Luin juuri sotkan uuden mainoksen jossa konica minolta revio kd420z kameraa myydään hinnalla 299.90e.
kamera on sama kuin g400 ilmeisesti.
miksi nimi on eri?
ja onko tarjous kannattava
olen kameraa hankkimassa ekaksi kameraksi ikinä joten kaikki tieto on tarpeellista :)
g400 on revio kd420z
4
1489
Vastaukset
- Jari H
Samalla kameralla on eri nimi siksi, että Konica ja Minolta ovat nykyään samaa firmaa. Kamera taisi olla ensin Konica ja sitten sitä alettiin markkinoimaan myös Minoltana.
Ostin vastaavan Minoltan keväällä Tamperelaisen valokuvausliikkeen tarjouksesta samaan hintaan. Myös Netanttilan tarjous oli ainakin silloin 299, joten tuo Sotkan tarjous ei ole mitenkään erityisen halpa. Ostin lisäksi samalla isomman muistikortin ja vara-akun, joten hintaa tuli niistä vielä lisää. Kamera käyttää omaa akkutyyppiään ja laturiaan. Yhdelläkin akulla varmaan pärjää, mutta isompi muistikortti on välttämätön.
Kameraan olen ollut ihan tyytyväinen. Isoin plussa on se, että pienen koon vuoksi sitä tulee pidettyä helpommin mukana kuin isompaa kameraan. Valikoiden takaa löytyy myös joitakin käsisäätöjä jos haluaa itse vaikuttaa kuviinsa enemmän kuin automaatti sallii. Testeissä kameraa moitittiin siitä, että se ei oikein osaa tarkentaa hämärässä, mutta en ole ainakaa vielä kokenut sitä isoksi ongelmaksi. Katso esim. http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/dimage_g400.html
Hintaseurannan halvin hinta Minoltalle näyttäisi nyt olevan Akiballa 252 euroa ( postikulut). http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=18475- kamera
Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m???? - cameera
kamera kirjoitti:
Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m????Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??
- kamera
cameera kirjoitti:
Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??
Tottakai se makro löytyi. Tässä mallissa tulee vaan ns. pikaopas suomeksi. Tarkemmat käyttöohjeet on CD:llä englanniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839