Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

g400 on revio kd420z

Miinu

Luin juuri sotkan uuden mainoksen jossa konica minolta revio kd420z kameraa myydään hinnalla 299.90e.
kamera on sama kuin g400 ilmeisesti.
miksi nimi on eri?
ja onko tarjous kannattava
olen kameraa hankkimassa ekaksi kameraksi ikinä joten kaikki tieto on tarpeellista :)

4

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari H

      Samalla kameralla on eri nimi siksi, että Konica ja Minolta ovat nykyään samaa firmaa. Kamera taisi olla ensin Konica ja sitten sitä alettiin markkinoimaan myös Minoltana.

      Ostin vastaavan Minoltan keväällä Tamperelaisen valokuvausliikkeen tarjouksesta samaan hintaan. Myös Netanttilan tarjous oli ainakin silloin 299, joten tuo Sotkan tarjous ei ole mitenkään erityisen halpa. Ostin lisäksi samalla isomman muistikortin ja vara-akun, joten hintaa tuli niistä vielä lisää. Kamera käyttää omaa akkutyyppiään ja laturiaan. Yhdelläkin akulla varmaan pärjää, mutta isompi muistikortti on välttämätön.

      Kameraan olen ollut ihan tyytyväinen. Isoin plussa on se, että pienen koon vuoksi sitä tulee pidettyä helpommin mukana kuin isompaa kameraan. Valikoiden takaa löytyy myös joitakin käsisäätöjä jos haluaa itse vaikuttaa kuviinsa enemmän kuin automaatti sallii. Testeissä kameraa moitittiin siitä, että se ei oikein osaa tarkentaa hämärässä, mutta en ole ainakaa vielä kokenut sitä isoksi ongelmaksi. Katso esim. http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/dimage_g400.html

      Hintaseurannan halvin hinta Minoltalle näyttäisi nyt olevan Akiballa 252 euroa ( postikulut). http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=18475

      • kamera

        Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
        Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
        Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m????


      • cameera
        kamera kirjoitti:

        Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
        Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
        Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m????

        Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??


      • kamera
        cameera kirjoitti:

        Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??

        Tottakai se makro löytyi. Tässä mallissa tulee vaan ns. pikaopas suomeksi. Tarkemmat käyttöohjeet on CD:llä englanniksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe