinpito ja pahoinpitely on kaks aivan eri asiaa. Miten kukaan voi tulla sanomaan, millanen kurinpito on juuri sun lapselle parasta?? Toiset lapset on kovapäisiä, toiset taas niin herkkiä, että uskovat yhdestä karjasusta. Onko tukkapölly oikeesti muka kaikkien mielestä, siis jopa soppatätien mielestä, pahoinpitelyä??? Mitäs sit, kun poika vaan nauro, kun tukkapölly ei tuntunu missään?? Olen sitä mieltä, että jos vanhemmat saisivat ilman huostaanottopelkoja ja muita pelkoja, pitää lapsilleen sitä KURIA, niin täällä olis oikeesti paremmin käyttäytyviä lapsia. Ja tukkapölly, luunappi, suunpeseminen saippualla, on oikeasti vähemmän traumatisoivaa, kuin se että vanhemmat turvautuu jokapäiväseen huutamiseen, karjumiseen, ja takuuvarmasti ärräpäätkin siinä lentelee, kun laps ei vaan tottele. Sanoilla saa varmasti enemmän vahinkoa aikaan, kuin hetkellisellä kivun tuottamisella fyysisesti.
Voin kertoa, oma isä kuritti fyysisesti, äiti huusi. Arvatkaa mitä. Äiti huutaa vieläkin. Olen n. 30v. Se huutaminen, kiljuminen, on satuttanut enemmän, kuin luunappi tai tukkapölly. En halua nähdä äitiäni oikeastaan, koska joka kerta se suuttuu jostain ja huutaa. En jaksa sitä enää. Isä ei huuda. Eikä se anna enää luunappeja tai tukkapöllyäkään. Kumpi parempi??

1

216

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin samaa mieltä

Oon samaa mieltä. Ei pieni kivun tuottaminen ole paha asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      400
      1664
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1081
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1045
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      770
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe