g400 on revio kd420z

Miinu

Luin juuri sotkan uuden mainoksen jossa konica minolta revio kd420z kameraa myydään hinnalla 299.90e.
kamera on sama kuin g400 ilmeisesti.
miksi nimi on eri?
ja onko tarjous kannattava
olen kameraa hankkimassa ekaksi kameraksi ikinä joten kaikki tieto on tarpeellista :)

4

1568

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari H

Samalla kameralla on eri nimi siksi, että Konica ja Minolta ovat nykyään samaa firmaa. Kamera taisi olla ensin Konica ja sitten sitä alettiin markkinoimaan myös Minoltana.

Ostin vastaavan Minoltan keväällä Tamperelaisen valokuvausliikkeen tarjouksesta samaan hintaan. Myös Netanttilan tarjous oli ainakin silloin 299, joten tuo Sotkan tarjous ei ole mitenkään erityisen halpa. Ostin lisäksi samalla isomman muistikortin ja vara-akun, joten hintaa tuli niistä vielä lisää. Kamera käyttää omaa akkutyyppiään ja laturiaan. Yhdelläkin akulla varmaan pärjää, mutta isompi muistikortti on välttämätön.

Kameraan olen ollut ihan tyytyväinen. Isoin plussa on se, että pienen koon vuoksi sitä tulee pidettyä helpommin mukana kuin isompaa kameraan. Valikoiden takaa löytyy myös joitakin käsisäätöjä jos haluaa itse vaikuttaa kuviinsa enemmän kuin automaatti sallii. Testeissä kameraa moitittiin siitä, että se ei oikein osaa tarkentaa hämärässä, mutta en ole ainakaa vielä kokenut sitä isoksi ongelmaksi. Katso esim. http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/dimage_g400.html

Hintaseurannan halvin hinta Minoltalle näyttäisi nyt olevan Akiballa 252 euroa ( postikulut). http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=18475

• kamera

Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
        Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
        Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m????

• cameera
        kamera kirjoitti:

Niin sotka tarjoaa kameraa 299 euroa.
        Tyyppi: KONICA REVIO KD420 (Z)
        Miten makrokuvaus,kun mainoksessa lukee lähin tarkennus 0.5m????

Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??

• kamera
        cameera kirjoitti:

Itse mietin samaa, mutta kyllä tuon tasoisella kameralla pitäisi macrokuvaus onnistua. Olisikohan kyseessä painovirhe, eli oikein : 0,05m. ??

Tottakai se makro löytyi. Tässä mallissa tulee vaan ns. pikaopas suomeksi. Tarkemmat käyttöohjeet on CD:llä englanniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1346
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      63
      1118
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      993
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      58
      968
    5. Mitä tapahtuu jos joskus edes kohdataan?

😊
      Ikävä
      69
      816
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      811
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      745
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      40
      719
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      692
    10. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      661
    Aihe